آموزش پروجکشن دوربین در مایا

Camera Projection in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از پروژکتور دوربین در مایا، یک تصویر دو بعدی را به یک صحنه سه بعدی تبدیل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر. در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تصویر دو بعدی را با استفاده از پروژکتور دوربین در Maya به یک صحنه سه بعدی تبدیل کنیم. با استفاده از یک عکس مرجع در داخل مایا، ما قادر خواهیم بود صحنه های واقعی را به سرعت و به راحتی ایجاد کنیم. ما این پروژه را با یادگیری در مورد تئوری های پشت پرده دوربین شروع می کنیم که باعث می شود یک تصویر خوب به نمایش درآید. سپس دوربین خود را در مایا برای حرکت کبریت تنظیم می کنیم و به تکنیکی نگاه می کنیم تا دوربین خود را در موقعیت صحیح قرار دهد. هنگامی که دوربین خود را تنظیم کردیم، سایه بان پروجکشن را ایجاد می کنیم. سپس بقیه ساختمان خود را مدل سازی می کنیم و یک دوربین جدید متحرک می کنیم. سپس به تکنیک های مختلف تکمیل صحنه خود و افزودن گنبد آسمان نگاه خواهیم کرد. ما با برداشتن مرحله اضافی اضافه کردن هندسه بازتابی برای افزایش واقع گرایی کار را به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

پروجکشن دوربین در مایا Camera Projection in Maya

  • پروژکتور دوربین چیست؟ What Is Camera Projection?

  • گرفتن عکس برای پروجکشن دوربین و مشکلات رایج Taking Photos for Camera Projection and Common Issues

  • پیدا کردن فاصله کانونی واقعی و تنظیم آن در مایا Finding the Actual Focal Length and Setting It in Maya

  • افزودن صفحه تصویر ما برای حرکت اولیه تطابق دوربین Adding Our Image Plane for Initial Camera Match Moving

  • تطبیق اولین نقطه از ساختمان ما Matching the First Point of Our Building

  • ایجاد یک دوربین اصلی برای چرخش در اطراف نقطه ما Creating a Basic Camera Rig to Rotate Around Our Point

  • چرخاندن دوربین ما برای تطبیق چرخش ما با ساختمان ما Rotating Our Camera to Match Our Rotation to Our Building

  • ایجاد سایه انداز پروجکشن ما Creating Our Projection Shader

  • استفاده از ترفندهای پرسپکتیو برای مدلسازی بقیه ساختمان Using Perspective Tricks to Model the Rest of the Building

  • تغییر جعبه کانال ما برای کنترل دقیق مقیاس Modifying Our Channel Box to Accurately Control Scaling

  • متحرک کردن جنبش دوربین جدید ما Animating Our New Camera Movement

  • ایجاد ساختمان های پس زمینه Creating Background Buildings

  • حفظ خط افق با تکرار طرح ما Maintaining the Horizon Line by Duplication Our Projection

  • ایجاد یک گنبد آسمانی که با عکس پس زمینه ما مطابقت دارد Creating a Sky Dome That Matches Our Background Photo

  • ایجاد یک رندر پیش نمایش از انیمیشن ما Creating a Preview Render of Our Animation

  • علامت گذاری مناطق بازتابی با استفاده از هندسه و رندر Marking Reflective Areas Using Geometry and Rendering

  • افزودن مناطق بازتابنده برای افزودن رئالیسم به ساختمان ما Adding Reflective Areas to Add Realism to Our Building

  • ایجاد هندسه و تصاویر جدید برای بازتاب های ما Creating New Geometry and Images for Our Reflections

  • رندر نهایی و ترکیب انعکاس و پروجکشن ما Final Rendering and Compositing Our Reflection and Projection

نمایش نظرات

آموزش پروجکشن دوربین در مایا
جزییات دوره
2h 36m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.