آموزش Unity Medical Visualization: 03 استقرار و قابلیت استفاده

Unity Medical Visualization: 03 Deployment and Usability

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: وحدت فقط برای بازی ها نیست. از موتور قدرتمند سه بعدی می توان برای ایجاد دارایی های آموزشی استفاده کرد ، مانند تجسم پزشکی ارائه شده در این مجموعه سه بخشی: قلب انسان متحرک 3D. در دوره سوم این مجموعه ، مربی آلن تورن بر روی اضافه کردن ویژگی های قابلیت استفاده - یک سیستم کنترل دوربین ایجاد شده با C # و Cinemachine - و ایجاد ساخت نهایی برای استقرار در دستگاه های تلفن همراه آندروید تمرکز دارد. بیاموزید که چگونه کنترل های کاربر پسند ایجاد کنید ، هرگونه سازگاری لازم را برای موبایل ایجاد کنید و فایل ساخت Android را ایجاد و آزمایش کنید. این مراحل نهایی به شما کمک می کند تا تجسم زیبا و کاربردی را برای به اشتراک گذاشتن با دانش آموزان خود به دست آورید.
موضوعات شامل:
  • افزودن قابلیت چرخش و بزرگنمایی
  • تبدیل کنترل ها برای دستگاه های تلفن همراه
  • تنظیم برای وضوح تلفن همراه
  • ایجاد ساخت موبایل: یک فایل APK
  • آزمایش برنامه تلفن همراه
  • بررسی پروژه نهایی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • معرفی تجسم پزشکی Introducing medical visualization

1. چرخش و بزرگنمایی 1. Rotation and Zoom

  • پیکربندی یک شیء روتاتور Configuring a rotator object

  • کنترل چرخش کدگذاری Coding rotation controls

  • ایجاد یک عملکرد بزرگنمایی Creating a zoom function

2. استقرار موبایل 2. Mobile Deployment

  • نصب کیت های موبایل Installing mobile kits

  • تنظیم سکوی وحدت Setting Unity platforms

  • کنترل های موبایل را تبدیل کنید Converting mobile controls

  • پیوند رایانه به کنترل های تلفن همراه Linking PC to mobile controls

3. ساختمان موبایل 3. Mobile Building

  • پیکربندی بافت ها Configuring textures

  • تنظیم وضوح تلفن همراه Adjusting for mobile resolutions

  • تنظیم ویژگی های ساخت Setting build properties

  • ایجاد پرونده APK Creating an APK file

4- آزمایش و اشکال زدایی 4. Testing and Debugging

  • ایجاد اطلاعات اشکال زدایی تلفن همراه Creating mobile debug info

  • اندازه گیری کارایی Measuring perfomance

  • علامت های سفید و ساخت پیش نمایش Watermarking and preview builds

  • تکمیل تجسم Completing the visualization

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity Medical Visualization: 03 استقرار و قابلیت استفاده
جزییات دوره
1h 6m
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
904
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.