نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش ها ، ما دارایی های بازی خود را به پایان می رسانیم و آنها را در پروژه خود ادغام می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3، Photoshop CS4، Maya LT 2015. در این مجموعه از آموزش ها ، ما دارایی های بازی خود را به پایان می رسانیم و آنها را در پروژه خود ادغام می کنیم. ما ابتدا با ایجاد اطلسهای بافت از ترکیب نهایی محیطی که در جلد 1 ایجاد شده است شروع خواهیم کرد. سپس شخصیت اصلی و رئیس بازی را که در جلدهای 4 ، 5 ، 6 و 7 مدل سازی ، تقلب و متحرک سازی شده ادغام خواهیم کرد. از اینجا ، ما نحوه تنظیم همه انیمیشن های آنها را برای کار در Unity بررسی خواهیم کرد ، در حالی که همه اسکریپت های ایجاد شده در جلد 3 و 4 را دوباره راه اندازی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3، Photoshop CS4، Maya LT 2015 .
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
خط لوله توسعه بازی Indie جلد 8: ادغام دارایی تمام شده
Indie Game Development Pipeline Volume 8: Finished Asset Integration
-
ایجاد اولین اطلس بافت
Creating the First Texture Atlas
-
اتمام اولین اطلس بافت
Finishing the First Texture Atlas
-
ایجاد اطلس بافت نهایی
Creating the Final Texture Atlas
-
قطعه قطعه شدن اطلس های بافت
Slicing the Texture Atlases
-
اتمام برش اطلسهای بافت
Finishing the Slicing of the Texture Atlases
-
ترتیب Sprites تمام شده
Arranging the Finished Sprites
-
ایجاد سطح دهنده ها
Building the Level Colliders
-
وارد کردن پرونده های کاراکتر
Importing the Character Files
-
ایجاد مواد شوالیه شبح
Creating the Ghost Knight Materials
-
وارد کردن انیمیشن های شخصیت
Importing the Character Animations
-
اضافه کردن انیمیشن ها به Mecanim
Adding the Animations to Mecanim
-
افزودن انیمیشن های Run Back
Adding the Run Back Animations
-
آماده سازی انیمیشن پرش
Preparing the Jump Animation
-
پایان انیمیشن پرش
Finishing the Jump Animation
-
تنظیم انیمیشن حمله
Setting up the Attack Animation
-
پایان انیمیشن حمله
Finishing the Attack Animation
-
ایجاد پیش ساخته شمشیر شبح
Creating the Ghost Sword Prefab
-
تنظیم مرحله اول مرگ شخصیت
Setting up the First Phase of the Character Death
-
ایجاد مرحله دوم مرگ شخصیت
Creating the Second Phase of the Character Death
-
فیلمنامه انیمیشن مرگ
Scripting the Death Animation
-
وارد کردن دکل رئیس
Importing the Boss Rig
-
تنظیم Game Boss Materials
Setting up the Game Boss Materials
-
تنظیم Boss Animations
Setting up the Boss Animations
-
تنظیم انیمیشن های بیکار
Setting up the Idle Animations
-
تنظیم انیمیشن های حمله
Setting up the Attack Animations
-
کار بر روی منطق حمله
Working on the Attack Logic
-
به روز رسانی تعداد حمله
Updating the Attack Count
-
قلاب کردن انیمیشن Hit
Hooking up the Hit Animation
-
به روزرسانی دولت رئیس
Updating the Boss State
-
به روزرسانی موقعیت محرک چشم
Updating the Eye Trigger Position
-
تنظیم انیمیشن مرگ رئیس
Setting up the Boss Death Animation
-
راه اندازی Blink Animation
Setting up the Blink Animation
-
اصلاح انیمیشن ها
Modifying Animations
-
فعال کردن و غیرفعال کردن انیمیشن چشمک زدن
Enabling and Disabling the Eye Blink Animation
نمایش نظرات