آموزش Final Cut Pro X هفتگی

Final Cut Pro X Weekly

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک ویرایش فیلم جدید را هر جمعه در Final Cut Pro X Weekly دریافت کنید. نیک هاراوز و جف گرینبرگ نکات و تکنیک هایی را برای کمک به شما در استفاده کامل از مجموعه ویژگی های ارائه شده در این نرم افزار محبوب به اشتراک می گذارند. نحوه استفاده از قابلیت استفاده از ابزار Range Selection را بیاموزید ، میانبرهای اصلی صفحه کلید را بیاموزید ، نحوه تنظیم فضاهای کاری ، کاوش افزونه های شخص ثالث معروف و موارد دیگر را ببینید. هر هفته تنظیم کنید تا مهارت های Final Cut Pro X خود را تیز نگه دارید.

توجه: از آنجا که این یک مجموعه در حال انجام است ، بینندگان گواهی پایان کار دریافت نمی کنند.
موضوعات شامل:
  • حداکثر رساندن تابلوی رنگی
  • تسلط بر جلوه های سرعت
  • کار با کمپرسور
  • یادگیری میانبرهای مفید صفحه کلید
  • بارگذاری فیلم ها در وب
  • تنظیم فضاهای کاری

سرفصل ها و درس ها

1. نکات هفتگی 1. Weekly Tips

  • چرا ابزار Range باید مورد علاقه شما باشد و چرا بیشتر از آن استفاده کنید Why the Range tool should be your favorite and why to use it more

  • همه چیز در مورد صفحه رنگ است It’s all about the color board

  • 5 مورد که باید درباره حرکت 5 بدانید 5 things you should know about Motion 5

  • راهنمای نهایی نهایی برای تسلط بر جلوه های سرعت The ultimate short guide to mastering speed effects

  • 3 موردی که هم اکنون باید از کمپرسور استفاده کنید 3 things you should use Compressor for right now

  • 5 میانبر صفحه کلید که باید در FCPX بدانید 5 keyboard shortcuts you should know in FCPX

  • بارگذاری فیلم ها در وب Uploading videos to the web

  • تنظیم فضاهای کاری Setting up workspaces

  • گردش کار AE AE workflows

  • چیزهای جالب در مورد پنل اطلاعات Cool things about the Info panel

  • 5 ترفند برای مقابله با مونتاژ عکس ثابت 5 tricks for dealing with the inventible stills montage

  • انیمیشن در عجله: هیچ ترسی ندارید ، متن سفارشی در اینجا است Animation in a hurry: Have no fear, custom text is here

  • کمترین چیزی که باید درباره After Effects بدانید The least you need to know about After Effects

  • نقشهای ویدیویی در FCP X Video roles in FCP X

  • سه ترفند جدول زمانی Three Timeline tricks

  • ویرایش ها را برای بالا بردن داستان سرایی خود تقسیم کنید Split edits to elevate your storytelling

  • رنگ نهایی برای تصحیح رنگ سنتی Color Finale for traditional color correction

  • ترفندهای مربوط به مدیریت عناوین Tricks for managing titles

  • آرام کامل با HFR Perfect slow-mo with HFR

  • قدرت ژنراتورها The power of generators

  • پروکسی قابل حمل Portable proxies

  • LUTs و شما LUTs and you

  • کتابخانه های صوتی رایگان اپل Free Apple sound libraries

  • گرفتن بیشتر از حرکات کن برنز Getting more from the Ken Burns moves

  • تابلوهای داستان Storyboards

  • سه مورد در مورد متن 3D Three things about 3D text

  • مدیریت سرگرمی و اسکیمر Playhead and skimmer management

  • 360VR در Final Cut Pro ، قسمت 1 360VR in Final Cut Pro, part 1

  • 360VR در Final Cut Pro ، قسمت 2 360VR in Final Cut Pro, part 2

  • Keyframing best secret: انیمیشن انفرادی Keyframing best secret: Solo animation

  • متن 3D در حرکت 3D text in Motion

  • مجموعه های هوشمند Smart collections

  • انتقال Transitions

  • Frame.io Frame.io

  • گردش کار RED RED workflow

  • Timelapses ، قسمت 1 Timelapses, part 1

  • Timelapses ، قسمت 2 Timelapses, part 2

  • تنظیم یک فضای کاری رنگ قوی تر Setting up a stronger Color Workspace

  • کلیدهای میانبر برای اصلاح سریعتر رنگ در FCPX 10.4 Shortcuts for faster color correction in FCPX 10.4

