آموزش تجسم پزشکی Unity: 01 تهیه و طراحی

Unity Medical Visualization: 01 Preparation and Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: وحدت فقط برای بازی ها نیست. از موتور قدرتمند سه بعدی می توان برای ایجاد دارایی های آموزشی استفاده کرد ، مانند تجسم پزشکی ارائه شده در این مجموعه سه بخشی: قلب انسان متحرک 3D. در اولین دوره از این مجموعه ، مربی آلن تورن نحوه برنامه ریزی و طراحی این پروژه سه بعدی تعاملی را نشان می دهد ، شامل جنبه هایی مانند مدیریت دارایی ، طراحی صحنه و سطح ، نور ، تجربه کاربر و پردازش پست. بیاموزید که چگونه از خط لوله رندر جهانی Unity ، وارد کردن و پیکربندی دارایی های مش و استفاده از Cinemachine و رفتارهای اسکریپت برای افزودن تعامل معنادار استفاده کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد پروژه Unity خود
  • وارد کردن و پیکربندی دارایی ها
  • طراحی و نورپردازی صحنه
  • ایجاد رابط و تعاملات
  • انباشته شدن دوربین ها
  • پس از پردازش: شکوفه ، دانه ، رنگ و موارد دیگر

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • معرفی تجسم پزشکی Introducing medical visualization

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. مدیریت دارایی 1. Asset Management

  • ایجاد یک پروژه جدید Create a new project

  • واردات دارایی به یونیتی Importing assets into Unity

  • پیکربندی دارایی Configuring assets

  • بهینه سازی صحنه Optimizing the scene

2. طراحی صحنه 2. Scene Design

  • آماده شدن برای پروژه Preparing for the project

  • شروع با طراحی صحنه Getting started with scene design

  • نورپردازی صحنه ساختمان Building scene lighting

  • تکمیل روشنایی Completing the lighting

3. تجربه کاربری 3. User Experience

  • ایجاد اطلاعیه ها و پنجره های بازشو Creating notices and pop-ups

  • ایجاد تعاملی و رابط کاربر Creating interactables and UIs

  • کار با متن UI Working with UI text

  • انباشت دوربین Camera stacking

4- پردازش بعد از 4. Post-Processing

  • پردازش پس از فعال کردن Enabling post-processing

  • اضافه کردن شکوفه و دانه فیلم Adding bloom and film grain

  • اثرات پالایش Refining effects

  • جلوه های کامل Completing effects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تجسم پزشکی Unity: 01 تهیه و طراحی
جزییات دوره
1h 22m
19
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
1,421
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.