نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره اصول 3 بعدی را به شما می آموزد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، Photoshop، ZBrush.3ds Max یک برنامه عالی برای یادگیری تکنیک های مدل سازی است. در این دوره ، اصول مدل سازی سطح سخت در 3ds Max ، شما می آموزید که چگونه یک مدل دوربین سطح سخت ایجاد کنید. ابتدا ، نحوه ایجاد تصاویر مرجع برای مدل سازی را کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، شما اصول روان سازی سطح سخت را کشف خواهید کرد. سپس ، نحوه ایجاد و کنترل مشهای با وضوح بالا با استفاده از TurboSmooth را پوشش خواهید داد. در آخر ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ZBrush برای مجسمه سازی روی سطح سخت استفاده کنید. با پایان این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه لوازم جانبی سطح سخت خود را مدل کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max ، Photoshop ، ZBrush.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
ایجاد مش مش
Base Mesh Creation
-
مرجع تصویر مرجع
Reference Image Overview
-
تراز کردن تصاویر در فتوشاپ
Aligning Images in Photoshop
-
ایجاد جعبه مرجع در داخل 3ds Max
Creating Reference Box Inside 3ds Max
-
مدل سازی مش پایه در داخل 3ds Max
Base Mesh Modeling Inside 3ds Max
مدل سازی با وضوح بالا
High Resolution Modeling
-
درک اصلاح کننده TurboSmooth
Understanding TurboSmooth Modifier
-
مدل سازی پایه صاف
Basic Smooth Modeling
-
مبانی حلقه های پشتیبانی
Basics on Support Loops
-
اکستروژن و مورب اساسی
Basic Extrusions and Bevels
-
مدلسازی پایه صاف با استفاده از گروه صاف کننده
Basic Smooth Modeling Using Smoothing Group
مدل سازی چرم در ZBrush
Leather Modeling in ZBrush
-
مدل سازی مش پایه از دوربین Boddy
Modeling a Base Mesh of the Camera Boddy
-
افزودن حلقه های کنترل و TurboSmooth به دوربین
Adding Control Loops and TurboSmooth to the Camera
-
استفاده از اصلاح کننده FFD در مدل سازی با پلی بالا
Using FFD Modifier in High Poly Modeling
-
ایجاد دسته چرمی
Creating Leather Handle
-
جاسازی دکمه ها در مش
Embedding Buttons in to the Mesh
-
ایجاد مشهای شناور برای دوربین
Creating Floating Meshes for the Camera
تفسیر
Rendering
-
ایجاد مش پایه برای ZBrush
Creating a Base Mesh for ZBrush
-
استفاده از ZBrush با تقارن استوانه ای
Using ZBrush with Cylindrical Symmetry
-
استفاده از ZBrush برای جوشکاری مش
Using ZBrush for Mesh Welding
-
افزودن جزئیات در ZBrush
Adding Details in ZBrush
-
افزودن جزئیات در داخل ZBrush با استفاده از Alphas
Adding Details Inside ZBrush using Alphas
-
رفع ناهمواری ها و مشکلات توپولوژی در داخل ZBrush
Fixing Bumps and Topology Issues Inside ZBrush
-
وارد کردن مش ها و بررسی نهایی پروژه
Importing Meshes and Final Overview of the Project
نمایش نظرات