در این دوره، ما یک بازی استخری 8 توپی مبتنی بر فیزیک سه بعدی با استفاده از Unity میسازیم. با این اوصاف، هدف نهایی این دوره این نیست که به شما نشان دهد چگونه یک بازی استخری هشت توپی بسازید، بلکه هدف نهایی استفاده از آن برای کمک به یادگیری اصول اولیه بازی سازی در یونیتی است که این امکان را به شما می دهد. شما می توانید بازی های خود را بسازید.
یکی از ویژگی های برجسته بازی ما شبیه سازی فیزیک واقعی است.
به عبارت دیگر، در بازیای که در این دوره خواهیم ساخت، بازیکن میتواند شوتهای پرشی بزند که باعث میشود توپ از روی میز پرتاب شود. و شوت های انحرافی، که باعث می شود توپ در یک منحنی حرکت کند.
یکی دیگر از ویژگی های متمایز بازی ما یک بازیکن هوش مصنوعی است که شکست دادن آن بسیار سخت است. آنچه در مورد بخش هوش مصنوعی مهم است این است که در حین کار روی آن، یاد خواهید گرفت که چگونه منطق بازی مبتنی بر داده پیچیده را کدنویسی کنید، که تجربه بسیار ارزشمندی است.
در این دوره ما نه تنها به شما نشان میدهیم که چگونه فقط یک بازی در Unity بسازید، بلکه به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک بازی موبایل قابل انتشار بسازید. بازی هشت توپی استخری که در این دوره به عنوان مثال از آن استفاده خواهیم کرد، هم در اپ استور اپل و هم در پلی مارکت گوگل منتشر شده است و ما این بازی را با هدف انتشار نهایی می سازیم تا بتوانید تجربه کامل را داشته باشید. .
و در نهایت، از آنجایی که قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه یک بازی قابل انتشار بسازید، همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه با ادغام تبلیغات در پروژه خود، کسب درآمد اولیه را وارد کنید.
بسیار خوب، دوباره در این دوره، ما از استخر هشت توپی به عنوان مثال یادگیری استفاده میکنیم تا مهارتهای قابل انتقالی را به شما آموزش دهیم که میتوانید در هر بازی دیگری که ممکن است بخواهید بسازید اعمال کنید.
برای دستیابی به آن، آنچه را که دوست دارم به عنوان توضیح جامع فکر کنم، ارائه می دهیم، در حالی که در واقعیت، برای برخی از شما، ممکن است توضیحی طاقت فرسا باشد. بنابراین، فصل های اول این دوره دارای دو نسخه از یک درس است، یکی با توضیح مفصل و دیگری با توضیح بسیار کم.
ما آنها را دروس Fast Track و Learning Track می نامیم. بنابراین اگر قبلاً تجربهای با Unity دارید، ممکن است بخواهید به درسهای Fast Track بروید و زمانی که احساس کردید ممکن است به توضیحات بیشتری نیاز داشته باشید، به مسیر یادگیری بروید.
یکی دیگر از ویژگیهای این دوره مبتنی بر این ایده است که یادگیری هرگز یک مسیر مستقیم نیست، به این معنی که اغلب وقتی با چیزی جدید برخورد میکنیم، نمیتوانیم آن را کاملاً درک کنیم، زیرا برای اینکه کاملاً دلپذیر شود به دانش و تمرین بیشتری نیاز دارد.
بنابراین، در طول کل دوره، ما شما را به درسهای قبلی راهنمایی میکنیم و شما را تشویق میکنیم که واقعاً این کار را انجام دهید. برای کمک به شما در طی دوره، ما واژه نامه ای داریم که حاوی توضیحاتی در مورد مفاهیم مهمی است که برای احساس راحتی بیشتر با Unity باید بدانید. واژه نامه همچنین شامل فهرستی از منابع است که مفاهیم در آن توضیح داده شده و به کار می روند. علاوه بر واژه نامه، در برخی از درس ها، پیوندهایی به ویدیوهای YouTube خود نیز ارائه می دهیم که می تواند اطلاعات بیشتری در رابطه با درس در اختیار شما قرار دهد
اکنون، این دوره برای افرادی طراحی شده است که هیچ تجربه ای با Unity ندارند. صفر
اما، اگر به طور کلی با برنامه نویسی تازه کار هستید و با برنامه نویسی شی گرا آشنا نیستید، توصیه می کنیم ابتدا کانال YouTube ما را بررسی کنید.
دلیل اصلی عدم پرداختن به برنامه نویسی به طور کلی در این دوره این است که Unity انتخاب خوبی برای آن نیست.
با این حال، این بدان معنا نیست که اگر شما کاملاً در برنامه نویسی تازه کار هستید، این دوره مناسب نیست. فقط کافی است به ویدیوهایی که در کانال YouTube خود داریم نگاه کنید، خوب خواهید شد.
یکی دیگر از ویژگی های این دوره، رویکرد نمونه سازی است. اگرچه قبل از شروع کار بر روی این دوره، بازی را ساخته و منتشر کردهایم، تصمیم گرفتیم یک روند طبیعیتر از توسعه بازی را به شما نشان دهیم که در آن ساده، با گرافیک اولیه و عملکرد ساده شروع میکنیم و پروژه خود را در طول دوره گسترش میدهیم.
بهعنوان مثال، بهجای صرف زمان زیادی برای تکمیل کنترلهای بازی یا رابط کاربری، ابتدا یک نسخه ابتداییتر ایجاد میکنیم و سپس آنها را با افزایشهای کوچکتر جلا میدهیم. و در حین انجام این کار، به شما نشان میدهیم که چگونه باگهای رایج را برطرف کنید و به مشکلات بزرگتری که هنگام گسترش پروژهتان به وجود میآیند، رسیدگی کنید.
ما معتقدیم این رویکرد برای یادگیری مفیدتر است زیرا تجربیاتی که در این فرآیند به دست میآورید به شما امکان میدهد به مسائل مشابه در پروژههای دیگری که ممکن است علاقه مند به مشارکت در آینده باشید، رسیدگی کنید.
*وکتورهای میز بیلیارد توسط Vecteezy
توسعه دهنده بازی
نمایش نظرات