نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره به شما نشان می دهد که چگونه صحنه های سه بعدی خود را در Adobe Photoshop مدلسازی ، بافت ، نور و ارائه دهید. فشار دهنده اصلی پیکسل Adobe ، فتوشاپ ، به دلیل دستکاری تصویر مشهور است ، اما اکثر هنرمندان از قابلیت های 3D آن چشم پوشی می کنند. در این دوره ، با درک 3D در فتوشاپ ، خواهید آموخت که ابزارهای سه بعدی واقعاً فتوشاپ چقدر قدرتمند ، مفید و مفید هستند. شما با کاوش در رابط سه بعدی در فتوشاپ همراه با بررسی برخی اصطلاحات و مفاهیم منحصر به فرد در کار به صورت سه بعدی شروع خواهید کرد. در مرحله بعدی ، نحوه استفاده فتوشاپ از اکستروژن برای ایجاد عناصر متن سه بعدی و همچنین نحوه وارد کردن عناصر سه بعدی به فتوشاپ برای ویرایش را مشاهده خواهید کرد. سرانجام ، شما مقدمه ای بر Fuse خواهید دید ، که مدل سازی یک انسان را آسان می کند قبل از اینکه ببینید چگونه صحنه را با ارائه آن نهایی می کنید. پس از اتمام این دوره ، شما آماده مقابله با پروژه های 3D با استفاده از Adobe Photoshop خواهید بود.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مفاهیم و رابط 3D اصلی
Basic 3D Concepts and Interface
-
اصطلاحات و مفاهیم سه بعدی
3D Terms and Concepts
-
تفکر سه بعدی
Thinking in 3D
-
رابط سه بعدی فتوشاپ
Photoshop's 3D Interface
متن و اشکال سه بعدی
3D Text and Shapes
-
مثالها و کاربردهای متن سه بعدی
3D Text Examples and Applications
-
کار با اکستروژن
Working with Extrusions
-
ایجاد نامه های سه بعدی
Creating the 3D Letters
عناصر سه بعدی سفارشی
Custom 3D Elements
-
اکستروژن های جایگزین
Alternate Extrusions
-
ایستگاه از پیش تنظیم مش
Mesh Presets
-
نقشه های عمق
Depth Maps
-
افزودن عناصر سفارشی
Adding Custom Elements
استفاده از مدل های خارجی
Using External Models
-
یافتن و وارد کردن مدلهای خارجی
Finding and Importing External Models
-
ترکیب اشیا
Combining Objects
-
نمونه ها و گروه ها
Instances and Groups
مدل های انسانی با Adobe Fuse
Human Models with Adobe Fuse
-
Adobe Fuse چیست؟
What is Adobe Fuse?
-
ایجاد و مدل اصلی
Create and Original Model
-
در فتوشاپ متحرک شوید
Animate in Photoshop
-
با استفاده از شخصیت های دیگر
Using Other Characters
بافت ، نور و رندر
Texturing, Lighting, and Rendering
-
خصوصیات مواد
Material Properties
-
نقشه های عادی
Normal Maps
-
خود روشنایی
Self-illumination
-
روشنایی مبتنی بر تصویر
Image-based Lighting
-
گزینه های رندر
Rendering Options
-
اتمام پروژه
Finishing the Project
نمایش نظرات