آموزش ایجاد تجربه های کاربر: اصول اساسی طراحی

Creating User Experiences: Fundamental Design Principles

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: یک نقطه ورود برای توسعه دهندگان برای شروع یادگیری بیشتر در مورد طراحی UI/UX ما در دوره جدیدی از نرم افزار و دستگاه ها هستیم و انتظارات کاربر به سرعت در حال افزایش است. برای برآورده ساختن این انتظارات ، توسعه دهندگان باید درباره مفاهیم طراحی بیشتر بدانند. این کار چه به تنهایی کار کنید و چه با یک طراح ، با تبیین اصول اساسی ، مفاهیم و اصطلاحات و قرار دادن توسعه دهندگان در معرض طیف وسیعی از امکانات طراحی به شما کمک می کند.

سرفصل ها و درس ها

ماژول 1: نیاز به تفکر جدید توسط توسعه دهندگان Module 1: The need for new thinking by developers

  • مقدمه Introduction

  • نیاز به تفکر جدید توسط توسعه دهندگان The need for new thinking by developers

  • گیر افتاده Stuck in a rut

  • تکامل به عنوان یک مدل ذهنی مفید Evolution as a useful mental model

  • نمونه ای برای یادگیری از: صنعت موسیقی Example to learn from: the music industry

  • نسخه ی نمایشی: StaffLynx به عنوان نمونه ای از تفکر جدید Demo: StaffLynx as an example of new thinking

  • آماده سازی برای اکوسیستم جدید: اصول اساسی طراحی Preparing for the new ecosystem: fundamental principles of design

  • آزمون آگاهی و مشاهده A test of awareness and observation

  • خلاصه و منتظر Summary and looking forward

ماژول 2: اصول طراحی برای انتخاب گزینه ها Module 2: Design Principles for Choosing Options

  • مقدمه 2 - شروع در دنیای واقعی Module 2 Introduction - Starting in the real world

  • این آسانسور چه مشکلی دارد؟ What's wrong with this elevator?

  • اصل نزدیکی گشتالت The Gestalt principle of proximity

  • برخی از اصول مهم طراحی برای انتخاب گزینه ها Some important design principles for choosing options

  • قانون هیک و عواقب آن Hick's Law and its consequences

  • گزینه هایی برای لیست های طولانی مضحک گزینه ها Alternatives to ridiculously long lists of options

  • تعداد کاربران بیشتر از توسعه دهندگان ، به علاوه خلاصه و مراحل بعدی است Users outnumber developers, plus summary and next steps

ماژول 3: اسکن و پردازش بصری Module 3: Visual Scanning and Processing

  • مقدمه 3 - مراحل پردازش بصری Module 3 Introduction - The stages of visual processing

  • اصول همجواری و شباهت گشتالت The Gestalt principles of proximity and similarity

  • بیشتر گروه بندی اصول گشتالت More grouping gestalt principles

  • بسته شدن ، تداوم ، و شکل/زمین گشتالت Gestalt closure, continuity, and figure / ground

  • اصول گشتالت در کنترل از راه دور ، به علاوه بیشتر در مورد نابینایی عمدی Gestalt principles in remote controls, plus more on intentional blindness

  • نمودار و خلاصه گوتنبرگ Gutenberg diagram, and summary

ماژول 4: اولویت برای طبیعی بودن Module 4: Preference for Naturalness

  • ماژول 4 - مقدمه ای بر ترجیح طبیعی بودن - بیوفیلی Module 4 - Introduction to naturalness preference - Biophilia

  • ترجیح ساوانا و فضای سفید Savannah preference and white space

  • صفحه های شلوغ و وکیوهای ترسناک Crowded screens and horror vacui

  • مهم نیست که چه شنیده اید ، املاک و مستغلات روی صفحه نمایش آنچنان ارزشمند نیستند No matter what you've heard, screen real estate isn't that valuable

  • فضای سفید نامحدود - نشان دادن الگوی viewport Infinite whitespace - demonstrating the viewport pattern

  • یک تمرین روی صفحه های شلوغ An exercise on crowded screens

  • استفاده از رنگ و شیب ها برای ارتقا natural طبیعی بودن Using color and gradients to promote naturalness

  • خلاصه و مراحل بعدی Summary and next steps

ماژول 5: اولویت برای طبیعی بودن ، قسمت 2 Module 5: Preference for Naturalness, part 2

  • ماژول 5 - معرفی و تعریف سوگیری کانتور Module 5 - Introduction and definition of contour bias

  • خطوط تمایل و تمایل کانتور Contour bias and desire lines

  • استفاده بیش از حد از طرح های مستطیلی و نحوه اجتناب از آن Overuse of rectangular designs and how to avoid it

  • استفاده از انیمیشن برای ارتقا natural طبیعی بودن Using animation to promote naturalness

  • نمونه های انیمیشن در StaffLynx Animation examples in StaffLynx

  • ظاهر سه بعدی - دلایل و تکنیک ها Three dimensional appearance - reasons and techniques

