آموزش آشنایی با مبانی برنامه های اندروید

Understanding Android Application Basics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یادگیری مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس موفق Android را با توسعه درک خود از توسعه برنامه‌های Android و ایجاد تجربیات تعاملی کاربر با Activities Android آغاز کنید. کلید تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده موفق برنامه Android، درست کردن اصول اولیه است. اندروید یک پلتفرم مبتنی بر کامپوننت است که مدل برنامه نویسی آن با بسیاری از پلتفرم های دیگر متفاوت است. درک این مدل مؤلفه، به‌ویژه مؤلفه‌های آشنای رابط کاربری معروف به «فعالیت‌ها» برای موفقیت ضروری است. در این دوره آموزشی، آشنایی با مبانی برنامه های اندروید، درک بهتری از اصول اولیه برنامه اندروید خواهید داشت. ابتدا با استقرار یک برنامه اندروید ساده برای آشنایی با محیط شروع می کنید. در مرحله بعد، فرآیند طراحی تجربه کاربری برای یک برنامه کاربردی تر را طی خواهید کرد. در نهایت، با استفاده از طراح اندروید استودیو، یک فعالیت تعاملی را طرح‌بندی کرده و آن را به کد جاوا متصل خواهید کرد. در طول دوره، به تقویت برنامه ادامه می دهید تا به یک تجربه کاربری چندفعالی تبدیل شود که ویژگی های ویرایش تعاملی و مدیریت چرخه حیات Activity مناسب را ارائه می دهد.

سرفصل ها و درس ها

ساخت یک اپلیکیشن ساده Building a Simple App

  • مقدمه Introduction

  • دانلود و نصب اندروید استودیو Downloading and Installing Android Studio

  • ایجاد پروژه اندروید Creating the Android Project

  • طرح بندی برنامه را در اندروید استودیو مرور کنید Review the App Layout in Android Studio

  • اصلاح طرح‌بندی برنامه ما Modifying Our App Layout

  • اضافه کردن مقداری کد جاوا Adding Some Java Code

  • اضافه کردن کد برای ایجاد UX Adding Code to Create the UX

  • آزمایش برنامه ما در شبیه ساز اندروید Testing Our App in the Android Emulator

  • خلاصه Summary

طراحی و برنامه ریزی اپلیکیشن ما Designing and Planning Our App

  • مقدمه Introduction

  • برنامه ما - نمای سطح بالا Our App - The High-level View

  • برنامه ما - برخی از برنامه های بلند مدت Our App - Some Long-term Plans

  • طراحی ناهموار نقطه شروع برنامه ما Rough Design of Our App Starting Point

  • طراحی صیقلی نقطه شروع برنامه ما Polished Design of Our App Starting Point

  • ایجاد پروژه اندروید استودیو Creating the Android Studio Project

  • خلاصه Summary

درک فعالیت ها و تعامل طرح فعالیت Understanding Activities and Activity Layout Interaction

  • مقدمه Introduction

  • فعالیت چیست؟ What Is an Activity?

  • رابط کاربری فعالیت Activity UI

  • کلاس های چیدمان Layout Classes

  • نسخه ی نمایشی: کار با RelativeLayout Demo:Working with RelativeLayout

  • کلاس ConstraintLayout ConstraintLayout Class

  • نسخه ی نمایشی: کار با ConstraintLayout Demo: Working with ConstraintLayout

  • رابطه فعالیت/طرح بندی Activity/Layout Relationship

  • نسخه ی نمایشی: رابطه فعالیت/طرح بندی Demo: Activity/Layout Relationship

  • پر کردن اسپینر Populating a Spinner

  • نسخه ی نمایشی: پر کردن یک اسپینر Demo: Populating a Spinner

  • خلاصه Summary

کار با Activity Working with Activities

  • مقدمه Introduction

  • تعامل فعالیت Activity Interaction

  • ایجاد NoteListActivity Creating the NoteListActivity

  • مدیریت انتخاب ListView با یک کلاس ناشناس Handling ListView Selection with an Anonymous Class

  • اجرای تعامل فعالیت و رفتار راه اندازی Implementing Activity Interaction and Startup Behavior

  • توصیف عملیات با هدف Describing Operations with Intents

  • انواع مرجع به عنوان Intent Extras Reference Types as Intent Extras

  • پیاده سازی Parcelalable Implementing Parcelalable

  • عبور یادداشت انتخاب شده از طریق یک Intent Passing the Selected Note Through an Intent

