آموزش یادگیری عبارات پس از اثر

Learning After Effects Expressions

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: حتی اگر با اسکریپت نویسی یا کدنویسی راحت نیستید ، باز هم ممکن است بخواهید نگاهی به عبارات بیندازید. آنها مانند اسکریپت های کوچکی هستند که باعث تغییر در خصوصیات لایه می شوند و می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند ، کار شما را انعطاف پذیرتر کنند و امکانات خلاقانه جدیدی را ایجاد کنند. در این دوره ، آنژی تیلور ، طراح موشن گرافیک ، به شما نشان می دهد که چگونه عبارات Adobe After Effects را برای شما درست کند ، از ساخت عبارات با انتخاب شلاق شروع کنید. سپس وی عبارات ریاضی مبتنی بر جاوا اسکریپت را که به شما امکان می دهد زمان و حرکت را تنظیم کنید ، و عبارات مورد علاقه خود را "بدون مغز" ، مانند اتصال خاصیت و اتصال فوکوس دوربین به لایه ها ، معرفی می کند. به علاوه ، نحوه واکنش به صدا ، بازی با رنگ ، متن قالب بندی و پیوند دادن ویژگی های 2D و 3D را کشف کنید.
موضوعات شامل:
  • عبارات چیست؟
  • ایجاد و کاربرد عبارات
  • پیوند دادن عبارات به لایه ها با انتخاب شلاق
  • ساده سازی عبارات با متغیرها
  • کار با توابع ریاضی جاوا اسکریپت
  • ایجاد انیمیشن های حلقه ای
  • تصادفی سازی مقادیر
  • تبدیل عبارات به فریم های کلیدی
  • ایجاد فریم های کلیدی از صدا با اصطلاحات
  • کنترل جلوه های 2 بعدی در فضای سه بعدی
  • تبدیل رنگ از RGB به HLS
  • قالب بندی رشته ها و متن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. عبارات چیست؟ 1. What Are Expressions?

  • درک کاربردهای عبارات Understanding the uses for expressions

2. ایجاد عبارات 2. Creating Expressions

  • تغییر مقدار عددی یک خاصیت Changing the numeric value of a property

  • استفاده از کلمات در عبارات Using words in expressions

  • ویرایش عبارات با ریاضی Editing expressions with math

  • مشاهده نمودار پس از بیان Viewing the post-expression graph

  • عبارات از پیش تنظیم شده ذخیره می شوند Saving expressions as presets

  • استفاده از عبارات از پیش تنظیم شده Applying expressions with presets

  • درک هشدارهای خطای بیان Understanding expression error warnings

3. پیوند دادن خواص با هم 3. Linking Properties Together

  • اعمال عبارات در جلوه ها Applying expressions to effects

  • معرفی شلاق Introducing the pick whip

  • پیوند دادن به لایه های دیگر Linking to other layers

  • با استفاده از جلوه های کنترل بیان Using expression control effects

  • مقادیر افست Offsetting values

  • ساده سازی عبارات با متغیرها Simplifying expressions with variables

  • درک مقادیر چند بعدی و آرایه ها Understanding multidimensional values and arrays

  • ارجاع به ابعاد واحد Referencing single dimensions

  • با استفاده از مقادیر متغیر Using variable values

4. سرگرمی و بازی با ریاضی 4. Fun and Games with Math

  • ساده کردن عبارات با اشیاء ریاضی JavaScript Simplifying expressions with JavaScript Math objects

  • بررسی ترتیب عملکرد عبارات ریاضی Reviewing order of operations for mathematical expressions

  • با اشاره به ارزش و زمان Referring to value and time

  • جبران مقادیر به موقع Offsetting values in time

  • کار با عملکردهای سینوسی و کسین Working with sine and cosine functions

  • ایجاد مسیرهای زمانی Creating time trails

  • دامنه تبدیل با بیان خطی Converting ranges with the linear expression

  • با اشاره به عرض و ارتفاع Referring to width and height

5- زبان بیان 5. The Expression Language

  • ایجاد انیمیشن های حلقه ای Creating looping animations

  • مواج کردن موقعیت اشیاء Wiggling the position of objects

  • تنظیم مقادیر wiggle متغیر Setting variable wiggle values

  • کاوش در گزینه های دیگر برای wiggle Exploring other options for wiggle

  • مقادیر تصادفی Randomizing values

  • زمان تنظیم اثرات نرخ فریم Posterizing time for frame-rate effects

  • مراجعه به اعداد لایه ای با مقدار شاخص Referring to layer numbers with the index value

