آیا تا به حال خواسته اید حرکات دوربین را مانند آنچه در برنامه تلویزیونی متحرک مورد علاقه شما انجام می دهند متحرک کنید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟
در این کلاس، تکنیک های مورد نیاز برای شروع انیمیشن سازی حرکات دوربین سبک انیمیشن خود را در کمترین زمان یاد خواهید گرفت!
به یوهانس فست، انیماتور سنتی دوبعدی، در این دوره آموزشی در مورد نحوه متحرک سازی حرکات دوربین سبک اکشن بپیوندید و با آموزش تکنیک هایی که برای جان بخشیدن به انیمیشن های خود استفاده می کند، دنبال کنید.
ساختار این کلاس به گونه ای است که هر درس به صورت گام به گام بر روی درس قبلی استوار می شود و مطمئن شوید که قبل از اینکه به سمت حرکات دوربین به تدریج پیچیده تر و هیجان انگیزتر بروید، بر هر تکنیک انیمیشن مسلط شده اید. .
در این کلاس میآموزید:
اگر به الهام/مرجع نیاز دارید، می توانید کارهای بیشتری از یوهانس را در
بیابیدو اگر تکالیف خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، می توانید یوهانس را تگ کنید تا بتواند کارهایی که شما ساخته اید را ببیند و آن را با فالوورهایش به اشتراک بگذارد!
مورد نیاز:
رایانه با نرم افزار انیمیشن فریم به فریم.
تبلت طراحی.
نرم افزارهای پیشنهادی: Adobe Animate، ToonBoom، Rough Animator، Clip Studio Paint، Photoshop، TVPaint
اگر در زمینه انیمیشن تازه کار هستید یا احساس میکنید میخواهید قبل از شرکت در این کلاس مهارتهای خود را تازه کنید، کلاسهای قبلی یوهانس را بررسی کنید، مانند این کلاس در مورد مبانی انیمیشن.
کار خود را به اشتراک بگذارید!
در این کلاس بعد از هر درس یک تکلیف دریافت خواهید کرد که در آن چیزهایی را که یاد گرفته اید در انیمیشن های خود به کار می گیرید.
پس از اتمام هر تکلیف، لطفاً انیمیشن خود را به عنوان یک GIF 24 فریم در ثانیه صادر کنید و آن را به عنوان یک پروژه دانشجویی به اشتراک بگذارید تا یوهانس بتواند آنچه را که ساخته اید ببیند و درباره آن بازخورد به شما بدهد!
اگر در طول کلاس گیر کردید، لطفاً با انجمن دانشجویی تماس بگیرید!
انیماتور دو بعدی
سلام! نام من یوهانس فست است، من یک طراح حرکت متحرک سنتی هستم که در ونکوور، کانادا کار و زندگی می کنم. من در سوئد، کشور کوفته و مبلمان ارزان به دنیا آمدم و بزرگ شدم.
من کارم را در انیمیشن با شرکت در آموزش متمرکز گرافیک متحرک در جزیره Hyper شروع کردم، در این مدت چندین کلاس آنلاین با تمرکز بر انیمیشن سنتی شرکت کردم تا در کاردستی خود پیشرفت کنم. پس از حضورم در جزیره هایپر، تقریباً 18 ماه را در چندین دوره کارآموزی در سراسر جهان گذراندم و خوش شانس بودم که در مکان هایی مانند NERDO و .
وقت گذراندم.در طول حرفهام از اینکه فرصتی برای کار کردن برای بسیاری از مشتریان شگفتانگیز و در بسیاری از پروژههای باورنکردنی مانند Arcane، Studio Trigger، Warner Bros، Valorant، Cartoon Network و بسیاری موارد دیگر داشتم سپاسگزار بودهام.
در اینجا در Skillshare، هدف من این است که برخی از چیزهایی را که در طول سالهای کار در انیمیشن یاد گرفتهام به اشتراک بگذارم و موضوع انیمیشن سنتی را برای همه آسانتر در دسترس قرار دهم.
نمایش نظرات