سلام به Charcoal Universe خوش آمدید!
این یک نمای کلی است که دربرگیرنده سؤالات زیادی است که در طول سالها درباره نحوه کار با این رسانه برای من به وجود آمده است.
این کلاس برای همه سطوح طراحی شده است و من بخشهای جداگانهای ایجاد کردهام تا شما را در تمام اشکالی که Charcoal دارد، ویژگیها و روشهای استفاده از آن راهنمایی کنم. این دوره مقدماتی برای آشنایی بیشتر با رسانه به روشی عمیق است.
چگونه می توانم از دانش استفاده کنم؟
بسیاری از این محتوا مختص رسانه ذغال است، اما من برای بحث در مورد عناصر در فرآیند ترسیم نیز وقت می گذارم. تنظیم جدول مشاهده و خودارزیابی کلی در طول مطالعه هنر که برای هر پروژه ای که ممکن است در آن سرمایه گذاری کنید قابل اجرا است.
زغال چوب ترسناک به نظر می رسد، من نمی توانم آن را انجام دهم...
بله، شما می توانید! من با دانشجویان زیادی برخورد کرده ام که برای کار در ذغال مردد هستند. اما دانش باعث آشنایی و راحتی می شود. هدف من این است که از کاوش در رسانهای که واقعاً متنوع است و کاربردهای بسیار زیادی دارد، حدس بزنم.
عالی است اما...من دیجیتالی کار می کنم...
مشکلی نیست. مفاهیم و عناصر یکسان باقی می مانند و من در این چارچوب به Digital Charcoal می پردازم. اطلاعات من به اندازه کافی گسترده است که بتوان اصول را در مورد برس های ذغالی یا نحوه کنترل فشار و ضربه های قلم مو از قلم خود به کار برد.
جایزه
اگر در Procreate کار میکنید، من از نمونه طرحهایی که در کلاس انجام دادم، 2 براش ایجاد کردم.
--------
همه ارجاعات آثار هنری توسط من ایجاد شده است. هر گونه اطلاعات اضافی به درستی اعتبار/نسبت داده می شود.
همه موسیقی و SFX دارای مجوز تجاری از
هستندپروژه کلاس
مطالعه کوچکی از شی(ها) تنظیم کنید، که بتوانید برای چندین جلسه طراحی به آن برگردید، بدون اینکه آن را مختل کنید. یک منبع نور واحد را به مجموعه خود اضافه کنید و آن را به گونه ای تنظیم کنید که برای شما جذاب تر است. لزومی ندارد که فانتزی باشد، حتی می تواند روی میز شما باشد، با این حال اگر خود را دورتر از چیدمان خود قرار دهید، بهترین امتیاز را برای ساختن نقاشی به شما می دهد.
۵ تمرین در این کلاس وجود دارد که در طول نمایشهای نمایشی معرفی شدهاند که از شما دعوت شده است آنها را کاوش کنید. مدت زمان توصیه شده برای هر نقاشی 10 دقیقه است، با استفاده از تکنیک/مفاهیم توضیح داده شده در هر ویدئوی نمایشی.
نقشه تنظیم خود را با این 5 تمرین مختلف تکرار کنید تا ببینید بسته به مواد و سطحی که استفاده می کنید، هر کدام چقدر متفاوت به نظر می رسند.
بر اساس بخش Properties کلاس، هر نوع رسانه چگونه بر نحوه فکر کردن و مدیریت نقاشی شما تأثیر می گذارد؟
نمایش شامل:
پروژه نهایی
با هر نسخه نمایشی، ایدههای متفاوتی در مورد نحوه کار با هر نوع ذغال چوب، نوع کاغذ یا هر دو به وجود آمد. با تکیه بر این ایدهها، یک طراحی طولانی ایجاد کنید (40 دقیقه توصیه میشود، میتواند طولانیتر باشد). می تواند بر روی هر نوع کاغذی که می خواهید باشد یا به صورت دیجیتالی ایجاد شود. سعی کنید با انواع زغال چوب و روش های کاربردی در این نقاشی بازی کنید.
درخواست برای چالشهای سؤالات داخلی:
میتوانید هر یک از تمرینهای 10 دقیقهای یا پروژه 40 دقیقهای پایانی خود را آپلود کنید
در نهایت،
من برای هرگونه سوال، انتقاد تشویق یا بازخوردی که ممکن است در سفر هنری خود به آن نیاز داشته باشید، اینجا هستم، بنابراین لطفاً در ارسال کار یا کارهای در دست اقدام خود دریغ نکنید!
