آموزش ایجاد یک شبیه سازی جمعیت واقعی حشرات در مایا

Creating a Realistic Insect Crowd Simulation in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این دوره ها ، ما یک سیستم آسان برای کنترل جمعیت با هندسه ای که در nParticles مایا نصب شده است ، توسعه خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، NUKE. در طول این درس ها ، ما یک سیستم شبیه سازی جمعیت را با هندسه ای که به nParticles مایا تبدیل شده است ، کنترل می کنیم. سیستم قدرتمند شناسایی ذرات مایا ، همراه با توانایی کنترل دقیق حرکت ذرات در طول سطح ، ایجاد ارتش حشرات خزنده در امتداد یک سطح را آسان می کند. با انتشار به اجسام nParticle ثانویه ، توهم سقوط یا برخاستن حشرات از آن سطح را ایجاد خواهیم کرد. عبارات ایجاد و زمان اجرا ، همراه با گره های نویز و سطح شیب دار ، برای ساختن یک سیستم کنترل کاربر پسند استفاده می شود که کلیه جنبه های رفتار ذرات از جمله تولد ، مرگ ، میزان انتشار و حرکت را کنترل خواهد کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014 ، NUKE.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک شبیه سازی جمعیت واقعی حشرات در مایا Creating a Realistic Insect Crowd Simulation in Maya

  • در حال حرکت ذرات ذره بین سطح هدف Moving Nparticles Across a Goal Surface

  • محدود کردن منطقه انتشار با یک رمپ Restricting the Emission Area with a Ramp

  • استفاده از یک گره سر و صدا برای شبیه سازی حرکت تصادفی Using a Noise Node to Simulate Random Movement

  • ایجاد یک شی Control کنترل برای سیستم Crowd Creating a Control Object for the Crowd System

  • اضافه کردن نرخ انتشار و کنترل سرعت جهانی Adding an Emission Rate and Global Speed Control

  • ساخت هندسه اساسی برای Nparticles Building Basic Geometry Instancing for Nparticles

  • ایجاد اهداف برای اجرا Creating Targets for Instancing

  • افزودن هندسه Instanced به سیستم Nparticle Adding Instanced Geometry to the Nparticle System

  • کنترل تراز کردن به جلو Controlling Forward Alignment

  • تراز بندی نمونه ها با سطح عادی Goal Surface Aligning Instances with the Goal Surface's Normal

  • انتشار در یک شی into ذره ای ثانویه Emitting into a Secondary Nparticle Object

  • افزودن گره Instancer به شی N دوم ذرات Adding an Instancer Node to the Second Nparticle Object

  • انتقال هدف جهانی به بالا برای مطابقت با فضای جهانی Transitioning the Aim World up Vector to Match World Space

  • کنترل اینکه کدام ماده از ذرات از بین برود Controlling Which Nparticle Object to Emit Into

  • استفاده از رمپ برای هدایت شرایط انتشار ذرات Using a Ramp to Drive the Conditions of Particle Emission

  • کنترل رمپ های منطقه تولد و پرواز Controlling the Birth and Flight Zone Ramps

  • افزودن تصادفی کنترل شده به انتشار ذرات ما Adding Controlled Randomness to Our Particle Emission

  • انتقال سیستم Crowd به یک سطح جدید Transferring the Crowd System to a New Surface

  • به پایان رساندن ابزار انتقال Crowd Finishing the Crowd Transfer Tool

  • استفاده از سیستم Crowd در یک عکس Applying the Crowd System in a Shot

  • جلوگیری از برخورد و ذخیره سازی شبیه سازی Preventing Collisions and Caching the Simulation

  • ارائه شات Rendering the Shot

  • آهنگسازی شات Compositing the Shot

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک شبیه سازی جمعیت واقعی حشرات در مایا
جزییات دوره
3h 47m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

William Dwelly William Dwelly

ویلیام دولی از سال 1990 در صنعت انیمیشن/جلوه ها کار می کند. از جمله اعتبارات وی می توان به کینگ کنگ ، آواتار و اسمورف 2 اشاره کرد. وی در حال حاضر به عنوان سرپرست CG در کمدی Seth Rogen "حزب سوسیس" کار می کند.