لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مقدمهای بر مدلسازی رویهای ICE در Softimage
Introduction to Procedural ICE Modeling in Softimage
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این سری از آموزشهای Sotfimage، نحوه استفاده از ابزار قدرتمند مدلسازی رویهای ICE را در Softimage خواهیم آموخت. نرمافزار مورد نیاز: Softimage 2012 SP1. در این سری از آموزشهای Sotfimage، نحوه استفاده از ابزار قدرتمند مدلسازی رویهای ICE را در Softimage خواهیم آموخت. با مهار سرعت و انعطاف پذیری ICE، می توانیم جلوه های شگفت انگیزی ایجاد کنیم و خلاقیت هنری خود را آزاد کنیم. ما این آموزش را با یادگیری اصطلاحات و گره های جدیدی که به آنها دسترسی داریم، مانند نوع داده توپولوژی، مدل سازی درختان ICE و مش های خالی آغاز می کنیم. در ادامه با ایجاد یک درخت ICE که تمام چند ضلعی های خارج از یک Null را حذف می کند، در مورد برخی از محدودیت های گره های توپولوژی یاد خواهیم گرفت. سپس پروژه اصلی شکستن خود را با ایجاد تمام اشیاء و گره ها برای شکستن شی خودمان آغاز می کنیم. سپس روش های کنترل نقاط شکست و تنظیم صحیح شناسه های قطعه را یاد می گیریم. در نهایت با ترکیبی که با استفاده از گره های توپولوژی ایجاد می کنیم، تکه های خود را به مش های جداگانه تبدیل می کنیم. به عنوان یک امتیاز، ما یک شبیهسازی اولیه بدنه صلب را راهاندازی میکنیم و یاد میگیریم که چگونه مرکز جرم را با استفاده از یک ترکیب سفارشی سریع تنظیم کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012 SP1.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمهای بر مدلسازی رویهای ICE در Softimage
Introduction to Procedural ICE Modeling in Softimage
مفاهیم، اصطلاحات و گره های مدل سازی یخ
Ice Modeling Concepts, Terminology, and Nodes
اولین مثال ما: حذف چند ضلعی در داخل یک Null
Our First Example: Deleting Polygons Inside a Null
ارزیابی نمونه صحنه شکسته و درختان یخی
Evaluating the Sample Shatter Scene and Ice Trees
ساختن ابر نقطه برش صفحه و مش شکن
Building Our Slice Plane Point Cloud and Shatter Mesh
فیلتر کردن Slice Point Cloud بر اساس Null
Filtering Our Slice Point Cloud Based Off a Null
ایجاد یک شناسه تکه برای ایجاد مش های جداگانه در هر قطعه
Creating a Chunk Id to Create Separate Meshes per Chunk
استفاده از گره if برای حذف راس های غیر تکه ای
Using an if Node to Delete Non-chunk Vertexes
بسته بندی هندسه تکه عصاره ما در یک ترکیب
Packaging Our Extract Chunk Geometry into a Compound
درس پاداش: راه اندازی یک شبیه سازی بدن سخت و خشن
Bonus Lesson: Setting up a Rough Rigid Body Simulation
درس پاداش: تنظیم خودکار مرکز جرم
Bonus Lesson: Automatically Setting the Center of Mass
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.
نمایش نظرات