آموزش Excel: ایجاد لیست های کشویی

Excel: Creating Drop-Down Lists

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با قرار دادن لیست های کشویی در صفحه گسترده اکسل ، می توانید کار را برای خود و تیم خود ساده کنید و اطمینان حاصل کنید که داده ها به طور دقیق وارد می شوند. بسیاری از افراد تصور می کنند که برای ایجاد لیست های کشویی در Excel به دانش فنی پیشرفته نیاز است - اما ایجاد آنها در واقع ساده است. در این دوره سریع ، متخصص اکسل ، Chris "Smitty" Smith ، نشان می دهد که چگونه می توان به سرعت و به راحتی با لیست های کشویی کار کرد. Smitty از طریق سازماندهی داده های لیست شما ، ایجاد لیست کشویی و پاسخگویی به پیام های خطایی که ممکن است در طول مسیر با آن روبرو شوید ، گام برمی دارد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. مفاهیم لیست کشویی 1. Drop-Down List Concepts

  • مفاهیم لیست کشویی Drop-down list concepts

2. فهرست کشویی را تنظیم کنید 2. Set Up a Drop-Down List

  • مرحله اول: داده های لیست کشویی را آماده کنید Step one: Prepare drop-down list data

  • مرحله دوم: لیست کشویی خود را ایجاد کنید Step two: Create your drop-down list

  • مرحله سوم: پیام های ورودی و خطا Step three: Input and error messages

3. برای رانندگی سایر اقدامات از Drop-Downs استفاده کنید 3. Use Drop-Downs to Drive Other Actions

  • مثالهای دنیای واقعی Real-world examples

  • از لیست های کشویی با VLOOKUP استفاده کنید Use drop-down lists with VLOOKUP

4. استفاده مجدد از لیست کشویی 4. Reuse a Drop-Down List

  • لیست کشویی را گسترش یا حذف کنید Extend or delete a drop-down list

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Excel: ایجاد لیست های کشویی
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
19m 55s
9
Linkedin (لینکدین) lynda-small
15 فروردین 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
52,558
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris B. Smith Chris B. Smith

Microsoft Excel MVP و توسعه دهنده محتوا در Microsoft کریس "اسمیتی" اسمیت (1966–2020) توسعه دهنده سابق مایکروسافت و تولید محتوا در مایکروسافت بود.

پس از موفقیت در مدیریت فروش ، سمیتی شرکت مشاوره خود را ایجاد کرد ، جایی که راه حل هایی برای ساده سازی عملیات تجاری طراحی کرد برای شرکت های بزرگ و کوچک. در حالی که سمیتی تخصص فنی گسترده ای در برنامه های مختلف و زبان های برنامه نویسی داشت ، تمرکز اصلی وی Microsoft Excel بود. اسمیتی یکی از 118 نفر در سراسر جهان بود که جایزه معتبر Microsoft Excel MVP را در سال 2007 بدست آورد و پس از آن هر سال وضعیت MVP را دریافت می کرد تا سال 2016 ، زمانی که به عنوان توسعه دهنده محتوا به مایکروسافت پیوست.

در طول سال های فعالیت خود در مایکروسافت ، سمیتی بر روی اسناد اکسل ، از جمله محتوای آموزش درون برنامه ای و مقالاتی برای support.office.com تمرکز کرد. به لطف توانایی های عالی تدریس Smitty و طیف گسترده ای از تجربه (از تبلیغات تا خرده فروشی تا کشاورزی) ، وی به این دلیل شناخته شده بود که می توانست اکسل را به دیگران آموزش دهد - از تازه کاران مطلق گرفته تا کاربران پیشرفته و نخبه.

Smitty بود یک همکار بسیار سخاوتمند و مفید برای خیلی ها. او به هزاران س userال کاربر اکسل در LinkedIn Learning ، MrExcel.com و سایر سیستم عامل های یادگیری پاسخ داد. سمیتی زندگی خود را با ذوق و شوق زندگی می کرد و به خاطر کم پشت بودن ، فروتن بودن و استقبال از همه معروف بود. از او همسر ، سیندی و دخترش کمبل جان سالم به در بردند. درآمد حاصل از فروش کتاب الکترونیکی Smitty ، مبانی تجارت اکسل 2019 و فراتر از آن ، به یک صندوق بورس تحصیلی برای دخترش بروید.

ما مفتخریم که دوره های Excel Smitty را در کتابخانه خود برگزار کنیم.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.