نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش CINEMA 4D و NUKE می آموزیم که چگونه یک صفحه عمل زنده را با چند پاس ارائه شده از CINEMA 4D R16 ترکیب کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، CINEMA 4D R16، NUKE 8.0.5. در این آموزش CINEMA 4D و NUKE می آموزیم که چگونه یک صفحه عمل زنده را با چند پاس از CINEMA 4D R16 ترکیب کنید. ما با ردیابی دوربین برای صحنه خود شروع خواهیم کرد. ما جعبه ابزار جدید ردیاب دوربین را در CINEMA 4D و همچنین نحوه تنظیم پاسهایی که با هم در یک کامپوزیت پیچیده NUKE اضافه می شوند را پوشش خواهیم داد. در مرحله بعدی ، ما برخی از موارد تشخیصی را انجام خواهیم داد و شروع به روشن کردن دارایی خود می کنیم تا به طور موثر و واقعاً با صحنه مطابقت داشته باشد. سرانجام ، ما روش های مختلفی را برای سایه زمین ، پوشش نور ، اعوجاج گرما و عمق میدان یاد خواهیم گرفت که واقعاً به ترکیب زیبایی صحنه ما کمک می کند. در پایان این آموزش CINEMA 4D و NUKE درک بهتری از چگونگی ایجاد یک عکس حرفه ای VFX خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، CINEMA 4D R16، NUKE 8.0.5.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ساخت یک Hovercraft Landing در CINEMA 4D و NUKE
Compositing a Hovercraft Landing in CINEMA 4D and NUKE
-
معرفی Hovercraft
Introduction to the Hovercraft
-
استفاده از ردیاب دوربین در CINEMA 4D
Using the Camera Tracker in CINEMA 4D
-
استفاده از ردیابی خودکار و افزودن محدودیت ماسک
Utilizing Automatic Tracking and Adding a Mask Constraint
-
فیلتر کردن گزینه های ردیابی خودکار
Filtering Automatic Tracking Options
-
ایجاد آهنگ های دستی
Creating Manual Tracks
-
افزودن محدودیت های موقعیت و مسطح
Adding Position and Planar Constraints
-
مقیاس و جهت گیری صحنه
Scale and Scene Orientation
-
انیمیشن فرود هواناو
Animating the Landing of the Hovercraft
-
ایجاد زمینه
Creating a Background
-
مقدمه ای بر روشنایی و روشنایی جهانی
Introduction to Lighting and Global Illumination
-
ایجاد یک تابلوی جستجوی روشنایی جهانی
Creating a Global Illumination Bounce Board
-
استفاده از یک توپ کروم برای تشخیص صحنه
Employing a Chrome Ball for Scene Diagnostics
-
ساخت Shadow Catcher Material
Building the Shadow Catcher Material
-
تولید یک ساندویچ ترکیبی
Producing a Composite Sandwich
-
تنظیم Render
Setting up the Render
-
ترفندهای نهایی نورپردازی
Final Lighting Tweaks
-
بررسی چند گذرها در Viewer Picture
Checking Multipasses in the Picture Viewer
-
راه اندازی برای عبورهای برداری و عمق
Setup for Vector and Depth Passes
-
تنظیم نهایی ضد نام مستعار برای Render
Final Anti-alias Setting for Render
-
بررسی صحنه NUKE ما
Examining Our NUKE Scene
-
ساخت Slap Comp
Building the Slap Comp
-
افزودن سایه زمینی
Adding Ground Shadow
-
اضافه کردن Lightwrap و Foreground Roto
Adding Lightwrap and Foreground Roto
-
اعمال یک براق به صفحه های شناور
Applying a Glow to the Hover Panels
-
ایجاد اعوجاج گرما
Creating Heat Distortion
-
تنظیم درجه بندی رنگ
Color Grading Setup
-
تکنیک های درجه بندی رنگ
Color Grading Techniques
-
افزودن عمق فیلد
Adding Depth of Field
-
اعمال Final Blurs
Applying the Final Blurs
-
پایان دادن به لمس های نهایی صحنه
Finishing the Final Touches to the Scene
نمایش نظرات