نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
Bifrost in Maya 2017 یک سیستم انقلابی شبیه سازی مایع است. در این دوره خواهید دید که چگونه می توان از این سیستم که به طور سنتی برای شبیه سازی در مقیاس بزرگ استفاده می شود ، برای شبیه سازی در مقیاس کوچک نیز استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017. اگرچه Bifrost به طور سنتی برای شبیه سازی در مقیاس بزرگ استفاده می شود ، اگر این سیستم را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید ، می توانید یک ابزار قدرتمند بدست آورید. در این دوره ، Maya Dynamics: Bifrost for Small Scale Simulations ، ابتدا نگاهی خواهید انداخت که چگونه می توانید با جاذبه ، تراکم مایع ، کشش سطح و گرانروی کار کنید تا رفتارهای معمول مایعات Bifrost را در مقیاس بزرگ تغییر دهید. در مرحله بعدی ، بررسی خواهید کرد که چگونه می توانید بسیاری از سازگاری هایی را که به طور سنتی Bifrost را به یک شبیه ساز در مقیاس بزرگ بسیار سریع و قدرتمند تبدیل می کنند ، تغییر دهید یا خاموش کنید ، اما ممکن است با شبیه سازی در مقیاس کوچک باعث مشکلات کیفیتی شود. دوره را با روشنایی و تولید مایعات در آرنولد در مایا 2017 به پایان خواهید رساند. با پایان این دوره ، شما دانش بنیادی خوبی در مورد سازگاری Bifrost متناسب با نیازهای خود برای شبیه سازی در مقیاس کوچک خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مقدمه ، اطلاعات درباره Bifrost و تهیه دارایی های شما
Introduction, Information About Bifrost, and Preparing Your Assets
-
معرفی پروژه
Introduction to the Project
-
روشهای مختلف شبیه سازی مایع در مایا
Various Methods of Liquid Simulation in Maya
-
انواع مختلف شبیه سازی مایع در مایا چگونه کار می کند
How Different Types of Liquid Simulation in Maya Work
-
تجزیه و تحلیل دارایی های خود و بحث در مورد مقیاس
Analyzing Your Assets and Discussing Scale
تنظیم ساختار اصلی شبیه سازی
Setting up the Basic Structure of the Simulation
-
ایجاد گره های Bifrost و Emitter
Creating the Bifrost Nodes and the Emitter
-
راه اندازی Bifrost Colliders
Setting up the Bifrost Colliders
-
تنظیم Master Voxel Size و Visualization Settings
Adjusting the Master Voxel Size and Visualization Settings
-
ایجاد Kill Planes
Creating Kill Planes
-
تجزیه و تحلیل شبیه سازی
Analyzing the Simulation
تنظیم مقیاس ، کیفیت و سازگاری
Setting up the Scale, Quality, and Adaptivity
-
تنظیم گرانش ، چگالی و کشش سطحی
Adjusting the Gravity, Density, and Surface Tension
-
تنظیمات فرسایش و سازگاری
Adjusting the Erosion and Adaptivity Settings
-
تنظیم تنظیمات مرحله حمل و نقل و زمان
Setting the Transport and Time Stepping Settings
-
افزودن ویسکوزیته و تنظیم جاذبه
Adding Viscosity and Adjusting the Gravity
-
تنظیم دقیق و استفاده از زمینه های حرکت
Fine Tuning and Using Motion Fields
ذخیره کردن شبیه سازی ، مش کردن ذرات و صادرات حافظه پنهان Alembic
Caching out the Simulation, Meshing the Particles, and Exporting the Alembic Cache
-
تنظیم برای شبیه سازی نهایی
Setting up for the Final Simulation
-
ذخیره کردن شبیه سازی
Caching out the Simulation
-
تجزیه و تحلیل شبیه سازی Cached
Analyzing the Cached Simulation
-
Meshing Exporting the Cached Simulation
Meshing & Exporting the Cached Simulation
-
جمع آوری پرونده های حافظه پنهان Alembic
Assembling the Alembic Cache Files
نورپردازی ، سایه زنی و رندر
Lighting, Shading, and Rendering
-
تنظیم روشنایی در آرنولد
Setting up the Lighting in Arnold
-
ایجاد سایه بان برای بطری و لیوان شراب
Building Shaders for the Wine Bottle and Glass
-
ساخت سایه بان برای هندسه شراب مایع
Building the Shader for the Liquid Wine Geometry
-
تنظیم Motion Blur
Setting up the Motion Blur
-
تنظیمات رندر نهایی
Final Render Settings
-
مرور بسته بندی دوره Render
Reviewing the Render & Course Wrap Up
نمایش نظرات