آموزش ایجاد موهای بلند با استفاده از FiberMesh در ZBrush

Creating Long Hair Using FiberMesh in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، ما یاد می گیریم که چگونه به سرعت موهای بلند را با استفاده از FiberMesh روی یک سر پایه ساده تنظیم کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3. در این آموزش ZBrush، نحوه تنظیم سریع موهای بلند را با استفاده از FiberMesh روی یک سر پایه ساده می آموزیم. تاکنون موهای داخل ZBrush در درجه اول حجاری شده است. با استفاده از سیستم FiberMesh جدید در ZBrush 4R3 می‌توانیم یک مش پایه ساده بگیریم و الیاف را روی مدل اعمال کنیم تا موهای بلند واقعی‌تری ایجاد کنیم. با قدرت ZBrush این الیاف را می توان به سرعت مرتب کرد تا به طیف وسیعی از مدل های مو دست یافت. این آموزش نکات و ترفندهایی را برای کمک به سرعت بخشیدن به استفاده از FiberMesh برای به دست آوردن ظاهر مدل موهای شما در سالن ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد موهای بلند با استفاده از فیبرمش در ZBrush Creating Long Hair Using Fibermesh in ZBrush

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • نگاهی به عملکرد Fibermesh Looking at Fibermesh Functionality

  • راه اندازی چند گروه در امتداد پوست سر Setting up Polygroups Along the Scalp

  • تولید ماسک Generating a Mask

  • تنظیم تنظیمات Fibermesh Adjusting the Fibermesh Settings

  • استفاده از برس Groomhairball برای آماده شدن برای نظافت Using the Groomhairball Brush to Prepare for Grooming

  • ایجاد مدل مو Establishing the Hairstyle

  • ادامه اصلاح موها Continuing to Groom the Hair

  • استفاده از ماسک برای داماد Using Masks to Groom

  • آزمایش موهایمان با Bpr در طول نظافت Testing Our Hair with Bpr During Grooming

  • بریدن بنگ Cutting the Bangs

  • نظافت بنگ ها Grooming the Bangs

  • تمرکز بر آخرین بخش های چند گروهی Focusing on the Last Polygroup Sections

  • اضافه کردن چند ترفند نهایی به مو Adding Some Final Tweaks to the Hair

  • ایجاد ابرو Creating Eyebrows

  • تکمیل ابروها و ایجاد مژه Finishing the Eyebrows and Creating Eyelashes

  • تمام کردن مژه ها Finishing the Eyelashes

نمایش نظرات

آموزش ایجاد موهای بلند با استفاده از FiberMesh در ZBrush
جزییات دوره
2h 5m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joseph Drust
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joseph Drust Joseph Drust

جوزف دراست هنرمندی است که در نزدیکی شهر کوچک پیتسبورو، کارولینای شمالی زندگی می کند. او از کالج هنر و طراحی ساوانا با مدرک لیسانس هنرهای زیبا در طراحی بازی فارغ التحصیل شد. جوزف بیش از ده سال تجربه کار در صنعت بازی های ویدیویی به عنوان یک هنرمند شخصیت با تمرکز بر مدلینگ و مجسمه سازی دارد. او برای بازی هایی مانند Ghost Recon، Ghost Recon Advanced Warfighter، Splinter Cell: Pandora Tomorrow، Ben 10 Alien Force، و Earth Defense Force: Insect Armageddon، شخصیت هایی ایجاد کرده است. در حال حاضر، جوزف یک هنرمند ارشد شخصیت با یوبی سافت (سرگرمی طوفان سرخ) در کری، کارولینای شمالی است. کار او در حال حاضر شامل مجسمه سازی شخصیت برای عناوین بازی های نسل بعدی یوبی سافت است. جوزف همچنین یکی از اعضای تیم بتا برای ZBrush Pixologic و یک مربی معتبر ZBrush است. در اوقات فراغت، جوزف با فیگورهای وینیل Munny Kidrobot، ماهیگیری از کایاک خود در رودخانه های محلی، و مهتابی به عنوان طراحی گرافیکی و پشتیبانی فنی برای کسب و کار همسرش ماری، کار می کند.