فهرست مواد پیشنهادی
این یک توصیه است. اگر همه چیز را در اختیار ندارید یا بودجهها محدود است، آنطور که صلاح میدانید ترکیب و مطابقت دهید یا روی موادی سرمایهگذاری کنید که فکر میکنید برای یادگیری شما مناسب است.
رسانه های خشک
سطوح
مواد اضافی
زندگی هنری جیو جیتسو
من در من در TikTok
هستم
هی من زویی هستم، خیلی خوشحالم که به آنجا سر زدی!
پس از سالها تمرین و یادگیری خودم، اینجا هستم تا کلاسهایی را بر اساس تجربه، تمرین و دانش خودم که هم معلم و هم دانشآموز هستم، بیاورم. هدف من این است که تکنیکها، نظریهها و مفاهیم پیچیده را به درسها و تکالیف قابل مدیریت و روشنی تبدیل کنم که شما را به چالش میکشند.
من میخواهم درک شما بالا برود، تخیل شما به آتش کشیده شود و به پیشرفتی که دارید افتخار کنید، مهم نیست در چه مرحله ای از یادگیری هستید.
درباره من
من 20 سال است که به طور جدی هنر را مطالعه کرده ام و بسته به مراحل، علاقه و نوع کاری که در حال بررسی یا سفارش بوده ام، رسانه های زیادی را تجربه کرده ام. من رسانهام را بر اساس احساساتم در آن زمان انتخاب میکنم، یا اگر به دنبال دانش هستم، واقعاً خودم را در یک رسانه جدید غرق میکنم تا بهتر شوم و مهارتهای خودم را ارتقا دهم.
کار در رنگ روغن
از سال آخر دبیرستان شروع کردم به جدی گرفتن هنر. من در تحصیلات پس از متوسطه بسیار جابجا شدم، زیرا در قبول این که در هنر شادتر هستم، در تقابل با این ایده *منسوخ شده* که هنر ارزش یا ارزش اجتماعی ندارد، کشمکش درونی داشتم. من بسیار نامطمئن بودم و از خودم مطمئن نبودم، نمیتوانستم ببینم که زندگی در هنر - اگرچه آسان نیست - یک شغل "واقعی" است.
کار در رنگ اکریلیک
پس از گذراندن ۲ سال در کالج طراحی هنر نوا اسکوشیا، چمدانهایم را بستم و به سمت غرب رفتم تا مدرک خود را در دانشگاه طراحی هنر امیلی کار تکمیل کنم و در سال ۲۰۱۱ فارغالتحصیل شدم.
من هرگز کسی نبودم که به یک سبک متعهد باشم، علیرغم اینکه بسیاری از معلمان به من میگفتند که اگر بدنه کار قابل تشخیصی نداشته باشم، به نوعی کمتر جدی یا واقعی تر از یک هنرمند هستم. چیزهای زیادی برای کاوش وجود داشت تا بتوانم با یک نوع کار بمانم.
به یاد میآورم که در یک مرور به من گفته شد که اگر همه کارهای من روی یک دیوار باشد، کسی فکر میکند که توسط هنرمندان مختلف است و سعی میکند منسجمتر باشد.
سالها طول کشید تا متوجه شدم این وسعت سبک و باز بودن برای هر چیزی یک دارایی است.
پداگوژی من
نحوه تدریس من عمدتاً بر اساس تجربه شخصی من به عنوان یک دانش آموز است.
آنچه برای من مهم است این است که یک تسهیل کننده و تقویت کننده دانش ذاتی شما باشم تا به شما کمک کنم شکاف های موجود در مطالعات خود را پر کنید.
البته ترفندهای نکاتی را به شما ارائه خواهم کرد، اما هدف اصلی من این است که شما را وادار کنم تا زمانی که برای ایجاد کردن می نشینید، شروع به تفکر انتقادی در مورد انتخاب های خود کنید. بسیاری از اوقات ما فقط به تمرین فنی نیاز داریم، اما من معتقدم که پیشرفت ما به افکار، احساسات و تجربیات ما نیز مرتبط است که بیان آنها ضروری است.
تنها راز بهتر شدن زمان و تمرین است. شما را در کلاس می بینیم!
نمایش نظرات