آموزش طراحی iOS I: شروع به کار با UX

iOS Design I: Getting Started with UX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به اولین درس در این مجموعه سه قسمتی از کلاس‌های طراحی iOS خوش آمدید. در طول این مجموعه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربر، تعامل و طراحی بصری، نمونه سازی اولیه و آزمایش کاربر را پوشش خواهیم داد، همه آنها به طراحی برای موبایل مربوط می شوند. ما توجه ویژه‌ای به سفر کاربر از طریق برنامه‌ای که طراحی می‌کنید خواهیم داشت تا از تجربه‌ای واضح و متمرکز اطمینان حاصل کنیم و با تعاملات لذت‌بخش و طراحی زیبا و بصری به پایان برسانیم. در پایان این مجموعه، باید با ابزارها و تکنیک‌هایی که آموخته‌اید، نسبت به مهارت‌های طراحی iOS خود اطمینان داشته باشید.

این کلاس برای طراحان با هر سطح مهارتی عالی است. ما با اصول اولیه UX شروع می کنیم و فقط چند ابزار مورد نیاز است. کلاس دوم و سوم این سری نیاز به دانش اولیه فتوشاپ دارد.

آنچه خواهید آموخت

در این اولین کلاس، من شما را با اصول طراحی تجربه کاربری و انواع تکنیک‌های UX، از جمله سفرهای کاربر، طراحی و قاب سیمی آشنا می‌کنم. توضیح می‌دهم که چرا هر مرحله از فرآیند UX مهم است و چگونه می‌توانید این تکنیک‌ها را در پروژه خود اعمال کنید. موضوعاتی که پوشش خواهیم داد عبارتند از: 

  • مروری بر طراحی تجربه کاربر . شما یاد خواهید گرفت که چگونه تفکر UX را در طراحی موبایل اعمال کنید و چرا طراحی کاربر محور بسیار مهم است. نمونه‌هایی از برنامه‌هایی را به اشتراک می‌گذارم که این کار را به خوبی انجام می‌دهند و برنامه‌هایی که به آن موفقیت‌آمیز نیستند.
  • پرسونای کاربر . من به شما نشان خواهم داد که چگونه پرسونا ایجاد کنید، چرا آنها مهم هستند و چگونه باید در طول فرآیند طراحی اعمال شوند.
  • سفرهای کاربر . ما توضیح خواهیم داد که چرا این موارد بسیار مفید هستند و چگونه می‌توانید هنگام طراحی همیشه کاربر را در نظر داشته باشید.
  • طرح ها . آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست! شما یاد خواهید گرفت که چه زمانی طراحی را شروع کنید، طرح ها چقدر باید دقیق باشند.
  • Wireframes. در نهایت وارد رایانه می‌شوید و جزئیات نرم‌افزاری برنامه خود را هش می‌کنید. من ابزارها و نکات مورد علاقه‌ام را برای سریع و مؤثر کردن فرآیند وایرفریم به اشتراک می‌گذارم.


آنچه خواهید ساخت

این پروژه برای کل مجموعه برای ایجاد برنامه سفر خود یا تجدیدنظر در برنامه موجود است. برای کلاس اول، محصولات قابل تحویل شما بر روی تجربه کاربری متمرکز خواهند بود. شما پیشرفت را برای هر مرحله در سرتاسر کلاس با مجموعه‌ای از فریم‌های سیمی به‌عنوان محصول نهایی خود به اشتراک خواهید گذاشت.

سایر کلاس‌ها در این مجموعه

به زودی دوباره بررسی کنید تا متوجه شوید این کلاس‌ها چه زمانی در دسترس خواهند بود.

  • iOS Design II: ایجاد تعاملات و طراحی های بصری لذت بخش
  • طراحی iOS III: اعتبارسنجی طرح‌ها با نمونه‌های اولیه و آزمایش کاربر

طراحی قاب سیمی برای یک برنامه آیفون با موضوع سفر

تکلیف

پروژه شما طراحی یک برنامه آیفون با استفاده از موضوع: سفر خواهد بود. می‌توانید ایده منحصر به فرد خود را برای برنامه ارائه دهید، یا می‌توانید پروژه خود را بر اساس برنامه سفر موجود قرار دهید.

این پروژه از سه کلاس در این مجموعه می‌گذرد، بنابراین مراحل مختلف پروژه را در هر کدام کامل خواهید کرد. در این کلاس اول، با انتخاب اینکه برنامه چه خواهد بود، اهداف کاربر چیست و رابط شما چگونه از این اهداف پشتیبانی می‌کند، زمینه را برای برنامه خود تنظیم خواهید کرد.

موارد تحویلی

موارد قابل تحویل شما عبارتند از:

  • 2-3 شخصیت کاربر
  • نقشه های سفر کاربر برای هر شخص
  • طرح های برنامه شما
  • مجموعه نهایی وایرفریم

منابع

برای پیگیری، PDF کامل این کلاس را در زیر دانلود کنید (iOS-Design-I.pdf).

به زودی دوباره بررسی کنید تا بدانید دو کلاس بعدی این مجموعه چه زمانی در Skillshare در دسترس خواهند بود!

  • iOS Design II: ایجاد تعاملات و طراحی های بصری لذت بخش
  • طراحی iOS III: اعتبارسنجی طرح‌ها با نمونه‌های اولیه و آزمایش کاربر

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مثال پروژه: انتخاب یک برنامه Project Example: Choosing an App

  • مثال پروژه: Wireframes Project Example: Wireframes

  • نقشه برداری از سفر کاربر Mapping the User Journey

  • مروری بر UX Overview of UX

  • تریلر Trailer

  • طراحی را شروع کنید Start Sketching

  • مثال پروژه: نقشه سفر کاربر Project Example: User Journey Map

  • مثال پروژه: طرح ها Project Example: Sketches

  • تعریف شخصیت های کاربر Defining User Personas

  • تکلیف پروژه کلاس Class Project Assignment

  • مثال پروژه: Persona Project Example: Persona

  • بردن طرح ها به Wireframes Taking Sketches to Wireframes

نمایش نظرات

آموزش طراحی iOS I: شروع به کار با UX
جزییات دوره
1h 54m
12
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
5,678
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Kara Hodecker
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kara Hodecker Kara Hodecker

رهبر طراحی محصول

من در حال حاضر مشغول طراحی در در بوستون، MA هستم. پیش از این، من پنج سال و نیم را در Evernote گذراندم، جایی که تیمی از طراحان محصول را رهبری کردم که مسئول تجربیات اصلی برنامه برای موبایل و دسکتاپ بودند. قبل از آن، من این فرصت را داشتم که با چند طراح فوق العاده با استعداد در Yahoo!، Odopod و Hunt Gather کار کنم.

در خارج از محل کار، وقت من صرف ایجاد تعادل بین دو دخترم و شوهر صبورم و فشار دادن خودم در کلاس های کراس فیت می شود. من همچنین دوست دارم هر زمان که فرصتی پیدا کنم، سفر کنم، بستنی و قهوه را بیش از آنچه که باید داشته باشم دوست دارم. همچنین می‌توانید من را در twitter و .

پیدا کنید.