لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش متحرک سازی منظره با VUE
Animating a Landscape with VUE
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
ارائه یک منظره متحرک فوتورئالیستی با VUE ، یک برنامه قدرتمند برای ایجاد محیط های طبیعی تولید شده توسط رایانه مورد نیاز برای جلوه های بصری ، انیمیشن ، تجسم معماری و تصویر امکان پذیر است. در این دوره ، Aaron F. Ross روند کار VUE را برای طبیعت دیجیتال ، از جمله قابلیت همکاری با سایر برنامه های 3D ، مجسمه سازی زمین ، پر کردن صحنه با گیاهان ، نور روز و جو ، عملکردهای پیچیده مواد ، انیمیشن keyframe و ارائه تولید نشان می دهد.
آسمان و نورپردازی واقع بینانه با مدل جو طیفی فوتومتریک حاصل می شود. این دوره شامل اضافه کردن انیمیشن به گیاهان ، آب و ابرها با اثرات باد رویه است. آرون همچنین نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از ابزارهای بصری Timeline ، از جمله انیمیشن و ویرایش منحنی ، حرکت دوربین ایجاد کرد. ارائه بسیاری از فریم های انیمیشن چالش هایی را به وجود می آورد که با ارائه تصویر ثابت تجربه نشده اند و بنابراین دوره با استراتژی های کلیدی برای بهینه سازی تعادل بین کیفیت تصویر و زمان ارائه به پایان می رسد.
موضوعات شامل:
چیدمان صحنه li>
وارد کردن و مجسمه سازی مدل li>
افزودن آب ، گیاهان و ابرها li>
کارگردانی نور خورشید و جو li>
سفارشی سازی نوردهی و نگاشت صدا li>
مواد رویه ای ساختمان li>
کار در نمودار عملکرد li>
تنظیم کلید به صورت خودکار و دستی li>
ویرایش خطوط شکاف در نمودار انیمیشن li>
افزودن باد li>
تنظیم کلیدی فضا li>
بهینه سازی تنظیمات رندر برای انیمیشن li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
تنظیم گزینه های برنامه
Setting application options
گزینه های نمایشگر را انتخاب کنید
Choosing display options
1. چیدمان صحنه
1. Scene Layout
وارد کردن یک مدل
Importing a model
قاب عکسبرداری دوربین
Framing the camera shot
مجسمه سازی یک زمین
Sculpting a terrain
آدی
Adding water
گیاهان پراکندگی
Scattering plants
جمعیت با نقاش EcoSystem
Populating with the EcoSystem Painter
2. نورپردازی
2. Lighting
کارگردانی نور خورشید
Directing sunlight
در حال ویرایش پارامترهای جو
Editing atmosphere parameters
اضافه کردن یک لایه ابر
Adding a cloud layer
ویرایش یک عملکرد ابر
Editing a cloud function
چگالی ابر فیلتر
Filtering cloud density
کنترل قرار گرفتن در معرض
Controlling exposure
3. مواد
3. Materials
مدیریت مواد
Managing materials
ویرایش مواد
Editing materials
گره های ماده در نمودار عملکرد
Material nodes in the Function Graph
افزودن خروجی گره با Combiner
Adding node outputs with a Combiner
ایجاد نقشه رنگی شیب
Creating a gradient color map
تنظیم دقیق با فیلتر شیب
Fine-tuning with a Slope Filter
نقشه برداری
Bump mapping
نقشه برداری جابجایی
Displacement mapping
ترکیب مواد مخلوط
Compositing mixed materials
4. انیمیشن و ارائه
4. Animation and Rendering
تنظیم خودکار کلید در جدول زمانی
Auto-keyframing in the Timeline
دستیابی به کلید keyframing
Manual keyframing
ویرایش منحنی عملکرد در نمودار انیمیشن
Function curve editing in the Animation Graph
ارائه پیش نمایش
Rendering a preview
افزودن باد به گیاهان
Adding wind to plants
اضافه کردن باد ابر
Adding cloud wind
تنظیم کلیدهای جو
Keyframing the atmosphere
تنظیم گزینه های ارائه دهنده
Setting Render options
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات