Kirk Nelson

کرک تقریباً 20 سال یک هنرمند حرفه ای گرافیک بوده است. وی دارای مدرک لیسانس از دانشگاه جورج میسون و کارشناس خبره Adobe در فتوشاپ است. کارهای کرک بیش از 400 بار در نشریات مختلف تحسین بین المللی مانند فتوشاپ خلاق ، فتوشاپ پیشرفته و عکاس دیجیتال منتشر شده است. کرک با طیف گسترده ای از موضوعات در زمینه طراحی ، از طراحی وب تا طراحی آرم ، تا طراحی چاپ تا مدل سازی سه بعدی و انیمیشن ، تجربه دارد. کرک فقط محله دوستانه شما است Graphics Geek!
دوره های این مدرس:

آموزش کانال ها و ماسک های فتوشاپ CC

Photoshop CC Channels and Masks

کانال ها جدایی ناپذیر در نحوه کار فتوشاپ با رنگ و نزدیک به نحوه کار ماسک های لایه ای هستند. در این دوره ، شما دقیقاً می آموزید که چگونه کار می کند و چرا مهم است. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC.


آموزش عکاسی از دارایی های دیجیتال

Photographing Digital Assets

عناصر طبیعی مانند آتش ، دود و آب عناصر بصری پویایی هستند که انرژی و علاقه را به طراحی های دیجیتالی شما اضافه می کنند. بیاموزید که چگونه در این دوره جلوه های طبیعی خود را ایجاد ، عکاسی و پردازش کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop.


آموزش درک 3D در فتوشاپ

Understanding 3D in Photoshop

این دوره به شما نشان می دهد که چگونه صحنه های سه بعدی خود را در Adobe Photoshop مدلسازی ، بافت ، نور و ارائه دهید.


آموزش استفاده از فتوشاپ و افتر افکت برای ایجاد Cinemagraphs

Using Photoshop and After Effects to Create Cinemagraphs

Cinemagraphs ترکیبی از عکس و فیلم ثابت است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید عکس و فیلم بگیرید تا این آثار هنری را که بین عکاسی و انیمیشن قرار دارند ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC، Adobe After ...


آموزش Photoshop CC کار با ابزارهای شکل

Photoshop CC Working with Shape Tools

فتوشاپ بیشتر به دلیل ویژگی های شطرنجی شناخته شده است. این دوره به شما یاد می دهد هر آنچه در کار با اشکال در فتوشاپ لازم بود بدانید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC ، Adobe Illustrator CC.