لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ساخت انیمیشن های مبارزه با بازی در مایا
Creating Game Combat Animations in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در طول این آموزش، ما روند ایجاد دارایی های انیمیشن برای مبارزه با بازی را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013. در طول این آموزش، روند ایجاد دارایی های انیمیشن برای مبارزه با بازی را مرور خواهیم کرد. ما در مورد مکانیک نحوه عملکرد انیمیشن ها در یک موتور حالت، اهمیت مرجع، ایجاد انیمیشن های دوچرخه سواری مانند حالت بیکار مبارزه، ایجاد حملاتی که عالی به نظر می رسند، اما همچنان ملاحظات زمانی گیم پلی را برآورده می کنند، بحث خواهیم کرد. ما همچنین مطمئن خواهیم شد که انیمیشن ها وزن و قدرت مناسبی دارند. در پایان این آموزش، درک کاملی از نحوه ساخت انیمیشن هایی خواهید داشت که در عین قدرتمند و پویا به خوبی در موتور بازی کار کنند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ساخت انیمیشن های مبارزه با بازی در مایا
Creating Game Combat Animations in Maya
مکانیک انیمیشن بازی
Game Animation Mechanics
اهمیت مرجع ویدیویی
Importance of Video Reference
ایجاد حالت صفر
Creating the Zero Pose
ایجاد چرخه بیکاری
Creating the Idle Cycle
تمدید چرخه بیکاری
Extending the Idle Cycle
ایجاد پوزهای کلیدی برای حمله سریع
Creating Key Poses for a Quick Attack
صیقل دادن حمله سریع
Polishing the Quick Attack
ایجاد پوزهای کلیدی برای حمله ویژه
Creating Key Poses for the Special Attack
ژست های کلیدی ادامه دار برای حمله ویژه
Continuing Key Poses for the Special Attack
نهایی کردن پوزهای کلیدی برای حمله ویژه
Finalizing Key Poses for the Special Attack
تنظیم موقعیت پوزهای کلیدی ما
Adjusting the Position of Our Key Poses
جلا دادن قسمت پایینی بدن برای حمله ویژه
Polishing the Lower Body for the Special Attack
جلا دادن قسمت بالایی بدن برای حمله ویژه
Polishing the Upper Body for the Special Attack
ایجاد پوزهای کلیدی برای یک واکنش ضربه
Creating Key Poses for a Hit Reaction
پرداخت واکنش ضربه
Polishing the Hit Reaction
ایجاد ژست های کلیدی برای انیمیشن مرگ
Creating Key Poses for the Death Animation
نهایی کردن ژست های کلیدی برای انیمیشن مرگ
Finalizing Key Poses for the Death Animation
پرداخت انیمیشن پایین تنه برای مرگ
Polishing the Lower Body for the Death Animation
پرداخت انیمیشن بالاتنه برای مرگ
Polishing the Upper Body for the Death Animation
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
رون از سابقه اجرا با بیش از 21 سال تجربه به عنوان یک شخصیت متحرک ارائه می شود. با شروع انیمیشن 2D سنتی ، رون به همراه سایر صنایع تبدیل به 3D شد و هرگز به گذشته نگاه نکرد. وی در انیمیشن های ویژه (پیج مستر ، پرنسس قو) ، انیمیشن جلوه های تصویری برای فیلم (ون هلسینگ ، لمنی اسکیکت ، مه ، مارها در هواپیما) و انیمیشن Videogame (Robot Rising ، Immortal City ، City Of Heroes ، Adam Blaster ) و ناظر انیمیشن برای فیلم برنده جایزه اسکار ، "هزارتوی پان" بود. او همچنین مدیر انیمیشن در بازی ویدیویی Namco/Bandai "Afro Samurai" بود. رون در حال حاضر رهبر انیماتور استودیوی HitPoint در آمهرست ، ماساچوست با مجموعه ای از عناوین Fairies دیزنی است. وی همچنین در مرکز هنرهای تصویربرداری دیجیتال دانشگاه بوستون در والتهام ، MA و در انستیتوی هنر نیوانگلند در بروکلاین ، MA تدریس می کند.
نمایش نظرات