Micha Koren

Micha Koren یک طراح و 3D Artist است. ریشه خانواده وی در جمهوری چک است حتی اگر بیشتر زندگی خود را در آفریقای جنوبی گذرانده باشد. وی ضمن مدیریت پروژه های بین المللی تجسم سه بعدی که با تیم هایی از هنرمندان در آسیا انجام می شود ، مرتباً بین اروپا و سنگاپور سفر می کند. وی تحصیلات خود را در رشته معماری به پایان رساند و از آن زمان با معماران آفریقای جنوبی ، فرانسه ، اسپانیا و سنگاپور همکاری می کند. امروز تمرکز او بر یافتن روشهای جدیدی از تجسم معماری برای صنعت املاک و مستغلات است. او می گوید جهان آنقدر سریع در حال حرکت است که تصاویر و فیلم های سه بعدی به تنهایی مانند 10 سال پیش ما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. امروز سینمای سه بعدی و نقشه های شهر سه بعدی تعاملی نوار را به ارتفاعات جدیدی رسانده اند. او می گوید ، ما باید هر روز برای ادامه این محدودیت ها رقابت كنیم. طراحی ، تجسم سه بعدی و کارآفرینی از بزرگترین علاقه های مایکا است. وی برنده جوایز طراحی ، تجسم ده ها پروژه معماری ، ایجاد وب سایت و راه اندازی مشاغل آنلاین شده است. او به ویژه از ورزش های شدید مانند سنگ نوردی ، موج سواری و دوچرخه سواری کوهستان لذت می برد زیرا اینها دلایل عالی برای خارج شدن از دفتر است. عبارت مورد علاقه میشا این است: "همیشه قابل دستیابی است!"
دوره های این مدرس:

آموزش سرعت مدل سازی ایده های معماری شما در 3ds Max

Speed Modeling Your Architectural Ideas in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max ، ما مراحل کامل شروع یک پروژه طراحی معماری را از مرحله کوتاه طی خواهیم کرد. شما به راحتی می توانید تکنیک های مدل سازی سرعت را بیاموزید تا ایده های شما بتوانند با استفاده از ...


آموزش ایجاد پنج نمای معماری در 3ds Max و V-Ray

Creating Five Architecture Facades in 3ds Max and V-Ray

در طول این آموزش ما به تکنیک های مدل سازی برای ایجاد نمای های مختلف معماری نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012 ، V-Ray 2.0 ، Photoshop CS3 ، gw :: پلاگین Ivy توسط Guruware.


آموزش ارائه فضای داخلی معماری چشمگیر در 3ds Max و V-Ray

Rendering Impressive Architectural Interiors in 3ds Max and V-Ray

در طول این آموزش 3ds Max و V-Ray ، ما برای سه صحنه داخلی معماری ، روند کار مدل سازی و رندر کامل را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3DS Max 2012، V Ray 2.0، AutoCAD 2014، Photoshop CS3.


آموزش تبدیل مدل های 3ds Max به برنامه های ارائه در اتوکد

Converting 3ds Max Models to Presentation Plans in AutoCAD

در طول این درس ها ، ما فرآیند کامل تولید مجموعه ای از برنامه های طراحی را مستقیماً از یک مدل 3D موجود طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: اتوکد 2014 ، 3ds Max 2012 ، فتوشاپ CS3.


آموزش مدلسازی نمای معماری چشمگیر در 3ds Max و V-Ray

Modeling Impressive Architectural Exteriors in 3ds Max and V-Ray

در طول این درس ها یاد خواهیم گرفت که چگونه از نقشه های CAD 2D یک خانه معماری دقیق را مدلسازی کنیم و آن را برای ارائه سریع و چشمگیر ارائه دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012 ، V-Ray 2.0 ، AutoCAD 2013 ، Photoshop CS4.


آموزش تولید معماری مفهومی با استفاده از تکنیک های طراحی دیجیتال در 3ds Max

Generating Conceptual Architecture Using Digital Design Techniques in 3ds Max

در طول این درس ها به چگونگی تولید فرم های معماری در 3ds Max از ورودی های مختلف مانند داده های گرافیکی ، تصاویر ، فیلم ، صدا و نیروهای شبیه سازی شده نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012 ، Vray 2.0 ، AutoCAD 2014 ، Photoshop CS3.


آموزش ایجاد پوشش گیاهی برای معماری در 3ds Max و AutoCAD

Creating Vegetation for Architecture in 3ds Max and AutoCAD

در طول این درس ها ، ما مراحل ترسیم و مدل سازی یک چشم انداز واقع گرایانه در اطراف یک ویلای معاصر معروف در فرانسه را طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012 ، V-Ray 2.0 ، AutoCAD 2014 ، Photoshop CS3.


آموزش طراحی برنامه های معماری چشمگیر در اتوکد

Designing Impressive Architectural Plans in AutoCAD

در طول این آموزش ، ما مسیر خلاق یک معمار را طی خواهیم کرد و مجموعه ای از نقاشی های طراحی را از یک طرح اولیه دستی توسعه خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: اتوکد 2014 ، فتوشاپ CS3.


آموزش ایجاد یک تجسم معماری بهینه شده در 3ds Max و V-Ray

Creating an Optimized Architectural Visualization in 3ds Max and V-Ray

در این سری از آموزش ها نحوه مدل سازی یک صحنه معماری پیچیده و بهینه سازی آن برای ویرایش و رندر سریع را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، V Ray 2.0، AutoCAD 2013، Photoshop CS4، Greeble.