آموزش 10 راه برای کار سریعتر در NUKE

10 Ways to Work Faster in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش‌های NUKE، ده نکته و ترفند برای کار سریع‌تر در NUKE، از پراکسی‌ها گرفته تا عبارات، پایتون و رندر دستورات را یاد می‌گیریم. نرم‌افزار مورد نیاز: NUKE 6.3v2. در این آموزش‌های NUKE، ده نکته و ترفند برای کار سریع‌تر در NUKE، از پراکسی‌ها گرفته تا عبارات، پایتون و رندر دستورات را یاد خواهیم گرفت. برخی از این نکات واضح خواهند بود، مانند استفاده از پراکسی ها و منطقه مورد علاقه برای سرعت بخشیدن به عملکرد بیننده. سایر موارد کمی پیچیده تر خواهند بود مانند ساختن یک سیستم کنترل بیان غیرفعال-فعال گره گران قیمت که با استفاده از دستورات پایتون به گره های نوشتن ما گره خورده است. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه اکثر برنامه های سه بعدی فایل های EXR را ایجاد می کنند و راه هایی که می توانیم با رندر کردن مجدد آنها از NUKE در قالب دلخواه خود، عملکرد را افزایش دهیم. در نهایت ما به روشی ارزان برای بهبود تاری حرکتی خود از سیستم سه بعدی NUKE با استفاده از ترکیبی از نمونه ها و تاری های برداری نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.3v2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

10 راه برای کار سریعتر در NUKE 10 Ways to Work Faster in NUKE

  • کار در حالت پروکسی و استفاده از حالت پروکسی برای تغییر اندازه Working in Proxy Mode and Using Proxy Mode to Change Sizes

  • استفاده از منطقه مورد علاقه برای تمرکز بر مناطق خاص Using the Region of Interest to Focus on Specific Areas

  • تنظیمات و مجموعه ابزارهای کاربر User Presets and Toolsets

  • تنظیم و مدیریت جعبه مرزی Setting and Managing the Bounding Box

  • غیرفعال کردن گره های گران قیمت و ایجاد یک سیستم کنترل Disabling Expensive Nodes and Creating a Control System

  • استفاده از دستورات قبل از رندر پایتون برای فعال کردن گره ها Using Before Render Python Commands to Enable Nodes

  • پیش رندر کار تکمیل شده Pre-rendering Completed Work

  • هر X تعداد فریم را رندر کنید و در FPS سمت راست پخش کنید Render Every X Number of Frames and Playback at the Right FPS

  • رندر کردن مجدد توالی های تصویر CG به فرمت ترجیحی Re-rendering CG Image Sequences into the Preferred Format

  • خروجی وکتورهای سه بعدی و استفاده از تاری برداری با چند نمونه Output 3D Vectors and Using Vector Blur with Multisamples

نمایش نظرات

آموزش 10 راه برای کار سریعتر در NUKE
جزییات دوره
1h 14m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.