  • قدرت براندازی The Power of Overshoot

  • گردش بهتر LUT Better LUT Workflows

  • خط چشم در منحنی ها Eyedroppers in Curves

  • فیلتر کلیپ در مرورگر Clip Filtering in the Browser

  • از سردرد انیمیشن اجتناب کرد Animation Headache Avoided

  • SpeedScriber SpeedScriber

  • راه حل برای نمودارها A Solution for Charts

  • سرعت بخشیدن به تحولات اساسی Speeding Up Basic Transforms

  • کتابخانه های تبدیل مشترک Common Transform Libraries

  • مشاهده دقیق در مرورگر Viewing Smarter in the Browser

  • گزینه های نمایش TImeline TImeline Display Options

  • 10 کلید آرزو کردیم بیشتر از ویرایشگرهای FCP X استفاده کنیم: قسمت 1 10 keys we wished more FCP X editors used: Part 1

  • 10 کلید آرزو می کنیم ویرایشگرهای FCP X بیشتر استفاده شوند: قسمت 2 10 keys we wished more FCP X editors used: Part 2

  • 3 مورد برای کار با 360 در FCP X باید بدانید 3 things to know for working with 360 in FCP X

  • 360 درجه وصله 360° Patch

  • اتمام کار: بایگانی بهترین روشها Finishing the job: Archiving best practices

  • استفاده از ممیزی ها با تصحیح رنگ Using auditions with color correction

  • با استفاده از نمودار رنگی Using a color chart

  • استفاده از رنگ حرکت در FCP X به نظر می رسد Using Motion color looks in FCP X

  • استفاده از یاب برای سازماندهی آسان Using the Finder for easy organization

  • انتقال جریان: کاهش مخفی کردن پرش Flow transition: Hiding jump cuts

  • با استفاده از Palette Gear با FCP X Using Palette Gear with FCP X

  • بازآرایی نهایی: 360 در پروژه های روزمره The ultimate reframe: 360 in everyday projects

  • عکس های فوری: بهتر از نسخه های تکراری Snapshots: Better than duplicates

  • زیرنویس های بسته Closed captions

  • کدام ProRes برای شما مناسب است؟ Which ProRes is right for you?

  • FCP X در دنیای واقعی: نشستن با Kelsey Wilson از تورنتو استار FCP X in the real world: A sit-down with Kelsey Wilson from the Toronto Star

  • نمایشگرهای دوتایی: طرح بندی های خود را به حداکثر برسانید Dual displays: Maximize your layouts

  • ایجاد نام کلیپ های سفارشی در FCP X Creating custom clip names in FCP X

  • ایجاد یک تیرگی کانال در Motion برای FCP X Creating a channel blur in Motion for FCP X

  • صدای جیر زدن گوشت Tweaking flesh tones

  • نکات مربوط به طراحی متن برای ویرایشگران فیلم Text design tips for video editors

  • ذخیره پیش تنظیم جلوه های مفید در FCP X Saving useful effect presets in FCP X

  • فشرده سازی صوتی Audio compression

  • ایجاد شعله های بزرگ لنز با mFlare 2 Creating great lens flares with mFlare 2

  • Voice EQ: باعث می شود همه بهتر صدا کنند Voice EQ: Making everyone sound better

  • دقیقتر گردش کار را تأثیر می گذارد Smarter effects workflows

  • ویرایش نشده است The edits not taken

  • MacBook Pro: 2014 در مقابل 2018 MacBook Pro: 2014 vs. 2018

  • با استفاده از دوربین و فرمت Using cameras and formats

  • مخفی جستجوگر OS X Finder OS X Finder search secret

  • USB-C ، T3 و شما USB-C, T3, and you

  • گره های 2: گرافیک حرکتی باور نکردنی درست در داخل FCPX Nodes 2: Incredible motion graphics right inside of FCPX

  • درباره چیزهایی که می توانید شیرجه رفتن به FCPX را بدانید سه چیز است Three things to know about taking the dive into FCPX

  • CommandPost CommandPost

  • سه برنامه عالی OS X Three great OS X utilities

  • یک الگوی سفارشی Final Cut Pro در پنج مرحله بسازید Build a custom Final Cut Pro custom template in five steps

  • سه ترفند کمپرسور مخفی Three hidden compressor tweaks

  • نسخه های امن رسانه ای OS X را تهیه کنید Make safe OS X media copies

  • به دکمه وحشت ضربه نزنید: عیب یابی Final Cut Pro X مشکلات بخش 1 Don't hit the panic button: Troubleshooting Final Cut Pro X problems, part 1

  • کار با 4K در تولید HD Working with 4K in HD production

  • برنامه های افزودنی گردش کار با Shutterstock Workflow extensions with Shutterstock

  • صوتی را جدا نکنید Don't detach the audio

  • چهار نکته برای کلید زدن سبز در صفحه نمایش شما Four tips for keying the green out of your screen

