آموزش MODO

MODO Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با استفاده از MODO ، هنرمندان از یک پلت فرم سه بعدی قدرتمند برای مدل سازی ، رندر ، تکسچر و انیمیشن برخوردار هستند. این آموزش ضروری شما را با اصول استفاده از MODO سرعت می بخشد و یک پایه محکم برای مطالعه بیشتر فراهم می کند. ابتدا با رابط کاربری آشنا می شوید و سپس وارد یک پروژه ساده اولیه می شوید. در مرحله بعدی ، بیاموزید که چگونه به صورت سه بعدی مدل سازی کند و آنچه را که با تنظیم چراغ ها و ارائه تصاویر از صحنه خود ایجاد کرده اید ، ببینید. سپس می توانید برای بافت واقعی و رنگ ، مواد را به مدل های سه بعدی اضافه کنید. آخر اینکه ، با استفاده از ویژگی های انیمیشن و شبیه سازی خصوصیات فیزیکی برای اشیا virtual مجازی ، همه چیز را به حرکت در می آورید. مربی هنری سانتوس ، یک انیماتور با کاراکتر سه بعدی با تجربه ، همچنین نحوه استفاده از ویژگی های پیشرفته تر مانند MeshFusion و مدل سازی سطح زیربخش را نشان می دهد ، بنابراین شما بر تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد اولین پروژه خود با MODO تسلط دارید.
موضوعات شامل:
  • ساخت مدلهای سه بعدی ساده
  • کار با اشیا pr بدوی و از پیش تعیین شده
  • استفاده از ابزار تغییر شکل و تکثیر
  • مدل سازی سطح زیربخش (SubD)
  • درک تکثیرکنندگان
  • ایجاد یک مدل همجوشی با MeshFusion
  • افزودن چراغ
  • سایه انداختن با مواد و نقشه برداری UV
  • نقاشی و مجسمه سازی
  • متحرک سازی صحنه شما
  • ارائه و صادر کردن رندرها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • الزامات سیستم System requirements

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تعامل کاربر 1. User Interaction

  • رابط کاربری The user interface

  • پرونده و ساختار پروژه File and project structures

  • ناوبری مشاهده Viewport navigation

  • با استفاده از ابزارهای تبدیل Using transform tools

2. آغازگر MODO: اولین قرار گرفتن در معرض یک فرایند اساسی MODO 2. MODO Primer: First Exposure to a Basic MODO Process

  • مرحله 1: مدل سازی Step 1: Modeling

  • مرحله 2: بافت Step 2: Texturing

  • مرحله 3: ارائه Step 3: Rendering

3. ساخت مدل های ساده 3D 3. Building Simple 3D Models

  • برگه Model The Model tab

  • اشیاء ابتدایی Primitive objects

  • اشیا از پیش تعیین شده Preset objects

  • درک مؤلفه ها و موارد Understanding components and items

  • محورها و مراکز Pivots and centers

  • صفحه کار The Work Plane

  • ابزار تغییر شکل Deformation tools

  • ابزار تکثیر Duplication tools

  • ابزارهایی برای اضافه کردن چند ضلعی ها و جزئیات Tools to add polygons and detail

4. ساخت شکل های پیچیده تر 3D 4. Building More Complex 3D Shapes

  • درک انتخاب ها و افتادگی ها Understanding selections and falloffs

  • مدل سازی سطح زیربخش (SubDision) Subdivision surface modeling (SubD)

  • بررسی اجمالی مدل سازی رویه ای Procedural modeling overview

  • برگه توپولوژی The Topology tab

  • درک تکرار Understanding replicators

5. MeshFusion 5. MeshFusion

  • MeshFusion چیست؟ What is MeshFusion?