  • مدیریت یک هدف و نمایش محتوا Handling an Intent and Displaying the Content

  • مدیریت ایجاد یادداشت جدید Handling New Note Creation

  • خلاصه Summary

نگاهی عمیق تر به تعامل فعالیت Taking a Deeper Look at Activity Interaction

  • مقدمه Introduction

  • رابطه فعالیت برنامه Application Activity Relationship

  • نسخه ی نمایشی: ساده کردن تعامل فعالیت در برنامه Demo: Simplifying Activity Interaction Within the App

  • فعالیت های دیرهنگام Late-binding Activities

  • مقاصد ضمنی Implicit Intents

  • نسخه ی نمایشی: افزودن ایمیل به برنامه ما با یک هدف ضمنی Demo: Adding Email to Our App with an Implicit Intent

  • فعالیت ها با نتایج Activities with Results

  • فعالیت با مثال نتیجه Activity with Result Example

  • تجربه و وظایف برنامه Application Experience and Tasks

  • نسخه ی نمایشی: اجرای ویرایش در محل برای تغییرات یادداشت Demo: Implementing Edit-in-Place for Note Changes

  • نسخه ی نمایشی: اجرای لغو تغییر یادداشت Demo: Implementing Note Change Cancellation

  • خلاصه Summary

درک چرخه حیات فعالیت Understanding Activity Lifecycle

  • مقدمه Introduction

  • چرخه حیات فعالیت Activity Lifecycle

  • روشهای چرخه حیات فعالیت Activity Lifecycle Methods

  • نسخه ی نمایشی: به روز رسانی ListView پس از آیتم جدید Demo: Updating ListView After New Item

  • نسخه ی نمایشی: بازیابی مقادیر قبلی یک یادداشت Demo: Restoring a Note's Previous Values

  • فعالیت مدیریت دولتی Activity State Management

  • نسخه آزمایشی: ذخیره وضعیت فعالیت تست Demo: Testing Activity State Saving

  • نسخه نمایشی: ذخیره وضعیت فعالیت Demo: Saving Activity State

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش آشنایی با مبانی برنامه های اندروید
جزییات دوره
4h 15m
61
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
505
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Jim Wilson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jim Wilson Jim Wilson

جیم ویلسون رئیس JW Hedgehog Inc است ، یک شرکت مشاوره متخصص در زمینه راه حل برای سیستم عامل های Android ، iOS و Microsoft. جیم بیش از 30 سال تجربه مهندسی نرم افزار دارد و در 15 سال گذشته تمرکز زیادی بر ایجاد راه حل های مبتنی بر مکان و تلفن همراه دارد. وی چندین شرکت نوپای مرتبط با نرم افزار را بنیان گذاری کرده و در چندین مشاور دیگر نیز در نقش مشاوره فعالیت کرده است. پس از نزدیک به یک دهه به عنوان MVP توسعه برنامه کاربردی دستگاه مایکروسافت ، جیم اکنون بر توسعه برنامه های دستگاه Android و iOS تمرکز دارد. علاقه جیم مربیگری توسعه دهندگان نرم افزار است. او به همان اندازه که از تجربه توسعه بومی Java در Android و Objective-C در iOS برخوردار است ، به همان اندازه تجربه توسعه cross-platform توسعه دستگاه مبتنی بر NET با Xamarin ، لذت می برد. جیم بیش از 30 مقاله در زمینه توسعه برنامه های دستگاه ها تألیف کرده و به عنوان یک متخصص مشارکت کننده در زمینه توسعه نرم افزارهای تلفن همراه در رسانه های مختلف خدمت کرده است. آخرین کتاب جیم ایجاد UI پویا با Android Fragment ها است. جیم و همسرش به همراه چندین گربه زمان خود را بین Celebration ، فلوریدا (فقط 3 مایلی از دنیای والت دیزنی) و ساحل Weirs ، نیوهمپشایر تقسیم کردند. وبلاگ جیم را بررسی کنید ، جایی که او در مورد انواع مسائل مربوط به توسعه نرم افزار تلفن همراه و همچنین سرگرمی زندگی در منطقه شلوغ "خانه موش" و سکوت دریاچه ها و کوههای NH صحبت می کند.