لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش گردش کار مجسمه سازی پارچه در ZBrush
Cloth Sculpting Workflows in ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش، گردش کار مجسمه سازی پارچه در داخل ZBrush را یاد می گیریم. نرمافزار مورد نیاز: ZBrush 4R4. در این آموزش، فرآیندهای مجسمهسازی پارچهای در داخل ZBrush را یاد میگیریم. این دوره بر روی مجسمه سازی پارچه تمرکز دارد و شامل تمرینات مختلفی است تا شما را با ایجاد انواع چین و چروک با ZBrush راحت کند. سپس آنچه را که آموختهایم میگیریم و یک قطعه مفهومی شخصی میسازیم که پردههای زیادی دارد. در پایان این آموزش شما باید آمادگی بیشتری برای انجام مجسمه سازی پارچه ای خود داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
گردش کار مجسمه سازی پارچه در ZBrush
Cloth Sculpting Workflows in ZBrush
بحث مرجع پارچه
Discussing Cloth Reference
تجزیه و تحلیل برس های سفارشی
Analyzing Custom Brushes
ساخت پانچو
Creating the Poncho
افزودن تاهای پانچو
Adding the Poncho Folds
در حال اتمام پانچو
Finishing the Poncho
ایجاد لباس برای مدل ما
Creating Clothes for Our Model
مجسمه سازی یک شلوار
Sculpting a Pair of Pants
تمام کردن شلوار ما
Finishing Our Pants
مجسمه سازی بالای تانک
Sculpting the Tank Top
بحث در مورد پروژه اصلی ما
Discussing Our Main Project
اضافه کردن روسری به مدل ما
Adding a Scarf to Our Model
مجسمه سازی لباس برای مدل ما
Sculpting a Dress for Our Model
اضافه کردن جزئیات پارچه اصلی به لباس ما
Adding Primary Cloth Details to Our Dress
اصلاح شکل روسری
Refining the Scarf Shape
استفاده از Qremesher برای پروژه جزئیات پارچه
Using Qremesher to Project Cloth Details
اضافه کردن چین و چروک بیشتر به لباس
Adding More Folds and Wrinkles to the Dress
اضافه کردن جزئیات نهایی به لباس
Adding Final Details to the Dress
اضافه کردن جزئیات نهایی به روسری
Adding Final Details to the Scarf
تجزیه و تحلیل مدل نهایی و تنظیمات رندر ما
Analyzing Our Final Model and Render Settings
لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.
نمایش نظرات