لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ترکیب گذرنامه های رندر سه بعدی
Compositing 3D Render Passes
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
ایجاد و ارائه یک صحنه سه بعدی یک کار طولانی است. اما چه اتفاقی می افتد هنگامی که شما نیاز به تنظیمات بعد از زمان رندر دارید؟ در این دوره ، مربی رایان مک کالی نحوه استفاده از AOV ها را برای ترکیب صحیح یک صحنه سه بعدی برای انعطاف پذیری و نهایی نشان می دهد. رایان برخی از اصول مهم AOV را توضیح می دهد. او با استفاده از مثال واقعی یک نقطه 15 ثانیه ای ، رندر Multipass خارج از سینما 4D را پوشش می دهد ، از جمله گردش کار چند لایه EXR و تنظیم صحیح AOV ها در Redshift. رایان شما را از طریق بازسازی پاس زیبایی ، تنظیم دقیق برای به دست آوردن ظاهر مورد نظر در عکس نهایی خود و ایجاد تجدید نظر در این زمینه گام بر می دارد. او همچنین به آهنگسازی عکس در فتوشاپ و همچنین تکنیک های پیشرفته آهنگسازی برای Fusion و After Effects اشاره می کند.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
به ترکیب بندی سه بعدی خوش آمدید
Welcome to 3D compositing
آنچه باید بدانید
What you should know
فایل های تمرینی
Exercise files
1. مبانی AOV
1. AOV Basics
AOV چیست؟
What are AOVs?
فضاهای Aces و رنگ
ACES and color spaces
ابزارهای اضافی
Additional tools
2. ارائه AOV از Redshift
2. Rendering AOVs from Redshift
گردش کار ACES در Redshift
ACES workflow in Redshift
تصمیم گیری در زمان خود را انجام دهید
Render time decision making
زیبایی AOVs
Beauty pass AOVs
راه اندازی پازل Mattes
Setting up Puzzle Mattes
Cryptomatte برای چندین شیء
Cryptomatte for multiple objects
ابزارهای انتقال داده و داده ها
Utility and data passes
جدا کردن گروه های نوری
Separating light groups
AOV های سفارشی
Custom AOVs
بهینه سازی رندر
Optimizing the render
تنظیمات خروجی نهایی
Final output settings
3. واردات EXR و گردش کار
3. EXR Import and Workflow
فضاهای رنگی و گردش کار
Color spaces and workflow
کار با EXR
Working with EXRs
4. بازسازی گذرگاه زیبایی
4. Rebuilding the Beauty Pass
لایه بندی پاسهای مناسب
Layering the proper passes
افزودن پاس سایه
Adding the shadow pass
اصلاح اولیه رنگ
Initial color correction
LUTS و Lumetri
LUTs and Lumetri
مات و ماسک زدن
Mattes and masking
کار با Cryptomatte
Working with Cryptomatte
5. تنظیم دقیق و اصلاحات
5. Fine-Tuning and Revisions
استفاده از گروه های سبک
Using light groups
افزودن عمق میدان
Adding depth of field
کاهش ظاهر CG
Reducing the CG look
شماره گیری در ظاهر نهایی
Dialing in the final look
بارگیری مجدد با استفاده از پاس معمولی
Relighting using the normal pass
6. آهنگسازی برای انیمیشن
6. Compositing for Animation
وارد کردن داده های 3D
Importing 3D data
اتصال اشیاء دو بعدی
Attaching 2D objects
افزودن تاری حرکت
Adding motion blur
به اصلاح تکنیک خود ادامه دهید
Continue refining your technique
مهارت های ارتباطی بصری و شیوه طراحی رایان در زندگی قبلی وی به عنوان یک نوازنده کار شکل گرفته است. با 15 سال تجربه در عرصه های تجاری ، شرکتی و رویدادهای زنده ، او با یادگیری مداوم نرم افزارها و تکنیک های جدید به پیشرفت در صنعت خود ادامه داده است. رایان همیشه برای یک داستان خوب ، دوست دارد بتواند از انیمیشن و ویرایش برای زنده کردن جلوه های بصری استفاده کند.
نمایش نظرات