آموزش مقدمه ای بر Rigging در مایا 2022

Introduction to Rigging in Maya 2022

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا این کلاس برای من مناسب است: سلام بچه ها! آیا می خواهید اسرار و تکنیک های ساخت و ساز دارایی های سه بعدی خود را بیاموزید؟ آیا می‌خواهید چگونگی و چرایی فرآیند تقلب را بدانید؟ این کلاس برای کسانی است که می‌خواهند شخصیت‌ها و وسایل خود را تقلب کنند، اما اصلاً دانش تقلبی ندارند.

اگر اینطور است، به شما خوش آمد می گویم به مقدمه ای بر تقلب در کلاس مایا 2022. در طول این کلاس، ما تمام اصول اولیه ریگ کردن را در حین یادگیری تکنیک های مناسب برای ایجاد دکل های کارآمد و انعطاف پذیر بررسی خواهیم کرد. ما با تمرین های ساده برای درک ابزارها و مفاهیم اصلی شروع می کنیم و سپس به دکل های پیشرفته تر می پریم.

در این کلاس یاد خواهید گرفت

  • مبانی تقلب

  • تقلب اجسام مکانیکی

  • تقلب شخصیت ها و موجودات

  • لوازم تقلبی

مربی: نام من آبراهام لیل است، من هنرمند و تهیه کننده سه بعدی هستم و 8 سال تجربه در این صنعت دارم. در حال حاضر من استودیوی خود را به نام Critical Hit هدایت می کنم که در آن پروژه هایی را برای صنعت سرگرمی طراحی و تولید می کنیم.

کلاس مبتنی بر پروژه: در این کلاس ما روی چندین پروژه کار خواهیم کرد.

هدف این کلاس دانش‌آموزانی است که دانش پایه در مایا دارند، با این حال ابزارهایی که ما پوشش می‌دهیم به آسانی قابل درک و آسان است. ما از Maya 2022 استفاده خواهیم کرد، بنابراین مطمئن شوید که نرم افزار خود را به روز کنید. به من بپیوندید تا در کمترین زمان در مایا دستکاری کنید.

از مدل Mechanical استفاده کنید و با روش‌هایی که در کلاس یاد می‌گیرید، آن را تنظیم کنید.

سپس می توانید پیوند خود را برای بررسی کار به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید تصاویر را رندر کنید و در اینجا به عنوان پروژه آپلود کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • راه اندازی مفصل بازوی ربات Robot Arm Joint Setup

  • تله ریگ تله خرس Traps Rigs Bear Trap

  • تست انیمیشن بازوی ربات Robot Arm Animation Test

  • مفاصل Joints

  • راه اندازی کنترلر دست زامبی Zombie Hand Controller Setup

  • ترپس ریگ Traps Rig

  • مفاصل پای سرباز Soldier Leg Joints

  • گروه ها و سلسله مراتب Groups and Hierarchy

  • تکمیل سرباز FK IK Arms Completing Soldier FK IK Arms

  • مقدمه Introduction

  • مفاصل تنه سرباز Soldier Torso Joints

  • پایان راه اندازی مشترک خانبی Finishing Xahnbi Joint Setup

  • محدودیت ها Constraints

  • راه اندازی کنترلر Xahnbi Xahnbi Controller Setup

  • سرباز FK IK Arms Soldier FK IK Arms

  • راه اندازی مشترک خانهبی Xahnbi Joint Setup

  • ستون فقرات سرباز Soldier Spine

  • رتوپولوژی دست زامبی Zombie Hand Retopology

  • تست انیمیشن دست زامبی Zombie Hand Animation Test

  • اتصالات چرخش سرباز Soldier Rotation Connections

  • تکمیل پوست سرباز Finishing Soldier Skinning

  • پایان راه اندازی پای سرباز Finishing Soldier Leg Setup

  • راه اندازی سر سرباز Soldier Head Setup

  • مفاصل سر سرباز Soldier Head Joints

  • در حال اتمام کنترلر خانبی Finishing Xahnbi Controller

  • سرباز پاک کن Soldier Clean Up

  • تست انیمیشن سرباز Soldier Animation Test

  • پایان سرباز ستون فقرات Finishing Soldier Spine

  • پوست دست زامبی Zombie Hand Skinning

  • راه اندازی مفصل دست زامبی Zombie Hand Joint Setup

  • زنبی پوست اندازی Xahnbi Skinning

  • ربات پوست بازو Robot Arm Skinning

  • پوست اندازی کمان Bow Skinning

  • پاکسازی بازوی ربات Robot Arm Clean Up

  • پوست سرباز Soldier Skinning

  • راه اندازی مفصل کمان Bow Joint Setup

  • راه اندازی پروژه Project Setup

  • خلاصه چرخش پای سرباز Soldier Foot Rotation Recap

  • راه اندازی کنترلر کمان Bow Controller Setup

  • کار روی Soldier FK IK Arms Working on Soldier FK IK Arms

  • پاکسازی بازوی سرباز Soldier Arm Clean Up

  • تست انیمیشن خانهبی Xahnbi Animation Test

  • راه اندازی پای سرباز Soldier Leg Setup

  • ربات کنترل بازو Robot Arm Controllers

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر Rigging در مایا 2022
جزییات دوره
10h 17m
44
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
445
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید