Mark Heath

مارک هیت یک توسعه دهنده نرم افزار مستقر در ساوتهمپتون انگلیس است و در NICE Systems به عنوان یک معمار نرم افزار برای ایجاد سیستم های مدیریت شواهد دیجیتال ابری برای پلیس کار می کند. او خالق NAudio است ، یک چارچوب منبع باز صوتی برای .NET. او علاقه مند به بهبود مستمر مهارت های خود و آموزش سایر توسعه دهندگان است و در سال های اخیر به ویژه بر روی چالش های ایجاد سیستم های مستقر در Azure مقیاس پذیر و قابل اعتماد تمرکز کرده است. او در اوقات فراغت خود (بسیار محدود) از ضبط استودیوی خانگی ، فوتبال و الهیات و گذراندن وقت با پنج فرزند بسیار پرانرژی خود لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure Developer: ایجاد توابع بدون سرور

Microsoft Azure Developer: Create Serverless Functions

Azure Functions سریعترین و ساده ترین راه برای اجرای کد شما در Azure است. این دوره به شما می آموزد که چگونه توابع بدون سرور خود را ایجاد کنید ، با سرویس های دیگر ادغام شوید و آنها را در ظروف Azure یا Docker میزبانی کنید.


آموزش ارائه و تکامل ریز خدمات در ASP.NET Core

Versioning and Evolving Microservices in ASP.NET Core

این دوره چندین روش و روش برتر برای تکامل و نسخه برداری از API های میکرو سرویس های ASP.NET Core شما را آموزش می دهد.


آموزش درک و حذف بدهی فنی

Understanding and Eliminating Technical Debt

در این دوره بررسی خواهیم کرد که بدهی فنی چیست ، مشکلاتی که ایجاد می کند و اینکه چگونه می توانید آن را شناسایی و تعیین کنید. سپس به چگونگی ایجاد یک برنامه عملیاتی برای پرداختن به آن پرداخته و برخی از تکنیک های عملی برای بازپرداخت آن را بررسی می کنیم.


آموزش برنامه نویسی صوتی با NAudio

Audio Programming with NAudio

یک آموزش کامل در استفاده از NAudio ، یک کتابخانه صوتی منبع باز برای .NET.


آموزش ساخت برنامه های بدون سرور در Azure

Building Serverless Applications in Azure

با گذشت سالها بدون سرور به یک کلید واژه تبدیل شده است ، اما ساخت آن از طریق معماری بدون سرور چگونه به نظر می رسد؟ این دوره نحوه ساخت برنامه های بدون سرور در Azure ، از اجرای میزبانی وب تا استقرار و نظارت را به شما آموزش می دهد.


آموزش Microservices Architecture: Executive Briefing

Microservices Architecture: Executive Briefing

این دوره به شما می آموزد که چرا و چگونه معماری میکروسرویس را برای برنامه های کاربردی خود بپذیرید.


آموزش ایجاد برنامه های WPF مدرن با MahApps.Metro

Creating Modern WPF Apps with MahApps.Metro

بیاموزید که چگونه با کمک کتابخانه منبع باز MahApps.Metro ظاهر و احساس "مدرن" یا "Metro" به برنامه های WPF خود بدهید.


آموزش بهترین روش های LINQ

LINQ Best Practices

این دوره به شما می آموزد که چگونه با بررسی بهترین روش ها و اجتناب از دام های رایج با حل مشکلات سرگرم کننده و چالش برانگیز، از قدرت LINQ به طور کامل استفاده کنید.


آموزش موارد کانتینر Azure: شروع به کار

Azure Container Instances: Getting Started

نمونه‌های کانتینر Azure سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای اجرای کانتینرها در Azure است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کانتینرهای خود را ایجاد و مدیریت کنید، و چگونه می توان از ACI برای ارائه مقیاس الاستیک برای Kubernetes استفاده کرد.


آموزش Azure Durable Functions اصول

Azure Durable Functions Fundamentals

توابع با دوام شما را قادر می سازد با عملکردهای لاجورد گردش کار مطمئن و مطلوبی ایجاد کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه الگوهای "fan-out fan-in" را پیاده سازی کنید ، در انتظار تعامل انسانی مکث کنید و نحوه اشکال زدایی ، استقرار و نظارت بر گردش کار را به شما آموزش دهد.


آموزش مبانی خدمات خرد

Microservices Fundamentals

در این دوره ، شما با چندین اصل و روش کلیدی آشنا خواهید شد که به شما امکان می دهد با موفقیت برنامه های ریز سرویس قابل مقیاس ، انعطاف پذیر ، انعطاف پذیر و ایمن را طراحی ، ساخت و تحویل دهید.


