نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه با انیمیشن خود داستانی جذاب را بیان کنید؟ این دوره برای شما مناسب است. شما برای برنامه ریزی و تحریک راه حل مسئله "X Marks the Spot" مهارت های تقلب و انیمیشن مبتدی را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016. داستان نویسی یک قسمت اساسی از روند انیمیشن است ، زیرا کارهای هنری شما را آگاه می کند و مخاطب را هیجان زده می کند. این دوره ، برنامه ریزی و اجرای یک انیمیشن کامل در مایا ، در حین حل مسئله "X X Marks the Spot" مهارت های انیمیشن و داستان سرایی را به شما می آموزد. در طول دوره ، شما صحنه ای را خواهید گرفت که یک "X" خودسرانه در جایی از صحنه واقع شده است و در مدت زمان کوتاهی شخصیت اصلی "Arty: the top walking" را به شیوه ای جذاب به X منتقل می کنید. همچنین با سه مرحله داستان سرایی روبرو خواهید شد: شروع (ساخت) ، میانه (اوج) و پایان (وضوح). همچنین ، شما شخصیت و محیطی را ایجاد خواهید کرد که به آنها امکان می دهد آن داستان را تا حد ممکن م tellثر بیان کنند و در این فرآیند ، یاد بگیرید که ، به عنوان یک داستان نویس مستقل از انیمیشن ، از مزیت کنترل همه جنبه های خود برخوردار هستید. شخصیت و محیط برای گفتن داستان های خود. با پایان این دوره ، شما مهارت های تقلب و انیمیشن و همچنین یادگیری نحوه ایجاد یک داستان جذاب برای مخاطبان خود را بهبود می بخشید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
تقلب در سه تجسم Arty!
Rigging Three Incarnations of Arty!
-
مقدمه درس و هندسه
Lesson and Geometry Introduction
-
ایجاد ویژگی برشمرده شده برای تغییر دید هندسه
Creating the Enumerated Attribute to Switch Geometry Visibility
-
قرار دادن فولیکول روی توپ ، سر و ربات
Follicle Placement on the Ball, Head, and Robot
-
ایجاد و نامگذاری زنجیرهای مشترک پا
Creating and Naming the Leg Joint Chains
-
زنجیرهای IK پایه را نصب کنید
Install the leg IK chains
-
ایجاد ، نامگذاری و قرار دادن گروه ها
Creating, Naming, and Placing Groups
-
با استفاده از تنظیمات تنظیم شده کلید و کنترل های سفارشی برای تحریک پا
Using Set Driven Key and Custom Controls to Animate the Foot
-
ایجاد کنترل کننده های پای راست
Creating the Right Side Foot Controls
-
افزودن تغییر مکان به کنترل های پا
Adding Space Switching to the Foot Controls
-
پاکسازی صحنه و دکل برای آماده شدن برای پوست اندازی
Cleaning up the Scene and Rig to Prepare for Skinning
اتصال و تغییر شکل هندسه شخصیت
Binding and Deforming Character Geometry
-
نقشه برداری سریع UV برای هندسه تک مش
Quick UV Mapping for Single Mesh Geometry
-
اتصال هندسه های پایه تک مش به اتصالات
Binding the Single Mesh Leg Geometries to the Joints
-
نقاشی وزنه ها روی پاهای آرتی
Painting Weights on Arty's Legs
-
SDK قابلیت مشاهده Arty's Legs
SDK the Visibility of Arty's Legs
-
تنظیم هندسه RP و اتصال به اتصالات
Adjusting the RP Geometry and Binding to the Joints
-
SDK با استفاده از قابلیت مشاهده و موقعیت پای راست
SDK'ing the Right Leg Visibility and Location
-
تقلب در کنترل شبکه در ربات پروب
Rigging Lattice Controls on the Robot Probe
-
اتمام هندسه ربات پروب
Finishing the Robot Probe Geometry
-
نصب پاها و معکوس کردن عادی ها
Fitting the Legs and Reversing Normals
-
کنترل گره Blendshape با یک کنترل کننده سفارشی
Controlling the Blendshape Node with a Custom Controller
-
در حال پایان دادن به تنظیمات کنترلر سفارشی
Finishing Rigging the Custom Controller
برنامه ریزی و طرح بندی انیمیشن
Planning and Laying out the Animation
-
مقدمه ای بر مسئله انیمیشن
Introduction to the Animation Problem
-
قرار دادن X
Placing the X
-
طرح انیمیشن: مراحل اولیه
Animation Layout: The Initial Steps
-
طرح انیمیشن: گزاف گویی
Animation Layout: The Bounce
-
طرح انیمیشن: پالایش زمان بندی ها
Animation Layout: Refining the Timings
متحرک سازی آرتی
Animating Arty
-
اقدام تجزیه و تحلیل و تنظیم فضای کاری
Action Analysis and Setting up the Workspace
-
برداشتن قدم اول
Taking the First Side Step
-
کپی کردن و جایگذاری کلمات کلیدی
Copying and Pasting Key Poses
-
پالایش مراحل جانبی
Refining the Side Steps
-
برداشتن گام آزمایشی
Taking the Tentative Step
-
متحرک سازی ضربه/گزاف گویی سورپرایز
Animating the Impact/Surprise Bounce
-
متحرک Fallback Bounce
Animating Fallback Bounce
-
کدو و کشش برای متوقف کردن
Squash and Stretch to Stop
-
متحرک جلوی پا
Animating the Front Foot
-
متحرک سازی پشت پا
Animating the Back Foot
ارائه انیمیشن
Rendering the Animation
-
متحرک کردن دوربین
Animating the Camera
-
ایجاد طبقه
Creating the Floor
-
ایجاد پس زمینه
Creating the Backdrop
-
ایجاد یک چراغ محیطی
Creating an Environment Light
-
اضافه کردن کلید نور
Adding the Key Light
-
تنظیم نور کلید و افزودن نور پر کننده
Adjusting the Key Light and Adding the Fill Light
-
تنظیمات کیفیت و تاری حرکت
Quality Settings and Motion Blur
-
رفع مشکل پوشش نور
Fixing the Light Coverage Problem
-
تنظیم نهایی رندر
Setting up the Final Render
نمایش نظرات