آموزش انیمیشن سه بعدی و ریگ

3D Animation and Rigging

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
وقتی صحبت از جان بخشیدن به شخصیت های سه بعدی باورپذیر در Autodesk Maya می شود، همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد. در این مجموعه هفتگی، نکات عملی را دریافت کنید که می تواند به شما کمک کند تا انیمیشن سه بعدی خود را بهبود ببخشید و گردش کار را تقلب کنید، و همچنین به طور کلی در مایا هوشمندتر کار کنید. مربی جورج ماستری نحوه تقلید تکنیک‌های استاپ موشن با استفاده از انیمیشن جایگزین، نوشتن اسکریپت‌ها برای سرعت بخشیدن به فرآیند تقلب و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • با Maya ریگ و انیمیشن بسازید Create rigging and animation with Maya

  • استفاده از فایل های تمرینی Taking advantage of the exercise files

1. سپتامبر 2020 1. September 2020

  • ایجاد انیمیشن جایگزین Creating replacement animation

  • استفاده از ماتریس های والد افست Using offset parent matrices

  • اسکریپت افست ماتریس های والد Scripting offset parent matrices

  • نشانک های جدول زمانی انیمیشن Animation timeline bookmarks

2. اکتبر 2020 2. October 2020

  • استفاده از پین های مجاورتی Using proximity pins

  • استفاده از پین های UV Using UV pins

  • بسته بندی مجاورتی Proximity wrapping

  • فرمان پرچ The Rivet command

  • متحرک چشمک می زند Animating blinks

3. نوامبر 2020 3. November 2020

  • تغییر جهت چشم Changing eye direction

  • جهت چشم و چرخش سر Eye direction and head turns

  • دستگاه‌هایی برای گشاد کردن مردمک چشم Rigs for dilating pupils

  • ماتریس ها به جای محدودیت ها در ریگ ها Matrices instead of constraints in rigs

4. دسامبر 2020 4. December 2020

  • استفاده از Pose Editor در پوست اندازی Using the Pose Editor in skinning

  • دکل های جرم گیری Scaling rigs

  • برداشتن اشیا Picking up objects

5. ژانویه 2021 5. January 2021

  • چفت شدن پیشرفته برای قرار دادن مفصل Advanced snapping for joint placement

  • ابزارهای جایزه در مایا برای تقلب Bonus tools in Maya for rigging

  • راه اندازی دکل روبانی Setting up a ribbon rig

  • تقلب یک بازوی انعطاف پذیر با روبان Rigging a flexible arm with ribbons

6. فوریه 2021 6. February 2021

  • اضافه کردن تغییر شکل دهنده ها به یک دکل روبانی Adding deformers to a ribbon rig

  • دکل های روبان پوست گیری Skinning ribbon rigs

  • آشنایی با لایه های انیمیشن Understanding animation layers

  • چرخه پیاده روی به سمت انیمیشن پیشرونده Walk cycle to progressive animation

7. مارس 2021 7. March 2021

  • متحرک سازی به سرعت با هم همپوشانی دارند Animating overlap quickly

  • کار با HumanIK Working with HumanIK

  • دارایی های حرکتی روکوکو Rokoku motion assets

  • صاف کردن چین و چروک ها با دلتا ماش Smoothing out creases with Delta Mush

8. آوریل 2021 8. April 2021

  • کنترل کشش با تنش Controlling stretch with tension

  • استفاده از گره ها به جای قیود Using nodes instead of constraints

  • چشم کارتونی با استفاده از توری Cartoon eyes using lattices

  • تقلب چشم کارتونی Rigging cartoon eyes

  • ژست یا ژست T؟ A pose or T pose?

9. مه 2021 9. May 2021

  • استفاده از اشعه ماوراء بنفش برای انتخاب رئوس Using UVs to select vertices

  • کپی کردن وزن پوست Copying skin weights

  • واردات/صادرات وزن پوست Import/export skin weights

  • ایجاد کنترل هدف سر Creating a head aim control

10. ژوئن 2021 10. June 2021

  • فضای نام برای کاراکترها Namespaces for characters

  • کاراکترها را با تغییر نام الگو ویرایش کنید Edit characters with pattern rename

  • انیمیشن را در ویرایشگر زمان ویرایش کنید Edit animation in the Time Editor

  • جهت چرخه پیاده روی را با تغییر مسیر تغییر دهید Change walk cycle direction with Redirect

11. Q3 2021 11. Q3 2021

  • ابزار تعاملی Skin Bind Interactive Skin Bind tool

  • ابزار Move Skinned Joint Move Skinned Joint tool

  • برچسب های کامپوننت Component tags

  • تغییر شکل دهنده های مورف Morph deformers

  • تغییر شکل دهنده جامد Solidify deformer

  • ویرایشگر Ghosting Ghosting Editor

  • نکات ویرایشگر کامپوننت Component Editor tips

  • حل کننده های IK بهار Spring IK solvers

  • تنظیم سیستم عضلانی مایا Maya muscle system setup

  • اتصال عضلات مایا به پوست Connecting Maya muscles to skin

  • محور نگه داشتن شخصیت ها Keeping characters centered

  • مش جاروی موی پایه Basic hair sweep mesh

  • استفاده از Quick Rig Using Quick Rig

نتیجه Conclusion

  • این یک بسته بندی است That's a wrap

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن سه بعدی و ریگ
جزییات دوره
4h 41m
57
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.