آموزش ایجاد یک بازی وب اکشن چند نفره Responsive در HTML5

Creating a Responsive Multiplayer Action Web Game in HTML5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش موضوعات پیشرفته پیرامون توسعه بازی HTML5 را فرا خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: HTML5 ، CSS. در این آموزش موضوعات پیشرفته پیرامون توسعه بازی HTML5 را فرا خواهیم گرفت. در طول این آموزش ها مراحل مورد نیاز برای ساخت یک بازی اکشن چند نفره را از ابتدا بررسی خواهیم کرد. ما با تنظیم صحنه بازی خود با استفاده از کتابخانه منبع باز Pixi.js شروع خواهیم کرد. ما با پیاده سازی فیزیک ، صدا و سایر عناصر بازی که اغلب در مرورگر مشکل هستند ، ادامه خواهیم داد. با استفاده از Developer Tools Google Chrome نگاهی خواهیم انداخت تا از عملکرد خود بیشترین بهره را ببریم. سرانجام ، ما از WebSockets و Node.js برای افزودن عناصر چند نفره به بازی خود استفاده خواهیم کرد. با پایان این آموزش ، درک کاملی از مباحث پیشرفته بازی HTML5 و گردش کار و همچنین یک بازی کاملاً کاربردی خواهید داشت. مقیاس بندی خواهد شد تا متناسب با هر اندازه صفحه باشد. نرم افزار مورد نیاز: HTML5 ، CSS.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک بازی وب اکشن چند نفره پاسخگو در HTML5 Creating a Responsive Multiplayer Action Web Game in HTML5

  • تنظیم گردش کار کارآمد Setting up an Efficient Workflow

  • طراحی شخصیت ما بر روی بوم HTML5 Drawing Our Character on the HTML5 Canvas

  • راه اندازی ورودی کاربر صفحه کلید Setting up Keyboard User Input

  • اضافه کردن یک شبیه سازی فیزیک به حلقه بازی ما Adding a Physics Simulation to Our Game Loop

  • تنظیم ورودی کاربر مبتنی بر فیزیک Setting up Physics-based User Input

  • تخم ریزی به صورت تصادفی و دشمنان مبتنی بر فیزیک Creating Randomly Spawning, Physics-based Enemies

  • تنظیم مرورگر صوتی Setting up Browser Audio

  • راه اندازی صدا از برخوردهای مبتنی بر فیزیک Triggering Audio from Physics-based Collisions

  • تنظیم عملکرد پردازنده/gpu در مرورگر Tuning Cpu/gpu Performance in the Browser

  • شناسایی و وصله نشت حافظه Identifying and Patching Memory Leaks

  • پاسخگو بودن بازی Making the Game Responsive

  • افزودن گیم پلی چند نفره Adding Multiplayer Gameplay

  • آماده سازی بازی برای استقرار Preparing the Game for Deployment

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک بازی وب اکشن چند نفره Responsive در HTML5
جزییات دوره
2h 10m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
32
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
James Simpson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

James Simpson James Simpson

جیمز سیمپسون از 13 سالگی که شروع به آموزش چگونگی توسعه بعد از مدرسه کرد ، به طراحی و ساخت بازی های آنلاین مشغول بود. او به دنبال علاقه خود از طریق دبیرستان و دانشگاه ، ساختن دنیاهای مختلف مجازی و مشاغل مرتبط با سرگرمی بود - به ده ها میلیون بازیکن در سراسر جهان رسید. او در حال حاضر مدیر عامل و بنیانگذار GoldFire Studios است ، یک بازی ساز مستقل که در سال 2008 تأسیس کرد.