آموزش ایجاد پنج نمای معماری در 3ds Max و V-Ray

Creating Five Architecture Facades in 3ds Max and V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش ما به تکنیک های مدل سازی برای ایجاد نمای های مختلف معماری نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، V-Ray 2.0، Photoshop CS3، gw :: Ivy plugin توسط Guruware. در طول این آموزش ، ما به تکنیک های مدل سازی برای ایجاد نماهای مختلف معماری خواهیم پرداخت. با پایان دوره ، دانش لازم برای مدیریت هر سبک معماری از معاصر تا ارگانیک را کسب خواهید کرد. ما همچنین نحوه استفاده از برنامه های CAD را در 3ds Max بررسی خواهیم کرد و موضوعات مهیج مانند متحرک سازی اشیا objects متحرک در نما و حتی ایجاد کاشت را با استفاده از پلاگین های رشد در زمان واقعی پوشش خواهیم داد. برای خاتمه دادن ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به سرعت و بهینه سازی نور و تنظیمات دوربین و رندر را تنظیم کنیم تا بتوانید به ارائه سریع و نتایج چشمگیر دست پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012 ، V-Ray 2.0 ، Photoshop CS3 ، gw :: پلاگین Ivy توسط Guruware.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد پنج نمای معماری در 3ds Max و V-Ray Creating Five Architecture Facades in 3ds Max and V-Ray

  • وارد کردن برنامه های طراحی کاد و نمای کلی مطالب Importing Cad Design Plans and Content Overview

  • چرخش طرح های Cad و شروع مدل متن Rotating Cad Plans and Starting the Context Model

  • مدل سازی پیاده روها و گیاهان Modeling the Sidewalks and Planters

  • مدلسازی علامت گذاری جاده و مراحل ورود Modeling the Road Markings and Entrance Steps

  • مدل سازی هندسه پایه نمای اول Modeling the Base Geometry of the First Facade

  • ویرایش هندسه پایه برای ویندوزهای مربع و گرد Editing the Base Geometry for the Square and Round Windows

  • مدل سازی ستون های باند و تزئینی نمایه شده Modeling the Profiled Banding and Decorative Columns

  • مدلسازی ویندوز Modeling the Windows

  • ویرایش نما با دهانه های پنجره و دیوارهای جانبی Editing the Facade with Window Openings and Side Walls

  • استفاده از صحنه های Xref و مقدمه ای بر نمای دوم Using Xref Scenes and Introduction to the Second Facade

  • شروع مدل سازی اسلب ها و دیوارهای بیرونی برای نمای دوم Starting the Modeling of Slabs and Outer Walls for the Second Facade

  • مدلسازی نمای جلویی دیوار بتونی شاتر برای نمای دوم Modeling the Front Face of the Off-shutter Concrete Wall for the Second Facade

  • مدلسازی پشت و لبه کناری دیوار بتونی بدون شاتر Modeling the Back Face and Side Edge of the Off-shutter Concrete Wall

  • مدل سازی جزئیات نرده ها و کرکره های شیشه ای Modeling Detailed Glass Balustrades and Shutters

  • روش های مختلف برای مدل سازی کرکره Different Methods for Modeling Shutters

  • مدل سازی شاتر ریل از هندسه موجود Modeling the Shutter Rails from Existing Geometry

  • متحرک سازی کرکره ها Animating the Shutters

  • مدل سازی شیشه با استفاده از یک شی Modeling the Glazing Using One Object

  • مدلسازی ورق سقف و ویرایش قطعات نمای موجود Modeling the Roof Slab and Editing the Existing Facade Parts

  • آشنایی عمیق با نمای سوم In-depth Introduction to the Third Facade

  • با استفاده از وارد کردن ، ادغام و مدلسازی دیوارهای آلی نمای سوم Using Import, Merge and Modeling the Organic Walls of the Third Facade

  • افزودن دهانه ها و جزئیات به دیوارهای آلی نمای سوم Adding Openings and Detail to the Organic Walls of the Third Facade

  • اصلاح لبه های صاف و تیز دیواره های آلی Modifying the Smooth and Sharp Edges of the Organic Walls

