آموزش انیمیشن 2 بعدی: چرخه پیاده روی حیوانات

2D Animation: Animal Walk Cycles

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گرفتن حرکات اسب ، سگ یا موجودات دیگر از این قبیل در انیمیشن 2 بعدی مستلزم درک اصول و فنون خاصی است. درموت اوکانر در این دوره توضیح می دهد که چگونه حیوانات چهار پا را هنگام راه رفتن ، تروت و دویدن متحرک کنند. درموت آناتومی حیوانات و انسان را مقایسه می کند و قسمت های مشابه را نشان می دهد. وی همچنین اصول راه رفتن چهارپا را نشان می دهد ، و توضیح می دهد که چگونه موقعیت های پا را برای جلو و عقب ایجاد کنید ، و همچنین نحوه جبران آنها را برای ایجاد یک پیاده روی واقع بینانه توضیح دهید. به علاوه ، بیاموزید که چگونه انحرافات فردی را به اجرا اضافه کنید و چرخه های اجرای کارتونی ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
  • بررسی وضعیت های اساسی پیاده روی
  • مرور عکسهای Muybridge و فیلم های حاصل از آنها
  • درک اصول پیاده روی چهارپا
  • جبران پاها برای ایجاد یک گالوپ قانع کننده
  • متحرک سازی اسب پیاده روی و پایکوبی
  • افزودن شخصیت یا کنجکاوی های فردی به اجرا

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • جزوه Handout

1. چرخه های پیاده روی 1. Walk Cycles

  • آناتومی و اصول کلی Anatomy and general principles

  • Eadweard Muybridge Eadweard Muybridge

  • اصول راه بروید Walk fundamentals

  • اصول را اجرا کنید Run fundamentals

  • دویدن سگ Dog run

  • اسبها Horses

  • اسبها و گالوپ های اسب Horse trots and gallops

  • سفارشی Custom

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن 2 بعدی: چرخه پیاده روی حیوانات
جزییات دوره
42m 43s
11
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
22,593
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.