آموزش استفاده از تکنیک های پیشرفته سایه زنی با استفاده از V-Ray در مایا

Utilizing Advanced Shading Techniques Using V-Ray in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزشهای V-Ray و Maya ، مرحله به مرحله نحوه کارکرد سایه بان های V-Ray و چگونگی اصلاح و انباشت آنها برای ایجاد مواد واقعی را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، V-Ray 2.40، NUKE 7. در این مجموعه از آموزشهای V-Ray و Maya ، مرحله به مرحله نحوه کارکرد سایه بان های V-Ray و چگونگی اصلاح و انباشت آنها برای ایجاد مواد واقع گرایانه را بررسی خواهیم کرد. . ما BRDF ها ، منحنی های بازتاب و لایه بندی اجزای مختلف را برای ایجاد مواد پیچیده پوشش خواهیم داد. ما همچنین به ایجاد انواع مختلف سایه بان ، مانند رنگ فلزی ، تکه های یخ ، و بافت های مختلف حشرات برای دارایی حلزون خود خواهیم پرداخت. شما درک کاملی از برخی از ویژگی های تخصصی تر ابزارهای سایه پردازی V-Ray خواهید داشت. با پایان این آموزش وی ری و مایا ، شما درک عمیق تری از تکنیک های پیشرفته سایه زنی با استفاده از وی ری در مایا خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014 ، V-Ray 2.40 ، NUKE 7.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از تکنیک های پیشرفته سایه زنی با استفاده از V-Ray در مایا Utilizing Advanced Shading Techniques Using V-Ray in Maya

  • استفاده از اجزای Shader Utilizing Shader Components

  • استخدام BRDF ها Employing BRDFs

  • استفاده از DMC Sampling برای تعامل با Shaders Using DMC Sampling to Interact with Shaders

  • استفاده از Fresnel Effect Applying the Fresnel Effect

  • لایه بندی Speculars Layering Speculars

  • بررسی گزینه های لایه بندی Exploring Layering Options

  • ایجاد سایه بان رنگی متالیک Creating a Metallic Paint Shader

  • نهایی سازی سایه بان رنگ فلزی Finalizing Metallic Paint Shader

  • ایجاد سایه بان یخ Creating an Ice Cube Shader

  • کامل کننده سایه یخ Completing Ice Cube Shader

  • ساخت Shader شکلات Constructing a Chocolate Shader

  • اضافه کردن لایه ها به پایگاه SSS2 ما Adding Layers to Our SSS2 Base

  • سایه زدن پوسته حلزون Shading the Snail Shell

  • لایه لایه پوسته حلزون ما Layering Our Snail Shell

  • ساختن بدن حلزون Building the Snail Body

  • سایه انداختن بدن حلزون Shading the Snail Body

  • ایجاد سایه بان حلزون Creating the Snail Trail Shader

  • سایه زدن به پایه فلزی Shading the Metal Base

  • نهایی کردن رندر ما Finalizing Our Render

  • مشاهده تصویر نهایی ما Viewing Our Final Image

نمایش نظرات

آموزش استفاده از تکنیک های پیشرفته سایه زنی با استفاده از V-Ray در مایا
جزییات دوره
3h 23m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Miguel Delosrios Miguel Delosrios

میگل د لوس ریوس یک هنرمند نورپردازی سه بعدی و آهنگساز دیجیتال است که هم اکنون در اسپانیا مستقر است. میگل ، دانشجوی هنرهای زیبا با تحصیلات تکمیلی در هنر دیجیتال ، طی 8 سال گذشته در صنعت انیمیشن و VFX کار کرده است. او به عنوان كلی در جهان سه بعدی شروع كرد و به سرعت به سمت روشنایی و رندر رفت و همین امر سرانجام او را به عهده گرفتن وظایف آهنگسازی سوق داد. از آن زمان ، او برای مشتریانی مانند کانال دیزنی اروپا ، دنیای دیزنی ، کارتون شبکه کارهایی انجام داده است. مارک هایی مانند کوکا کولا ، سامسونگ ، BMW ، پورشه و وودافون ؛ و همچنین چندین موزیک ویدیو و فیلم کوتاه برنده جایزه. جدا از شغل آزاد منظم خود در استودیوهای مختلف در سراسر جهان ، میگل دوره های مختلفی را در مدارس مختلف در 3 کشور مختلف تدریس کرده است ، در مورد نورپردازی سه بعدی ، مقدمه ای بر آهنگسازی ، رندر و کامپوزیت چند پاس و تئوری رنگ دیجیتال.