آموزش پویایی مبتنی بر عملکرد در مایا

Performance-Based Dynamics in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما روش هایی را برای تنظیم دکل های مبتنی بر دینامیک یاد می گیریم که برای انیمیشن پایدار و راحت هستند. هدف از این دوره این است که یاد بگیریم که چگونه می توان سیستم ها را برای دستیابی به نتایج مطلوب تر از ... هدف این دوره این است که یاد بگیریم چگونه می توان سیستم ها را برای دستیابی به نتایج مطلوب تر از شبیه سازی های نرم و صلب شما توسعه داد. ما با راه اندازی جسم عضلانی خود با کمک پویایی نرم بدن و چند ابزار دیگر بومی مایا شروع خواهیم کرد. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه با انجام مراحل صرفه جویی در سیستم ، عضله خود را به یک دکل کنترل متصل کنیم. پس از آن ، ما به یک ابزار بدنه سفت و سخت خواهیم پرداخت که می تواند برای صرفه جویی در وقت در فرآیند راه اندازی شبیه سازی بدنه صلب استفاده شود. همچنین نگاهی به nCloth خواهیم انداخت و یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان از آن برای شبیه سازی پویایی نوع سخت استفاده کرد. با پایان این آموزش ، شما دانش لازم برای توسعه سیستم های پویایی مبتنی بر عملکرد خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk، Maya 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

پویایی مبتنی بر عملکرد در مایا Performance-based Dynamics in Maya

  • نگاهی به عضله بدن نرم ما A Look at Our Soft Body Muscle

  • شروع در ریگ عضله ما Starting on Our Muscle Rig

  • ایجاد کنترل برای دکل عضله Creating Controls for Our Muscle Rig

  • تغییر شکل عضله Deforming the Muscle

  • تغییر شکل عضله با کنترل ما Driving the Deformations of the Muscle with Our Controls

  • حفظ حجم در عضله با تغییر شکل دهنده سیم Maintaining Volume in the Muscle with the Wire Deformer

  • پایان دادن به سیستم اسکواش و کشش عضله Finishing the Muscle's Squash and Stretch System

  • اضافه کردن دینامیک بدن نرم به عضله ما Adding Soft Body Dynamics to Our Muscle

  • پایان دادن به عضله Finishing the Muscle

  • اتصال عضله به یک دکل کنترل Attaching the Muscle to a Control Rig

  • تنظیم عضله برای تأثیر بر تغییر شکل پوست Setting up the Muscle to Influence Skin Deformations

  • بررسی یک ابزار کارآمد بدن صلب Exploring an Efficient Rigid Body Tool

  • شکستن کد ابزار بدن صلب ما Breaking Down the Code of Our Rigid Body Tool

  • تکمیل خرابی رابط کاربری Rigid Body Tool ما Completing the Breakdown of Our Rigid Body Tool's UI

  • تحقیق در رویه های جهانی ابزار بدن صلب ما Delving into the Global Procedures of Our Rigid Body Tool

  • کنترل سرعت اولیه یک بدن صلب سفت و سخت Controlling the Initial Velocity of an Active Rigid Body

  • Ncloth برای نوع پویا از نوع سفت و سخت Ncloth for Rigid-type Dynamics

نمایش نظرات

آموزش پویایی مبتنی بر عملکرد در مایا
جزییات دوره
2h 10m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.