  • مدل سازی برنامه های افزودنی و اتصالات به دیواره های آلی Modeling Extensions and Connections to the Organic Walls

  • ویرایش صفحات کف برای درج گیاهان در نمای سوم Editing the Floor Slabs to Include Planters on the Third Facade

  • ویرایش نرده ها و اسلب ها در نمای سوم Editing the Balustrades and Slabs on the Third Facade

  • مدل سازی و رشد گیاهان پیچک در زمان واقعی خارج از لبه های دال Modeling and Growing Ivy Plants in Real Time Off the Slab Edges

  • مدلسازی گیاه کم پلی پیچک با استفاده از یک ویرایش Poly Textured Modeling a Low Poly Ivy Plant Using a Textured Edit Poly

  • ایجاد پروکسی از گیاه پیچک Creating a Proxy of the Ivy Plant

  • یادگیری زمان استفاده از پراکسی و نحوه پس انداز در فایلهای جداگانه Learning When to Use a Proxy and How to Save out to Separate Files

  • بافت اولین نما با استفاده از مواد اشعه V بهینه و نقشه Uvw Texturing the First Facade Using Optimized V-Ray Materials and Uvw Map

  • میانبرهای بافت دوم Shortcuts to Texturing the Second Facade

  • ویرایش بافت ها و نکات مربوط به بافت اشیاped گروه بندی شده Editing Textures and Tips for Texturing Grouped Objects

  • بافت متن و افزودن گیاهان پروکسی بیشتر Texturing the Context and Adding More Proxy Plants

  • استفاده از صحنه های Xref و تنظیمات اولیه دوربین و روشنایی Using Xref Scenes and Initial Camera and Lighting Settings

  • تنظیم تنظیمات Render و اولین تست رندرها Setting up Render Settings and First Test Renders

  • مدیریت بازتاب ها با دقت با استفاده از اشیا Text بافت Managing Reflections with Precision Using Textured Objects

  • تنظیمات محیط و پس زمینه در V-Ray Environment and Background Settings in V-Ray

  • پس از تولید در فتوشاپ با استفاده از زمینه ها و پوشش های سفارشی Post-production in Photoshop Using Custom Backgrounds and Overlays

نمایش نظرات

آموزش ایجاد پنج نمای معماری در 3ds Max و V-Ray
جزییات دوره
5h 47m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Micha Koren
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Micha Koren Micha Koren

Micha Koren یک طراح و 3D Artist است. ریشه خانواده وی در جمهوری چک است حتی اگر بیشتر زندگی خود را در آفریقای جنوبی گذرانده باشد. وی ضمن مدیریت پروژه های بین المللی تجسم سه بعدی که با تیم هایی از هنرمندان در آسیا انجام می شود ، مرتباً بین اروپا و سنگاپور سفر می کند. وی تحصیلات خود را در رشته معماری به پایان رساند و از آن زمان با معماران آفریقای جنوبی ، فرانسه ، اسپانیا و سنگاپور همکاری می کند. امروز تمرکز او بر یافتن روشهای جدیدی از تجسم معماری برای صنعت املاک و مستغلات است. او می گوید جهان آنقدر سریع در حال حرکت است که تصاویر و فیلم های سه بعدی به تنهایی مانند 10 سال پیش ما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. امروز سینمای سه بعدی و نقشه های شهر سه بعدی تعاملی نوار را به ارتفاعات جدیدی رسانده اند. او می گوید ، ما باید هر روز برای ادامه این محدودیت ها رقابت كنیم. طراحی ، تجسم سه بعدی و کارآفرینی از بزرگترین علاقه های مایکا است. وی برنده جوایز طراحی ، تجسم ده ها پروژه معماری ، ایجاد وب سایت و راه اندازی مشاغل آنلاین شده است. او به ویژه از ورزش های شدید مانند سنگ نوردی ، موج سواری و دوچرخه سواری کوهستان لذت می برد زیرا اینها دلایل عالی برای خارج شدن از دفتر است. عبارت مورد علاقه میشا این است: "همیشه قابل دستیابی است!"