آموزش Microsoft Azure Developer: توابع Azure را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure Developer: Implement Azure Functions

این دوره به شما نحوه اجرای پیوندها ، عوامل محرک و ارکستراسیون های با دوام با Azure Functions را آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Azure Developer: استقرار و مدیریت کانتینرها

Microsoft Azure Developer: Deploying and Managing Containers

Azure خدمات مختلفی را ارائه می دهد که می توانند کانتینرها را اجرا کنند. این دوره به شما کمک می کند تا با Docker شروع به کار کنید و چهار سرویس اصلی Azure را به شما معرفی می کند که به کارگیری جداگانه ظروف یا کل برنامه های ریز خدمات را ساده می کند.


آموزش اصول استقرار ClickOnce

ClickOnce Deployment Fundamentals

در این دوره، ما قابلیت‌های ClickOnce را بررسی می‌کنیم، با نمایش‌هایی که تمام گزینه‌های پیکربندی آن، API استقرار، راه‌انداز برای نصب پیش‌نیازها، و نحوه مدیریت امضا و امنیت را نشان می‌دهند.


آموزش LINQ موثرتر

More Effective LINQ

بیاموزید چگونه با جستجوی بهترین روش ها و اجتناب از مشکلات مشترک با حل برخی از مشکلات سرگرم کننده و چالش برانگیز ، قدرت LINQ را کاملاً مهار کنید.


آموزش ایجاد و فروش یک محصول دیجیتال

Creating and Selling a Digital Product

آیا می خواهید یک محصول دیجیتال بصورت آنلاین ایجاد و بفروشید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این دوره شما را در کل مراحل راهنمایی می کند.


آموزش درک سیستم های کنترل نسخه توزیع شده

Understanding Distributed Version Control Systems

سیستم های کنترل نسخه توزیع شده (DVCS) مانند Git و Mercurial در سال های اخیر به سرعت محبوبیت پیدا کرده اند. این دوره اصول اساسی پشت DVCS را توضیح می دهد و مزایای استفاده از آنها را در طیف گسترده ای از موارد رایج توضیح می دهد.


آموزش اصول صوتی UWP

UWP Audio Fundamentals

Universal Windows Platform با چند API صوتی قدرتمند ارائه می شود. این دوره به شما نحوه استفاده از AudioGraph API برای پخش ، ضبط و پردازش صدا در زمان واقعی و همچنین نحوه ویرایش پرونده های رسانه ای با MediaComposition API را آموزش می دهد.


آموزش ریز خدمات

Building Microservices

در این دوره ، شما با چندین الگو و روش کلیدی آشنا خواهید شد که به شما امکان می دهد با موفقیت برنامه های ریز سرویس قابل نگهداری ، آزمایش و ایمن را طراحی و بسازید.


آموزش Azure CLI: شروع کار

Azure CLI: Getting Started

این دوره پر از مثالهای عملی است که نشان می دهد چگونه می توان از Azure CLI ، ابزاری متشکل از خط فرمان منبع باز ، برای مدیریت ماشین های مجازی ، حساب های ذخیره سازی ، برنامه های وب ، پایگاه داده ، استقرار ARM و موارد دیگر استفاده کرد.


آموزش مبانی توابع لاجوردی

Azure Functions Fundamentals

دریابید که Azure Functions چگونه به شما امکان می دهد به راحتی کد بدون سرور را به زبان دلخواه خود برای مدیریت امور در مقیاس ، با حداقل هزینه سربار و هزینه ، بنویسید.


آموزش ویندوز بهترین روش ها را تشکیل می دهد

Windows Forms Best Practices

این دوره با بهبود تدریجی یک برنامه آزمایشی ، چندین روش برتر برای توسعه برنامه Windows Forms را نشان می دهد. مباحث تحت پوشش شامل تغییر اندازه ، طرح بندی ، قابلیت دسترسی ، کد قابل نگهداری ، بومی سازی ، قابلیت استفاده ، قابلیت آزمایش ، ...


آموزش Dapr 1 Fundamentals

Dapr 1 Fundamentals

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از بلوک های ساختمانی Dapr برای ساده سازی و افزایش تجربه ساخت میکروسرویس ها استفاده کنید.


آموزش اصول صوتی دیجیتال

Digital Audio Fundamentals

مقدمه ای بر چندین مهمترین مفاهیم در صدای دیجیتال ، از جمله جلوه های نمونه برداری ، قالب های فایل صوتی و کدک ها.