آموزش مفاهیم ایجاد مش در ZBrush

Mesh Creation Concepts in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush به ایجاد و اصلاح اشیاء اولیه خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6. در این آموزش ZBrush، ما به ایجاد و اصلاح اشیاء اولیه خواهیم پرداخت. ZBrush یک ابزار عالی برای مجسمه سازی و نقاشی است، اما یکی از مزایایی که نسبت به سایر برنامه های مشابه دارد، توانایی آن در ایجاد هندسه است. به جای نیاز به آوردن هندسه پایه از یک برنامه دیگر، چندین روش برای ایجاد آن هندسه در ZBrush وجود دارد. ما به استفاده از ZSpheres برای ساخت آرمیچرها و مش های پایه نگاه خواهیم کرد. ما همچنین در مورد استفاده از ابزارهای توپولوژی برای ایجاد مش و همچنین استخراج مش و مش کردن مجدد خواهیم آموخت. همچنین در مورد ShadowBox و ایجاد مش با استفاده از Morph Targets صحبت خواهیم کرد. در پایان این آموزش ZBrush، ایده بسیار بهتری در مورد انواع ابزارهای موجود برای ایجاد هندسه خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مفاهیم ایجاد مش در ZBrush Mesh Creation Concepts in ZBrush

  • کار با Primitives Working with Primitives

  • استفاده از Zspheres Using Zspheres

  • با استفاده از ابزار توپولوژی Using the Topology Tools

  • استخراج هندسه Extracting Geometry

  • Remeshing اشیا Remeshing Objects

  • تبدیل آلفاها به هندسه سه بعدی Converting Alphas to 3D Geometry

  • کار با Shadowbox Working with Shadowbox

  • استفاده از برس های مبتنی بر منحنی Using Curve-based Brushes

  • ایجاد مش از براش Imm Creating Meshes from Imm Brushes

  • ایجاد مش با استفاده از اهداف مورف Creating Meshes Using Morph Targets

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مفاهیم ایجاد مش در ZBrush
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 57m
11
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
01 آذر 1393 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.