آموزش اصول صوتی UWP

UWP Audio Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Universal Windows Platform با چند API صوتی قدرتمند ارائه می شود. این دوره به شما نحوه استفاده از AudioGraph API برای پخش ، ضبط و پردازش صدا در زمان واقعی و همچنین نحوه ویرایش پرونده های رسانه ای با MediaComposition API را آموزش می دهد. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 57s معرفی AudioGraph API 22m 47s پخش صوتی 33m 44s دستکاری صدا با جلوه ها 34m 57s ضبط صدا 30 متر 34s کار با فایلهای صوتی 19 متر 33s تولید صدا 30 متر 57 جلوتر رفتن 17m 24s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی AudioGraph API Introducing the AudioGraph API

  • معرفی دوره Course Introduction

  • بررسی اجمالی سیستم عامل ویندوز جهانی Universal Windows Platform Overview

  • تنظیم محیط توسعه Setting up the Development Environment

  • گزینه های صوتی در UWP Audio Options in UWP

  • درک نمودارهای صوتی Understanding Audio Graphs

  • خلاصه ماژول Module Summary

پخش صوتی Playing Back Audio

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • ایجاد نمودار صوتی Creating an Audio Graph

  • در حال پخش یک فایل Playing a File

  • کنترل حجم و موقعیت Controlling Volume and Position

  • تشخیص پایان پخش و خطاها Detecting Playback End and Errors

  • خلاصه ماژول Module Summary

دستکاری صدا با جلوه ها Manipulating Audio with Effects

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • میکس صدا Mixing Audio

  • جلوه های داخلی Built-in Effects

  • با استفاده از جلوه ها Using Effects

  • ایجاد جلوه های سفارشی Creating Custom Effects

  • نسخه نمایشی جلوه سفارشی Custom Effect Demo

  • خلاصه ماژول Module Summary

ضبط صدا Recording Audio

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • ایجاد فایل های صوتی با AudioFileOutputNode Creating Audio Files with AudioFileOutputNode

  • در حال ذخیره نسخه ی نمایشی خروجی نمودار صوتی Saving Audio Graph Output Demo

  • ضبط صدا با AudioDeviceInputNode Capturing Audio with AudioDeviceInputNode

  • ضبط و ضبط نسخه ی نمایشی صوتی Capturing and Recording Audio Demo

  • خلاصه ماژول Module Summary

کار با فایلهای صوتی Working with Audio Files

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • رابط برنامه نویس API Media Composition API

  • نسخه ی نمایشی رمزگذاری Transcoding Demo

  • پیرایش و همزمانی نسخه ی نمایشی Trimming and Concatenating Demo

  • خلاصه ماژول Module Summary

تولید صدا Generating Audio

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • کار با MIDI Working with MIDI

  • دریافت پیام های MIDI نسخه ی نمایشی Receiving MIDI Messages Demo

  • با استفاده از AudioFrameInputNode Using AudioFrameInputNode

  • نسخه ی نمایشی سینتی سایزر Synthesizer Demo

  • پیشرفت های سینتی سایزر Synthesizer Enhancements

جلوتر رفتن Going Further

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • با استفاده از AudioFrameOutputNode Using AudioFrameOutputNode

  • برنامه های نمونه UWP UWP Sample Apps

  • آزمایش در سیستم عامل دستگاه Testing Across Device Platforms

  • نکات و توصیه های نهایی Final Tips and Advice

نمایش نظرات

آموزش اصول صوتی UWP
جزییات دوره
3h 11m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
16
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Heath
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Heath Mark Heath

مارک هیت یک توسعه دهنده نرم افزار مستقر در ساوتهمپتون انگلیس است و در NICE Systems به عنوان یک معمار نرم افزار برای ایجاد سیستم های مدیریت شواهد دیجیتال ابری برای پلیس کار می کند. او خالق NAudio است ، یک چارچوب منبع باز صوتی برای .NET. او علاقه مند به بهبود مستمر مهارت های خود و آموزش سایر توسعه دهندگان است و در سال های اخیر به ویژه بر روی چالش های ایجاد سیستم های مستقر در Azure مقیاس پذیر و قابل اعتماد تمرکز کرده است. او در اوقات فراغت خود (بسیار محدود) از ضبط استودیوی خانگی ، فوتبال و الهیات و گذراندن وقت با پنج فرزند بسیار پرانرژی خود لذت می برد.