  • تفسیر خطاهای نحوی Interpreting syntax errors

  • کپی و چسباندن عبارات Copying and pasting expressions

  • کپی و چسباندن عبارات Copying and pasting expressions

  • تبدیل عبارات به کلمات کلیدی Converting expressions to keyframes

  • تبدیل مقادیر از درجه به رادیان Converting values from degrees to radians

6. عبارات بدون مغز 6. No-Brainer Expressions

  • پیوند ملک Property linking

  • فاصله فوکوس دوربین را به یک لایه پیوند دهید Linking camera focus distance to a layer

  • رفتارها و از پیش تعیین شده هایی که از عبارات استفاده می کنند Behaviors and presets that use expressions

  • اسکریپت ها برای ویرایش و اضافه کردن عبارات Scripts for editing and adding expressions

7. واکنش به صدا 7. Reacting to Sound

  • ایجاد کلیدهای کلیدی از صدا Creating keyframes from audio

  • دامنه ها و مقادیر را آسان می کند Easing ranges and values

  • افزودن تنوع به انیمیشن های همگام سازی لب Adding variety to lip-sync animations

8. عبارات به صورت سه بعدی 8. Expressions in 3D

  • پیوند دادن به ویژگی های 2D و 3D Linking 2D and 3D properties

  • کنترل جلوه های 2D در فضای 3D Controlling 2D effects in 3D space

9. عبارات رنگی 9. Color Expressions

  • نمونه برداری از رنگ از یک تصویر Sampling color from an image

  • تبدیل رنگ بین RGB و HLS Converting colors between RGB and HLS

  • ساخت پانل های کنترل برای رنگ Making control panels for color

10. عبارات متن 10. Text Expressions

  • نمایش مقادیر به عنوان اعداد Displaying values as numbers

  • داده های متحرک در نمودار Animating data in graphs

  • قالب بندی رشته ها و متن Formatting strings and text

  • با استفاده از انتخابگرهای بیان Using expression selectors

  • کار با قالب Working with templates

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری عبارات پس از اثر
جزییات دوره
4h 5m
57
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
173,836
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Angie Taylor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Angie Taylor Angie Taylor

آنجی تیلور یک کارگردان هنری ، تصویرگر و طراح گرافیک حرکت مستقر در انگلستان است. او هنرهای زیبا را در دانشکده هنر ادینبورگ (دانشگاه هریوت وات) تحصیل کرد و یک حرفه 14 ساله را به عنوان یک گرافیست حرکت در زمینه تولید انیمیشن ، جلوه های بصری و گرافیک حرکات تلویزیونی ، فیلم ، فیلم و وب فعالیت کرد. در این مدت ، آنجی همچنین در صنعت نرم افزار به عنوان متخصص محصولات مشغول به کار بود و به طور مرتب در شرکتهایی از جمله Adobe و Apple شرکت می کرد. آنجی در نمایشگاه ها و کنفرانس های بین المللی مانند NAB ، IBC و Macworld تظاهرات و سمینارهای نرم افزاری را درباره روند ساخت فیلم های دیجیتال و فرآیندهای انیمیشن ارائه می دهد. او آموزش و مشاوره سفارشی را برای شرکتهایی از جمله BBC ، Channel 4 ، Carlton ، HTV و MTV ارائه داده است. آنجی نویسنده دو کتاب موفق Creative After Effects است که توسط Focal Press منتشر شده است ، و همچنین Design Essentials برای یک Motion Media Artist که توسط Focal Press نیز منتشر شده است. به وب سایت وی به آدرس http://www.angietaylor.co.uk مراجعه کنید.