  • ایجاد مدل فیوژن Creating the fusion model

  • کار با نوارها Working with strips

  • استفاده از درخت فیوژن Utilizing the Fusion Tree

  • تبدیل یک مدل فیوژن به مش Converting a fusion model to a mesh

6. تجسم صحنه شما 6. Visualizing Your Scene

  • انواع و تنظیمات نور Light types and settings

  • روشنایی محیط Environment lighting

  • صحنه خود را روشن کنید Lighting your scene

  • همکاری با Viewport Advanced Working with the Advanced Viewport

7. سایه با مواد و نقشه برداری UV 7. Shading with Materials and UV Mapping

  • طرح ، ارائه UV و نقشه برداری The layout, UV renders, and mapping

  • اضافه کردن مواد Adding materials

  • خواص مواد در درخت Shader Material properties in the Shader Tree

  • نقشه برداری UV UV mapping

  • درک UDIMs Understanding UDIMs

8- نقاشی و مجسمه سازی 8. Painting and Sculpting

  • برگه رنگ The Paint tab

  • آماده کردن شیء شما Preparing your object

  • گردش کار نقاشی / مجسمه The paint/sculpt workflow

  • با استفاده از ابزار Paint Using the Paint tools

  • با استفاده از ابزارهای Sculpt Using the Sculpt tools

9. آماده سازی برای انیمیشن 9. Preparing for Animation

  • برگه تنظیمات The Setup tab

  • ویژگی های اساسی تقلب Basic rigging features

  • استفاده از یاب Utilizing locators

  • انتقال کانال Channel hauling

  • شبیه سازی Simulations

10- صحنه را زنده کنید 10. Bringing Your Scene to Life

  • برگه Animate The Animate tab

  • گردش کار اصلی انیمیشن Basic animation workflow

  • انیمیشن Keyframe و Timeline Keyframe animation and the Timeline

  • بازیگران Actors

  • نشان می دهد Poses

  • ویرایشگر نمودار و صفحه Dope The Graph Editor and Dope Sheet

  • پیش نمایش انیمیشن Previewing the animation

11. ارائه نهایی و صادرات 11. Final Render and Export

  • تب Render The Render tab

  • تب Render The Render tab

  • تنظیمات دوربین Camera settings

  • پیش نمایش ارائه شده Render preview

  • تنظیمات ارائه Render settings

  • صادرات تصاویر ارائه شده Exporting rendered images

  • منتقل می شود Render passes

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش MODO
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5h 25m
63
Linkedin (لینکدین) lynda-small
28 مهر 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
46,770
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Henry Santos

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Henry Santos Henry Santos

هنری سانتوس یک طراح CAD و مشاور آزاد برای آموزش ، مدل سازی سه بعدی و انیمیشن شخصیت است. آثار وی شامل طراحی گرافیک ، تبلیغات ، عکس فیلم و آموزش شرکتی است. پیش از این ، او استاد استادی و استاد دوره های آموزش فن آوری طراحی در مدل سازی و تقلب سه بعدی ، طراحی بازی های ویدئویی ، انیمیشن شخصیت ، CAD ، BIM ، گرافیک رایانه و تجسم بود. از تخصص های وی می توان به انیمیشن شخصیت ، مدل سازی سه‌بعدی ، طراحی گرافیک ، تجسم معماری ، آموزش ، کار صداگذاری ، ویرایش صدا و تولید ، داستانی داستانی ، پیش فروش ، ویرایش ویدیو و آهنگسازی اشاره کرد. هنری در کال پلی ، سن لوئیس ابیسپو ، با تمرکز پایان نامه طراحی شهری در مرکز معماری واشنگتن و اسکندریه ، در معماری تحصیل کرد. وی لیسانس معماری خود را در سال 1998 دریافت کرد. او همچنین در انیمیشن منتور به کارگردانی انیمیشن شخصیت پرداخت و در سال 2008 موفق به دریافت گواهی برای مطالعات پیشرفته در انیمیشن شخصیتها شد. هنری به عنوان یک طراح ، سازنده ، یادگیرنده و آموزگار مداوم ، در بسیاری از زمینه های مختلف از جمله انیمیشن ، هنر ، طراحی ، صدا و آموزش سعی در کشف دارد. خلاقیت سفر بی پایان او را با همراهان سفر خود ، همسر و فرزندش ، همكاران ، مشتری ها ، دانش آموزان ، معلمان و حامیان خود ، كه شامل یك سگ و یك گربه است ، می سوخت.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.