آموزش مبانی انیمیشن های طراحی شده با دست

Basics of Hand-Drawn Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

وقت آن رسیده است که چگونه متحرک سازی را بیاموزیم!   به انیماتور Johannes Fast بپیوندید و در این دوره مقدماتی انیمیشن "cel" دیجیتال، نحوه انیمیشن سازی را بیاموزید. این کلاس اصول اولیه انیمیشن و تکنیک های ساده گردش کار در Adobe Animate را پوشش می دهد.

_________________________________

کاری که ما انجام خواهیم داد:

در این کلاس شما گردش کار اصلی انیمیشن، دوازده اصل انیمیشن، نحوه به کارگیری آنها و بسیاری موارد دیگر را خواهید آموخت! در بخش پایانی کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه تمام دانش جدید خود را در انیمیشن به کار ببرید و اولین چرخه پیاده روی خود را متحرک کنید.

آنچه می توانید از این کلاس انتظار داشته باشید:

  • چگونه یک توپ پرش را در وزن های مختلف متحرک کنیم
  • نحوه متحرک سازی متن
  • نحوه انجام انیمیشن مایع
  • چگونه پرچم‌ها را متحرک کنیم
  • نحوه متحرک سازی یک چرخه پیاده روی

این کلاس برای چه کسانی است؟

این کلاس برای هرکسی که می‌خواهد به سمت انیمیشن حرکت کند مناسب است. هدف آن دانش‌آموزانی است که تجربه قبلی در زمینه انیمیشن ندارند و برای انیماتورهای مشتاقی که می‌خواهند وارد این صنعت شوند، تصویرگرانی که می‌خواهند کارشان را متحرک کنند،  سازندگان محتوا که می‌خواهند ویدیوهای خود را انیمیشن کنند، عالی است، یا هر خلاقی که می‌خواهد ابزار دیگری را به کمربند ابزار خود اضافه کند تا مشتریان را بهتر بپذیرد.

در پایان این دوره، اصول اولیه‌ای را که همه انیماتورهای مشتاق به آن نیاز دارند، می‌دانید، برای شروع ساختن اولین انیمیشن‌های خود و  اولین قطعه‌های متحرک خود را برای شروع نمونه کارها یا فیلم‌های نمایشی خود خواهید داشت.

الزامات: 

یک برنامه انیمیشن دیجیتال برای کلاس مورد نیاز است، ترجیحا Adobe Animate. شما همچنین به شکلی از تبلت طراحی دیجیتال نیاز دارید. ماوس کار خواهد کرد اما این روند را بسیار سخت تر می کند. یک دستگاه iPad/tablet با یک برنامه انیمیشن نیز عالی کار می‌کند.

برنامه ها و نرم افزارهای توصیه شده:

  • Adobe Animate
  • Adobe Photoshop
  • انیماتور خشن (iPad)
  • Calipeg (iPad) 
  • Flipaclip (Apple/Android)

ویژگی اینستاگرام:

هر دو هفته یک‌بار تعدادی از پروژه‌های دانشجویی مورد علاقه‌ام را در کلاس‌هایم انتخاب می‌کنم تا در کلاس‌هایم نمایش داده شوند. اگر فرصتی برای برجسته شدن ندارید، کار خود را در جامعه دانشجویی پست کنید و اینستاگرام خود را تگ کنید. و اگر کار خود را در اینستاگرام یا توییتر به اشتراک می گذارید، johanimation@ را تگ کنید تا من آن را ببینم!

آیا می خواهید حتی بیشتر یاد بگیرید؟

کلاس های دیگر من را بررسی کنید:

حتی کلاس های بیشتری پیدا کنید 

بیایید انیمیشن سازی را شروع کنیم!

تکالیف

در طول این کلاس چندین تکالیف برای تمرین انیمیشن خود دریافت خواهید کرد، از جمله: 

  • متحرک کردن متن جوشان
  • متحرک سازی یک توپ پرنده
  • متحرک کردن متن مایع
  • متحرک سازی یک پرچم
  • متحرک سازی یک چرخه پیاده روی

برای هر تکلیف می‌خواهم آنچه را که در درس‌های قبلی آموزش داده شده است را در انیمیشن خود اعمال کنید. تکلیف نهایی شما این است که همه چیزهایی را که یاد گرفته اید در چرخه پیاده روی متحرک خود بگنجانید

وقتی تکلیف دوچرخه‌سواری خود را کامل کردید، می‌خواهم آن را در گالری پروژه پست کنید تا دانش‌آموزانتان ببینند! و فراموش نکنید که اگر گیر کرده اید از همکلاسی های خود کمک بخواهید.

