Johannes Fast

انیماتور دو بعدی

سلام! نام من یوهانس فست است، من یک طراح حرکت متحرک سنتی هستم که در ونکوور، کانادا کار و زندگی می کنم. من در سوئد، کشور کوفته و مبلمان ارزان به دنیا آمدم و بزرگ شدم.

من کارم را در انیمیشن با شرکت در آموزش متمرکز گرافیک متحرک در جزیره Hyper شروع کردم، در این مدت چندین کلاس آنلاین با تمرکز بر انیمیشن سنتی شرکت کردم تا در کاردستی خود پیشرفت کنم. پس از حضورم در جزیره هایپر، تقریباً 18 ماه را در چندین دوره کارآموزی در سراسر جهان گذراندم و خوش شانس بودم که در مکان هایی مانند NERDO و .

وقت گذراندم.

در طول حرفه‌ام از اینکه فرصتی برای کار کردن برای بسیاری از مشتریان شگفت‌انگیز و در بسیاری از پروژه‌های باورنکردنی مانند Arcane، Studio Trigger، Warner Bros، Valorant، Cartoon Network و بسیاری موارد دیگر داشتم سپاسگزار بوده‌ام.

در اینجا در Skillshare، هدف من این است که برخی از چیزهایی را که در طول سال‌های کار در انیمیشن یاد گرفته‌ام به اشتراک بگذارم و موضوع انیمیشن سنتی را برای همه آسان‌تر در دسترس قرار دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن در Adobe Photoshop: عکس های اینستاگرام خود را زنده کنید

Animation in Adobe Photoshop: Make your Instagram Photos Come to Life

آیا تا به حال آن عکس های شگفت انگیز را در اینستاگرام با انیمیشن های زیبا دیده اید و همیشه فکر کرده اید که چگونه این کار را انجام دهید؟ پس این کلاس برای شماست! خوش آمدید به. ..


آموزش مبانی انیمیشن های طراحی شده با دست

Basics of Hand-Drawn Animation

"وقت آن است که یاد بگیرید چگونه انیمیشن سازی کنید! به انیماتور Johannes Fast بپیوندید و در این دوره مقدماتی انیمیشن "cel" دیجیتالی نحوه انیمیشن سازی را بیاموزید. این کلاس یارو. ..."


آموزش انیمیشن سنتی: چگونه انرژی و جلوه های رعد و برق را متحرک کنیم

Traditional Animation: How to Animate Energy & Lightning Effects

«به من در این کلاس بپیوندید که نحوه متحرک سازی افکت های سبک رعد و برق و انرژی را پوشش می دهد! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه چند ef سبک رعد و برق و انرژی را متحرک کنید. .."


آموزش نحوه متحرک سازی دوربین اکشن فریم به فریم حرکت می کند

How to Animate Action Camera Moves Frame by Frame

" آیا تا به حال خواسته اید حرکات دوربین را مانند آنچه در برنامه تلویزیونی انیمیشن مورد علاقه شما انجام می دهند متحرک کنید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در این کلاس شما .."


آموزش انیمیشن سنتی: نحوه ایجاد افکت دود

Traditional Animation: How to Create Smoke Effects

"به انیماتور Johannes Fast برای این کلاس در مورد نحوه متحرک سازی جلوه های دود به صورت دیجیتالی با استفاده از انیمیشن "cel" بپیوندید. در این کلاس شما تئوری پشت چرایی smo را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش انیمیشن سنتی: چگونه آتش را متحرک کنیم

Traditional Animation: How to Animate Fire

به انیماتور Johannes Fast برای دومین قسمت خود در سری cel FX خود بپیوندید، این بار در مورد نحوه متحرک سازی افکت های آتش دوبعدی به صورت دیجیتالی با استفاده از انیمیشن "cel" در Adobe. ..