  • ارتقاء امن تر Upgrading safer

  • درک سرعت دیسک Understanding disk speed

  • Beyond Ken Burns: کار با برش عکس در Apple Motion ، قسمت 1 Beyond Ken Burns: Working with photo cutouts in Apple Motion, part 1

  • رنگ خودکار Automatic color

  • تطابق رنگ Color matching

  • GPU های خارجی External GPUs

  • Beyond Ken Burns: کار با برش عکس در Apple Motion ، قسمت 2 Beyond Ken Burns: Working with photo cutouts in Apple Motion, part 2

  • هسته جفت: راز عناوین حرفه ای به نظر می رسد Pair kerning: The secret to professional-looking titles

  • نرم افزار خام خام Pro Res raw

  • رسانه های ناسازگار برای به روزرسانی های آینده سیستم عامل Incompatible media for future OS updates

  • آینده فقط افقی نیست The future isn't just horizontal

  • محدود کننده صوتی Audio limiter

  • سهولت انیمیشن ها Easing animations

  • سه اثر رایگان Three free effects

  • ساخت کلمات کلیدی برای شما کار می کند Making keyword collections work for you

  • فیلم مربع Square video

  • کاهش نویز فیلم Video noise reduction

  • محدود کننده سخت Hard limiter

  • بررسی گزینه ها و بازتاب های نوع سه بعدی Exploring 3D type options and reflections

  • تهیه عناوین برای قالب های عمودی و مربعی Preparing titles for vertical and square formats

  • دارایی های با اندازه عجیب و انطباق مکانی Odd-sized assets and Spatial Conform

  • استنسیل و شبح Stencil and Silhouette

  • کار با فیلم 180 درجه در Final Cut Pro X Working with 180-degree video in Final Cut Pro X

  • دو نکته گردش کار برای تصاویر 5.7K Two workflow tips for 5.7K footage

  • صدای تکان دادن اتاق Faking room tone

  • سایتهای دارای محتوای ثابت و رایگان Free still and video content sites

  • عملکرد سیستم FCPX FCPX system performance

  • پرونده های پروکسی برای گردش کار مشترک Proxy files for collaborative workflows

  • ویرایش آماده EditReady

نمایش نظرات

آموزش Final Cut Pro X هفتگی
جزییات دوره
14h 59m
122
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
102,664
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nick Harauz Nick Harauz

گواهینامه Adobe ، Apple و Avid Trainer Nick Harauz یک مربی مجاز Adobe ، Apple و Avid است.

Nick توانایی عجیبی ندارد که بتواند دانش آموزان خود را درگیر کند و سطحی از ارتباط را ایجاد کند که آنها را برای بازگشت بیشتر بازگرداند. از سال 2002 ، نیک با مارک های داخلی و بین المللی نیز همکاری کرده و خدمات تولید گرافیک و فیلمبرداری متنوعی را ارائه می دهد. او با مشتریانی مانند Proctor Gamble ، Diageo ، Virgin Mobile ، Nando's و Blackberry کار کرده است.

در سال 2013 ، نیک اولین کتاب خود را در مورد Apple Motion 5 نوشت که در آمازون موجود است. او برای راه اندازی CC 2014 در تورنتو و در کنفرانس جهانی افترافکت در سیاتل ، WA برای Adobe صحبت کرد. در حال حاضر ، نیک در حال کار بر روی اولین فیلم سینمایی خود گمشده و پیدا شده است. هنگامی که او در حال تدریس ، مسافرت یا ایجاد محتوای ویدیویی نیست ، می توان نیک را در حال بازی تنیس یافت.

Jeff I. Greenberg Jeff I. Greenberg

جف I. گرینبرگ یک فیلمساز و سردبیر با بیش از 15 سال تجربه در تولید فیلم و فیلم است. او مربی اصلی بزرگترین گروه آموزشی Apple / Avid / Adobe در جهان است: مفاهیم رسانه ای آینده. مشتری های ویرایش و دستورالعمل جف شامل چهار شبکه اصلی ، هر چهار شاخه ارتش و بسیاری از شرکت های Fortune 500 است. جف دارای مجوز برای آموزش محصولات Apple ، Avid ، Adobe ، Autodesk و موارد دیگر است. جف یک مربی سمینار سرگرم کننده و پرانرژی است که در طول سال در نمایش های مختلف صحبت می کند. او در کنفرانس های آموزشی از جمله NAB ، CES ، نمایشگاه ویدیو دولتی ، Avid World و LEVA به عنوان رئیس و تدریس کرده است. او صندلی برنامه Editors Retreat است - یک راه منحصر به فرد برای ویراستاران توسط ویراستاران.