آموزش دست زدن به 3ds Max

Rigging Hands in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزشهای 3ds Max ، ما خواهیم آموخت که چگونه سیستم های کنترل خود را برای دستیابی به نتایج قابل باورتر بهبود بخشیم. ما با یادگیری محل قرارگیری استخوان ها برای تغییر شکل طبیعی شروع خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds ... گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 45 دست زدن به 3ds Max 2 ساعت و 26 دقیقه و 56 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

دست زدن به 3ds Max Rigging Hands in 3ds Max

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • ساختن استخوان های اولیه Building Primary Bones

  • موقعیت یابی استخوان های انگشتی ما برای بیان واقعی Positioning Our Finger Bones for Realistic Articulation

  • اضافه کردن استخوان های ثانویه برای حجم Adding Secondary Bones for Volume

  • اتصال انگشتان به دست و پاکسازی استخوان های دست ما Connecting the Fingers to the Hand and Cleaning up Our Hand Bones

  • قلاب زدن Rigging the Knuckles

  • کار با گره Expose Transform Working with the Expose Transform Node

  • نهایی کردن فرآیند تنظیم گره های نمایان شده برای بندها Finalizing the Set up Process of the Expose Nodes Used for the Knuckles

  • نهایی کردن سیستم بند انگشتی ما Finalizing Our Knuckle System

  • تنظیم سیستم Twist برای بازو Setting up a Twist System for the Forearm

  • ایجاد یک کنترل جهانی Creating a Global Control

  • کنترل مچ دست Controlling the Wrist

  • پوست کردن دست Skinning the Hand

  • شروع با سیستم IK/FK دست Starting on the Hand's IK/FK System

  • ایجاد سیستم های IK/FK برای انگشتان باقیمانده Creating IK/FK Systems for the Remaining Fingers

  • تکمیل سیستم IK/FK برای انگشتان Completing the IK/FK System for the Fingers

  • اضافه کردن کنترل های IK Adding IK Controls

  • تنظیم کنترل های FK Setting up FK Controls

  • پایان دادن به کنترل های FK و نهایی سازی دکل Finishing Our FK Controls and Finalizing the Rig

نمایش نظرات

آموزش دست زدن به 3ds Max
جزییات دوره
2h 27m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.