آموزش ایجاد پوشش گیاهی برای معماری در 3ds Max و AutoCAD

Creating Vegetation for Architecture in 3ds Max and AutoCAD

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما مراحل ترسیم و مدل سازی یک چشم انداز واقع گرایانه در اطراف یک ویلای معاصر معروف در فرانسه را طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، V-Ray 2.0، AutoCAD 2014، Photoshop CS3. در طول این دوره ها ، ما مراحل ترسیم و مدل سازی یک چشم انداز واقع گرایانه در اطراف یک ویلا معاصر معروف در فرانسه را طی خواهیم کرد. ما تکنیک های مختلف مدل سازی را که برای عناصری مانند درختان سفارشی ، چمن واقعی و آب پویا استفاده می شود ، فرا خواهیم گرفت. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که از ابزارهای پیشرفته مانند جریان ذرات برای توزیع پروکسی مدل های با پلی بالا و همچنین پلاگین ها برای رشد گیاهان در زمان واقعی استفاده کنیم. با پایان آموزش شما می توانید مناظر معماری خود را در هر مقیاس یا پیچیدگی با سهولت ، کارایی و اطمینان بیشتری ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012 ، V-Ray 2.0 ، AutoCAD 2014 ، Photoshop CS3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد پوشش گیاهی برای معماری در 3ds Max و AutoCAD Creating Vegetation for Architecture in 3ds Max and AutoCAD

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • افزودن مرجع تصویر رستر به یک طرح Adding a Raster Image Reference to a Plan

  • بحث در مورد طراحی منظره Discussing the Landscape Design

  • ایجاد و ویرایش بلوک های CAD Creating and Editing CAD Blocks

  • افزودن بلوک های CAD از اینترنت Adding CAD Blocks from the Internet

  • طراحی عناصر Hardscape در باغ Drawing Hardscape Elements in the Garden

  • افزودن دریچه ها و حاشیه نویسی متن Adding Hatches and Text Annotation

  • نهایی سازی چیدمان محوطه سازی Finalizing the Landscaping Layout

  • تنظیم انواع خط و اندازه متن قبل از چاپ Adjusting Line Types and Text Sizes Before Printing

  • فتوشاپ طرح منظره ما Photoshopping Our Landscape Plan

  • افزودن سایه های Color و Drop به درختان Adding Color and Drop Shadows to the Trees

  • تهیه یک طرح CAD برای مدل سازی Preparing a CAD Plan for Modeling

  • وارد کردن یک برنامه CAD به 3ds Max Importing a CAD Plan into 3ds Max

  • ایجاد مش سایت با استفاده از Quads در مقابل Booleans Creating a Site Mesh Using Quads vs. Booleans

  • طراحی استخر بازتابنده Designing the Reflective Pool

  • مدل سازی جاده لبه و رها کردن Modeling the Road Edge and Drop Off

  • گسترش مش سایت ما Expanding Our Site Mesh

  • آماده سازی عکس برای رندر نهایی Preparing the Photo for the Final Render

  • آماده سازی عکس برای تطبیق دوربین Preparing the Photo for Camera Matching

  • ایجاد یک دوربین از یک عکس موجود Creating a Camera from an Existing Photo

  • تصفیه اشیا جارو شده Refining Sweeped Objects

  • ایجاد یک چشمه آب با استفاده از ذرات Creating a Water Fountain Using Particles

  • تبدیل سیستم های ذرات به مش Converting Particle Systems to a Mesh

  • رندر ذرات با استفاده از Motion Blur Rendering Particles Using Motion Blur

  • استفاده از TreeGen Utilizing TreeGen

  • ایجاد برگ درخت Creating Tree Leaves

  • ایجاد یک بافت برگ درخت Creating a Tree Leaf Texture

  • شاخه های درخت مدل سازی Modeling Tree Branches

  • اضافه کردن شاخه های درخت به مدل ما Adding Tree Branches to Our Model

  • ایجاد تنه درخت پیر Creating an Aged Tree Trunk

  • ایجاد الگویی برای بافت Creating a Template for Texturing

  • استفاده از بافت سفارشی در فتوشاپ Utilizing Custom Texture in Photoshop

  • در حال تکمیل مدل درخت ما Finishing Our Tree Model

  • آماده سازی مش سایت برای توزیع گیاه Preparing the Site Mesh for Plant Distribution

  • ایجاد یک بافت سایت با مقیاس کامل در فتوشاپ Creating a Full Scale Site Texture in Photoshop

  • ایجاد گیاهان پروکسی V-Ray از مدل های وارد شده Creating V-Ray Proxy Plants from Imported Models

  • توزیع گیاهان با استفاده از جریان ذرات Distributing Plants Using Particle Flow

  • مقایسه گزینه های مدل سازی چمن Comparing Grass Modeling Options

  • اضافه کردن چمن به صحنه ما Adding Grass into Our Scene

  • ادغام درخت بزرگ و افزودن جزئیات کوچک Merging the Large Tree and Adding Small Details

  • استفاده از Ivy Generator برای ایجاد خزنده Using Ivy Generator to Create Creepers

  • ویرایش رندر ما در فتوشاپ Editing Our Render in Photoshop

  • افزودن گیاهان 2D در فتوشاپ Adding 2D Plants in Photoshop

  • تنظیمات نهایی Final Adjustments

نمایش نظرات

آموزش ایجاد پوشش گیاهی برای معماری در 3ds Max و AutoCAD
جزییات دوره
6h 31m
45
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Micha Koren
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Micha Koren Micha Koren

Micha Koren یک طراح و 3D Artist است. ریشه خانواده وی در جمهوری چک است حتی اگر بیشتر زندگی خود را در آفریقای جنوبی گذرانده باشد. وی ضمن مدیریت پروژه های بین المللی تجسم سه بعدی که با تیم هایی از هنرمندان در آسیا انجام می شود ، مرتباً بین اروپا و سنگاپور سفر می کند. وی تحصیلات خود را در رشته معماری به پایان رساند و از آن زمان با معماران آفریقای جنوبی ، فرانسه ، اسپانیا و سنگاپور همکاری می کند. امروز تمرکز او بر یافتن روشهای جدیدی از تجسم معماری برای صنعت املاک و مستغلات است. او می گوید جهان آنقدر سریع در حال حرکت است که تصاویر و فیلم های سه بعدی به تنهایی مانند 10 سال پیش ما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. امروز سینمای سه بعدی و نقشه های شهر سه بعدی تعاملی نوار را به ارتفاعات جدیدی رسانده اند. او می گوید ، ما باید هر روز برای ادامه این محدودیت ها رقابت كنیم. طراحی ، تجسم سه بعدی و کارآفرینی از بزرگترین علاقه های مایکا است. وی برنده جوایز طراحی ، تجسم ده ها پروژه معماری ، ایجاد وب سایت و راه اندازی مشاغل آنلاین شده است. او به ویژه از ورزش های شدید مانند سنگ نوردی ، موج سواری و دوچرخه سواری کوهستان لذت می برد زیرا اینها دلایل عالی برای خارج شدن از دفتر است. عبارت مورد علاقه میشا این است: "همیشه قابل دستیابی است!"