نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این درس ها برای هدایت بیننده در جریان کار واقعی است که توسط دفاتر معماری و تجسم در ایجاد تصاویر در سطح ارائه استفاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، V-Ray، Photoshop CC، Red Giant Magic Bullet Looks. این درس ها برای حرکت بیننده در جریان کار واقعی است که توسط دفاتر معماری و تجسم در ایجاد تصاویر در سطح ارائه استفاده می شود. این آموزش با هدف داشتن بینندگان از مهارت کافی در این نرم افزار ، بر نحوه ایجاد یک تصویر جذاب در یک بازه زمانی کوتاه تمرکز دارد. در مایا ، ما به روش های مختلفی برای روشنایی ، ایجاد مواد و سازماندهی یک صحنه نگاه خواهیم کرد ، بنابراین شما می توانید بهترین گزینه را برای کار انتخاب کنید. در فتوشاپ مطمئن خواهیم شد که گردش کار ما حداکثر انعطاف پذیری و قابلیت ویرایش را فراهم می کند. ما بسیاری از نکات و نکات ، از جمله تکنیک های مدل سازی و افزونه هایی را که در طول سالها تجربه به دست آورده اید ، بررسی خواهیم کرد. امیدوارم که ما سرعت کار شما را افزایش دهیم تا بتوانید این مهلت را رعایت کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، V-Ray، Photoshop CC، Red Giant Magic Bullet Looks.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد تجسم آماده ارائه معماری در مایا و وی ری
Creating a Presentation Ready Architectural Visualization in Maya and V-Ray
-
سازماندهی صحنه ما و تنظیم دوربین
Organizing Our Scene and Setting up a Camera
-
جزئیات مدل سازی و افزودن دارایی به صحنه ما
Modeling Details and Adding Assets to Our Scene
-
اضافه کردن درختان پروکسی V-Ray به صحنه ما
Adding V-Ray Proxy Trees to Our Scene
-
دریافت تنظیمات رندر پایه و افزودن نور اولیه
Getting Our Base Render Settings and Adding Our Primary Light
-
استفاده از V-Ray RT برای تنظیم نور و دوربین ما
Using V-Ray RT to Adjust Our Lighting and Camera
-
ایجاد چراغ های اصلی داخلی
Creating Basic Interior Lights
-
ایجاد و کار با Ies Lights
Creating and Working with Ies Lights
-
ایجاد آب با بافت VRayWater
Creating Water with the VRayWater Texture
-
افزودن مواد به صحنه ما
Adding Materials to Our Scene
-
ایجاد یک ماده پانل فلزی
Creating a Metal Panel Material
-
شکستن بتن و ایجاد چمن با خز V-Ray
Cracking the Concrete and Creating Grass with V-Ray Fur
-
تنظیم عناصر رندر V-Ray
Setting up V-Ray Render Elements
-
ایجاد یک لایه رندر انسداد
Creating an Occlusion Render Layer
-
آماده سازی تنظیمات نهایی رندر
Preparing the Final Render Settings
-
وارد کردن رندرهای ما در فتوشاپ و سازماندهی پرونده ما
Importing Our Renders into Photoshop and Organizing Our File
-
ایجاد تنظیمات و افزودن بافت
Making Adjustments and Adding Textures
-
افزودن جو و تنظیمات نهایی
Adding Atmosphere and Final Adjustments
-
استفاده از ایستگاه از پیش تنظیم در ظاهر گلوله جادویی
Using Presets in Magic Bullet Looks
-
ترکیب لایه ها و نهایی کردن تصویر ما
Blending the Looks Layers and Finalizing Our Image
نمایش نظرات