و به یاد داشته باشید که هر دو هفته یکبار 3 انیمیشن مورد علاقه‌ام را از انجمن انتخاب می‌کنم تا در اینستاگرامم نمایش داده شوند!

اگر می‌خواهید شانسی برای برجسته شدن داشته باشید، لطفاً نام اینستاگرام خود را در پست خود بنویسید.

مشخصات تحویل: 

قالب: .GIF

فریم: 24 فریم در ثانیه (متحرک در 2 ثانیه)

نسبت تصویر: 1:1

اندازه: 1080x1080px

حداکثر طول: 10 ثانیه

منابع

  •   این یکی از معروف‌ترین منابع یادگیری برای انیماتورها است و ممکن است یکی از مهم‌ترین چیزهایی باشد که یک انیماتور می‌تواند داشته باشد.
  •   راهنمای کاربر برای Animate CC، اگر به دنبال یادگیری عملکردهای خاصی از Animate CC هستید یا به کمک در مورد برنامه نیاز دارید، از این استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • صادرات یک GIF متحرک Exporting an Animated GIF

  • ابزارها: Adobe Animate The Tools: Adobe Animate

  • متحرک سازی پرچم ها و حرکت موج: تمرین Animating Flags and Wave Motion: Practice

  • متحرک سازی یک توپ پرش: تمرین Animating a Bouncing Ball: Practice

  • متحرک سازی یک چرخه پیاده روی: تمرین Animating a Walkcycle: Practice

  • متحرک سازی متن جوش: تمرین Animating Boiling Text: Practice

  • متحرک سازی متن جوشان: نظریه Animating Boiling Text: Theory

  • معرفی Introduction

  • متحرک سازی متن مایع: نظریه Animating Liquid Text: Theory

  • متحرک سازی یک توپ پرنده: تئوری Animating a Bouncing Ball: Theory

  • تکلیف شما Your Assignment

  • نتیجه Conclusion

  • 12 اصل انیمیشن The 12 Principles of Animation

  • متحرک سازی متن مایع: تمرین Animating Liquid Text: Practice

  • متحرک سازی پرچم ها و حرکت موج: نظریه Animating Flags and Wave Motion: Theory

  • متحرک سازی یک چرخه پیاده روی: تئوری Animating a Walkcycle: Theory

نمایش نظرات

آموزش مبانی انیمیشن های طراحی شده با دست
جزییات دوره
58m
16
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
13,961
- از 5
دارد
دارد
دارد
Johannes Fast
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Johannes Fast Johannes Fast

انیماتور دو بعدی

سلام! نام من یوهانس فست است، من یک طراح حرکت متحرک سنتی هستم که در ونکوور، کانادا کار و زندگی می کنم. من در سوئد، کشور کوفته و مبلمان ارزان به دنیا آمدم و بزرگ شدم.

من کارم را در انیمیشن با شرکت در آموزش متمرکز گرافیک متحرک در جزیره Hyper شروع کردم، در این مدت چندین کلاس آنلاین با تمرکز بر انیمیشن سنتی شرکت کردم تا در کاردستی خود پیشرفت کنم. پس از حضورم در جزیره هایپر، تقریباً 18 ماه را در چندین دوره کارآموزی در سراسر جهان گذراندم و خوش شانس بودم که در مکان هایی مانند NERDO و .

وقت گذراندم.

در طول حرفه‌ام از اینکه فرصتی برای کار کردن برای بسیاری از مشتریان شگفت‌انگیز و در بسیاری از پروژه‌های باورنکردنی مانند Arcane، Studio Trigger، Warner Bros، Valorant، Cartoon Network و بسیاری موارد دیگر داشتم سپاسگزار بوده‌ام.

در اینجا در Skillshare، هدف من این است که برخی از چیزهایی را که در طول سال‌های کار در انیمیشن یاد گرفته‌ام به اشتراک بگذارم و موضوع انیمیشن سنتی را برای همه آسان‌تر در دسترس قرار دهم.