آموزش شروع کار با UV در مایا 2011

Getting Started with UVs in Maya 2011

در حال بارگزاری نمونه ویدیو، لطفا صبر کنید...
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
      نمونه ویدیوها:
      • در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
      توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما قصد داریم نگاهی به اصول کار با UV در مایا بیاندازیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر. در این سری از درس‌ها، می‌خواهیم نگاهی به اصول کار با UV در مایا بیاندازیم. UV ها و چیدمان های UV جنبه های مهم ایجاد بافت برای مدل های سه بعدی ما هستند. آنها به ما اجازه می دهند تا به مایا بگوییم که چگونه تصاویر دو بعدی را که ایجاد می کنیم اعمال کند. داشتن یک چیدمان UV خوب واقعاً می تواند در افزایش سرعت ایجاد بافت و بهینه سازی نتایج شما تفاوت ایجاد کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.

      سرفصل ها و درس ها

      معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

      • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

      شروع کار با UV در مایا 2011 Getting Started with UVs in Maya 2011

      • راهنمای تصویری UVs Visual Guide to UVs

      • اصول اولیه UVs در مایا Basics of UVs in Maya

      • با استفاده از نقشه برداری مسطح Using Planar Mapping

      • نقشه برداری کروی و استوانه ای Spherical and Cylindrical Mapping

      • طراحی UV بر اساس دوربین Projecting UVs Based on Cameras

      • با استفاده از نقشه برداری خودکار UV Using Automatic UV Mapping

      • ویرایش طرح‌بندی‌های UV Editing UV Layouts

      • استفاده از پیش بینی های چندگانه UV Using Multiple UV Projections

      • باز شدن و آرامش UVs Unfolding and Relaxing UVs

      • انتقال چیدمان های UV Transferring UV Layouts

      • ایجاد عکس های فوری UV Creating UV Snapshots

      نمایش نظرات

      نظری ارسال نشده است.

      آموزش شروع کار با UV در مایا 2011
      خرید اشتراک و دانلودخرید تکی و دانلود | 210,000 تومان (5روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 2 تا 14 ساعت می باشد.
      جزییات دوره
      1h 15m
      12
      Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
      (آخرین آپدیت)
      از 5
      دارد
      دارد
      دارد
      جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

      Google Chrome Browser

      Internet Download Manager

      Pot Player

      Winrar

      Justin Marshall Justin Marshall

      جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.