آموزش تنظیم بازی Split Screen Multiplayer در موتور غیرواقعی

Setting up a Split Screen Multiplayer Game in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش Unreal Engine ، ما می آموزیم که چگونه یک بازی چند نفره صفحه نمایش تقسیم محلی را در Unreal Engine 4 راه اندازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.5.1. در سراسر این آموزش Unreal Engine ، نحوه راه اندازی یک صفحه تقسیم محلی را یاد خواهیم گرفت بازی چند نفره در Unreal Engine 4. ما بهترین روش ها را برای تنظیم رابط های کاربری برای چندین بازیکن و نحوه تعیین نتایج وضعیت بازی شامل چندین بازیکن را یاد خواهیم گرفت. با پایان این آموزش Unreal Engine ، شما درکی از چگونگی راه اندازی یک بازی تقسیم شده چند نفره محلی پیدا خواهید کرد ، و مشکلات را یاد خواهید گرفت که می توان هنگام طراحی رابط کاربری برای یک بازی که از چند نفره صفحه نمایش تقسیم محلی استفاده می کند ، از آنها جلوگیری کرد. نرم افزار مورد نیاز: موتور غیرواقعی 4.5.1.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تنظیم یک بازی چند نفره با تقسیم صفحه در موتور غیرواقعی Setting Up a Split Screen Multiplayer Game in Unreal Engine

  • تنظیم نقشه ، پیاده و گیم مد برای چند نفره محلی Setting up the Map, Pawn, and Gamemode for Local Multiplayer

  • ایجاد بازیکنان در یک بازی محلی چند نفره Creating Players in a Local Multiplayer Game

  • ذخیره شماره فهرست بازیکنان Pawn Caching Each Pawn's Player Index Number

  • کاهش سرعت بازیکن هنگام ضربه خوردن Slowing a Player's Speed When They're Hit

  • بازنشانی سرعت حرکت پس از تأخیر کوتاه Resetting Movement Speed After a Short Delay

  • اصلاح مواد برای کشتی Modifying the Material for the Ship

  • با استفاده از یک ماده پویا Using a Dynamic Material Instance

  • ایجاد یک وانت ساده Creating a Simple Pickup

  • تنظیم اولیه برای طرح کلاس Heads up Display (Hud) Initial Setup for a Heads up Display (Hud) Class Blueprint

  • نمایش تعداد وانت های جمع آوری شده در طرح کلاس Hud Displaying the Number of Pickups Collected in the Hud Class Blueprint

  • به روزرسانی مقدار حافظه پنهان Hud برای تعداد وانت های جمع آوری شده Updating the Hud's Cached Value for the Number of Pickups Collected

  • استفاده از جدول زمانی برای ایجاد تایمر شمارش معکوس Using a Timeline to Create a Countdown Timer

  • نمایش زمان باقیمانده در هاد Displaying Time Remaining in the Hud

  • ایجاد بازی ما نسبت به دولت Creating Our Game Over State

  • مدیریت بازی Over State Handling the Game Over State

  • اجرای عملکرد Handlegameover Implementing the Handlegameover Function

  • ایجاد دومین برای هر حلقه برای عملکرد بازیابی دستی Creating the Second for Each Loop for Our Handlegameover Function

  • تکمیل عملکرد Handlegameover Completing the Handlegameover Function

  • فیلمنامه بازی Over Hud Scripting the Game Over Hud

  • تکمیل بازی با UI Completing the Game Over UI

  • تست بازی کامل شده و بررسی سریع Testing the Completed Game and Quick Review

نمایش نظرات

آموزش تنظیم بازی Split Screen Multiplayer در موتور غیرواقعی
جزییات دوره
3h 22m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jonathan Daley Jonathan Daley

Jonathan Daley یک توسعه دهنده بازی Indie است و علاقه زیادی به طراحی بازی ، برنامه نویسی و قصه گویی در بازی ها دارد. او مدیرعامل ، طراح اصلی و برنامه ریز اصلی Nacelle Games ، LLC ، یک استودیوی بازی سازی مستقل است که "ساخت بازی هایی که می خواهیم بازی کنیم" است. جاناتان دارای دو مدرک دانشگاهی است: لیسانس هنر در ادبیات انگلیسی از UNC Charlotte و یک همکار در علوم کاربردی در شبیه سازی و توسعه بازی از کالج مرکزی پیدمونت. او بیش از ده بازی خلق کرده است و به خوبی در هر دو موتور بازی Unity 3D و Unreal Engine 4 مهارت دارد. می توانید او را در توییتر با ایده های مربوط به ساخت بازی همراه با به روزرسانی در مورد پروژه های فعلی خود در میان بگذارید.