  • خلاصه و مراحل بعدی Summary and next steps

ماژول 6: زیبایی شناسی و خوانایی Module 6: Aesthetics and Legibility

  • ماژول 6 - مقدمه و نقش زیبایی شناسی در طراحی Module 6 - Introduction and the role of aethetics in design

  • تعصب جذابیت Attractiveness bias

  • اثر زیبایی-قابلیت استفاده ، به علاوه مشاوره در مورد حروف چاپی و خوانایی The Aethetic-Usability Effect, plus advice on typefaces and legibility

  • خوانایی و کنتراست Legibility and contrast

  • کمی بیشتر در مورد قلم ها ، و خلاصه/جمع بندی A bit more about fonts, and summary/wrap-up

ماژول 7: مدیریت بار شناختی Module 7: Managing Cognitive Load

  • ماژول 7 - نیاز به پایین نگه داشتن بار شناختی و پیشرفتی که داشته ایم Module 7 - The need for keeping cognitive load low, and the progress we've made

  • شناخت بیش از فراخوان و افشای تدریجی Recognition over recall and progressive disclosure

  • رابط کاربری جدید برای افشای تدریجی ، به همراه برجسته سازی و اصل نگاشت New UI for progressive disclosure, plus highlighting and the mapping principle

  • نقشه برداری به اضافه هزینه های اقتصادی ادامه یافت Mapping continued, plus affordances

  • امکانات اضافی ، به علاوه محدودیت ها ، ادامه یافت Affordances continued, plus constraints

  • بازخورد ، تأیید و بخشش Feedback, confirmation, and forgiveness

  • خلاصه و مراحل بعدی Summary and next steps

ماژول 8: اصول متا طراحی Module 8: Meta-design Principles

  • مقدمه و طراحی حساس به متن Introduction and context-sensitive design

  • به عنوان یک مثال زمینه را لمس کنید ، و فرم عملکرد را دنبال می کند Touch as an example context, and form follows function

  • فرم عملکرد و ادامه و تیغ اوکام را دنبال می کند Form follows function, continued, and Ockham's Razor

  • پیشرفته ترین اما قابل قبول Most Advanced Yet Acceptable

  • عملکرد در مقابل اولویت Performance vs. Preference

  • مبادله انعطاف پذیری-قابلیت استفاده Flexibility-usability tradeoff

  • خلاصه Summary

ماژول 9: خلاصه و منابع برای مطالعه بیشتر Module 9: Summary and Resources for Further Study

  • مقدمه و یک تمرین نهایی Introduction and a Final Exercise

  • نکات نهایی در مورد چگونگی استفاده از این مفاهیم ، قسمت 1 Final points about how you can use these concepts, part 1

  • نکات نهایی در مورد چگونگی استفاده از این مفاهیم ، قسمت 2 Final points about how you can use these concepts, part 2

  • فعالیت های پیشنهادی Suggested activities

  • کتابهای پیشنهادی Recommended books

  • خلاصه و اطلاعات تماس با بیلی Summary and contact information for Billy

نمایش نظرات

آموزش ایجاد تجربه های کاربر: اصول اساسی طراحی
جزییات دوره
4h 31m
62
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
889
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Billy Hollis
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Billy Hollis Billy Hollis

طراح ، توسعه دهنده ، نویسنده ، بلندگو بیلی هولیس یک طراح ، توسعه دهنده ، نویسنده ، سخنران و دنباله دار طراحی UX است.

بیلی معتقد است که طراحی برتر UX به موقعیت رقابتی یک سازمان کمک می کند ، هم ارزش ملموس ، قابل اندازه گیری و هم ارزش نامشهود را به ارمغان می آورد. این باور کار وی را به عنوان یک طراح ، توسعه دهنده ، نویسنده و سخنران در Next Version Systems ، یک شرکت مشاوره ای که راه حل های نرم افزاری سفارشی ارائه می دهد ، آگاه می کند. او فرایندی را با فرمول هایی ایجاد کرد که مزایای UX را کمی می کند و تیم وی در Next Version Systems این فرآیند را برای هر پروژه اعمال می کند. بیلی و تیم او علاوه بر دانش فنی طراحی ، با ارائه تخصص فنی عمیق فراتر از طراحی تجربه کاربری سنتی هستند.

بیلی کاملاً به پشته کامل مایکروسافت و سایر اکوسیستم های فن آوری تبحر دارد - برای کمک به سیستم ، نسخه بعدی را به صورت مجزا قرار می دهد. مشتریان تصمیمات پلت فرم را اتخاذ می کنند ، برنامه های جدیدی را طراحی و معماری می کنند و سپس یک راه حل نرم افزاری با بازگشت سرمایه بالا و ماندگار ارائه می دهند. وی توسط مایکروسافت هم در برنامه مدیر منطقه ای معتبر و گرایش تجاری و هم در برنامه فنی با ارزش ترین حرفه ای (MVP) شناخته شده است.