کلاریس اسد، آهنگساز، پیانیست، و خواننده برنده جایزه، کارگاه VOXPLORATION خود را برای اولین بار به صورت آنلاین در یک سری از درس های ویدیویی بررسی می کند که صدای انسان را به عنوان ابزاری که قادر به بازتولید انبوهی از صداها، رنگ ها، ریتم ها و ریتم ها است بررسی می کند. خلق و خوی.
شرکتکنندگان از صدا و بدن بهعنوان ابزاری به شیوهای تعاملی و شهودی استفاده میکنند و تکنیکهای آوازی مانند بیتباکس، ضربهای دهانی، آواز اسکیت و بسیاری مفاهیم دیگر، از جمله صداهای مبتنی بر افکت را پوشش میدهند. هیچ دانش تئوری موسیقی یا نت نویسی لازم نیست، زیرا همه به گوش خود متکی هستند تا ایده ها را در واژگان موسیقی خود بگنجانند.
کلاس برای کسانی است که به روشهای خلاقانه به موسیقی علاقه دارند. آهنگسازان، ترانه سراها، بداهه نوازان، تنظیم کنندگان، دوستداران موسیقی و خوانندگان ممکن است از مفاهیم کلاس بهره مند شوند. همچنین برای خوانندگانی که علاقه مند به بداهه نوازی هستند، یا برای کسانی که آماده اند با فراتر رفتن از خواندن اشعار در یک ژانر موسیقی خاص، پتانسیل کامل صدای خود را کشف کنند مفید است.
این کلاس چندین مثال دارد که چگونه تکنیکها و ابزارهای بررسی شده میتوانند در عملکرد واقعی و موقعیتهای ضبط مفید باشند. این ابزارها را می توان فوراً در هر تولید موسیقی، صرف نظر از آنچه که باشد، ادغام کرد.
این کلاس اولین قسمت از مجموعهای است که بعداً تولیدات صوتی پیچیدهتری مانند آواز آواز، و تکنیکهایی در مورد نحوه ترکیب ضربهای دهانی و آواز بینی برای ایجاد این تصور که دو نفر در حال آواز خواندن هستند را پوشش میدهد. اقساط بعدی پدالهای آوازی و سایر فناوریهای جدید برای تولید آواز، از جمله ماشینهایی مانند TC Helicon و فناوری آواز به میدی توسعهیافته توسط شرکت Vochlea را پوشش خواهند داد.
پروژه کلاس شامل تولید یک آهنگ موجود یا یک آهنگ اصلی، با استفاده از حداقل سه تکنیک آوازی آموزش داده شده در دوره است. این می تواند به سادگی یک آهنگ capella یا به اندازه یک تنظیم برای چندین صدا حماسی باشد. ویدئوی پایانی شامل نمونهای است که در آن شرکتکنندگان خلق یک تنظیم کوتاه از یک آهنگ شناختهشده را در یک محیط ضبط چند آهنگی از ابتدا تا انتها تماشا میکنند.
برای پروژه نهایی، بسته به جهت دانش آموز، آنها به حداقل نیاز به داشتن یک دستگاه ضبط (این می تواند هر چیزی باشد، حتی یک تلفن) برای انتخاب a capella نیاز دارند. اگر آنها در مورد گزینه multitrack تصمیم بگیرند، استفاده از چندین برنامه مقرون به صرفه ساده است. (به عنوان مثال FourTrack، StudioMini یا MultiTrack DAW). همچنین گزینه ضبط در رایانه (GarageBand، Logic، Pro Tools یا معادل آن) وجود دارد که می تواند با یک رابط صوتی یا یک میکروفون USB استفاده شود.
آواز خواندن خارج از جعبه
سلام، من کلاریس اسد هستم!
من یک آهنگساز، مجری، و مربی هستم که اصالتاً اهل ریودوژانیرو، برزیل هستم و از سال 1998 در ایالات متحده زندگی می کنم. هدف من این است که تجربیاتم را با انسان های دیگری که با روش های خلاقانه ساختن هنر طنین انداز هستند، به اشتراک بگذارم. و بدون ترس آن را به سوی آینده سوق می دهد. من به همکاری و ایجاد یک شبکه جامعه جهانی که در آن همه ما بتوانیم از یکدیگر حمایت کنیم، اعتقاد دارم. این اولین بار است که کارم را کاملاً آنلاین میکنم و از همه شما دعوت میکنم که با من به این سفر بروید!
من در چندین بخش در صنعت موسیقی فعال هستم و ویدیوهای زیادی با نمونه هایی از کارهای من وجود دارد که می توانید آنها را مشاهده کنید. این ویدیو یک همکاری آنلاین است که من با سمفونی آلبانی انجام دادم که در آن هر ساز به طور جداگانه با تلفن های همراه ضبط/فیلم برداری شد. من از کنار هم قرار دادن نوازندگان به صورت مجازی در قطعه موسیقایی که در شرف دیدن آن هستید بسیار لذت بردم.
این ویدیو قطعه ای است که برای من نوشته شده است، به سفارش ارکستر آهنگسازان آمریکایی، که توسط آهنگساز فوق العاده داون نورفلیت نوشته شده است. تمام آوازها در چند آهنگ ضبط شدند. مشابه پروژه هایی که در اینجا در این پلتفرم کاوش خواهیم کرد!
این قطعه SCATTERED نام دارد. این برای خوانندگی، پیانو و ارکستر نوشته شده است که در آن من هم به عنوان یک پیانیست و هم خواننده حضور دارم. جمع آوری این پروژه بسیار ارزشمند بود.
نمایش نظرات