آموزش مدلسازی فضای داخلی واقعی در 3ds Max و Marvelous Designer

Modeling Realistic Interiors in 3ds Max and Marvelous Designer

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما در مورد چگونگی ایجاد یک صحنه داخلی از ابتدا کاملاً کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Marvelous Designer 4 ، V-Ray 2.4 ، Debris Maker 2 ، Honeycomb ، Floor Generator. در طول این دوره ها ، ما نحوه ایجاد یک صحنه داخلی را از ابتدا بررسی خواهیم کرد. ما با استفاده از ترکیبی از 3ds Max و Marvelous Designer معماری ، جزئیات معماری ، مبلمان ، وسایل و پارچه ها را مدل خواهیم کرد. ما همچنین می توانیم مدل های مختلف را در مورد بافت و مواد باز کنیم. در آخر ، ما برای دستیابی به ظاهر نرم و پراکنده مورد نیاز خود ، نور اساسی را با استفاده از HDRI تنظیم خواهیم کرد. در قسمت دوم این مجموعه آموزشی ، ما صحنه خود را رندر و متن می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Marvelous Designer 4 ، V-Ray 2.4 ، Debris Maker 2 ، Honeycomb ، Floor Generator.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدلسازی فضای داخلی واقعی در 3ds Max و Marvelous Designer Modeling Realistic Interiors in 3ds Max and Marvelous Designer

  • تنظیم فضای کاری 3ds Max ما Setting up Our 3ds Max Workspace

  • ایجاد معماری اساسی Creating Basic Architecture

  • ادامه مدل سازی معماری ما Continuing Our Architectural Modeling

  • جزئیات با تکنیک های مدل سازی Spline Detailing with Spline Modeling Techniques

  • ایجاد کف کاشی شش ضلعی Creating a Hexagonal Tiled Floor

  • طراحی کف چوبی Designing a Wooden Floor

  • اضافه کردن هرج و مرج به مدل ما Adding Chaos to Our Model

  • مدل سازی تیرهای چوبی Modeling Wooden Beams

  • باز کردن اصول اولیه Unwrapping Basics

  • استفاده از تکنیک های جزئیات سریع Utilizing Quick Detailing Techniques

  • استفاده از Turbosmooth برای مدل سازی Using Turbosmooth for Modeling

  • ادامه مدل Log Burner Continuing the Log Burner Model

  • اتمام جزئیات Log Burner Finishing the Log Burner Details

  • باز کردن Log Burner Unwrapping the Log Burner

  • ایجاد سوراخ های دایره ای Creating Circular Holes

  • صادرات صندلی اسلینگ Exporting the Sling Chair

  • بررسی Marvelous Designer 4 Reviewing Marvelous Designer 4

  • ایجاد پارچه برای صندلی اسلینگ ما Creating the Fabric for Our Sling Chair

  • وارد کردن پارچه به 3ds Max Importing the Fabric to 3ds Max

  • ایجاد جدول برای صحنه ما Creating Tables for Our Scene

  • شروع پارچه های تختخواب ما Starting Our Bed Fabrics

  • پارچه های تاشو با پین Folding Fabrics with Pins

  • شبیه سازی پارچه برای تختخواب ما Simulating Fabrics for Our Bed

  • به پایان رساندن بالش ها و ایجاد کوسن ها Finishing the Pillows and Creating Cushions

  • تمیز کردن پارچه ها در 3ds Max Cleaning up Fabrics in 3ds Max

  • مدل سازی لامپ آویز Modeling a Pendant Lamp

  • ایجاد دارایی با Debris Maker Creating Assets with Debris Maker

  • پرده پردازی در صحنه ما Modeling Blinds in Our Scene

  • طراحی سبد چوب خیزران Designing a Rattan Basket

  • ایجاد لوازم جانبی برای صحنه ما Creating Props for Our Scene

  • استفاده از اصلاح کننده مو و خز Utilizing the Hair and Fur Modifier

  • روشن کردن صحنه ما با استفاده از نقشه Hdri Lighting Our Scene Using an Hdri Map

  • ایجاد صحنه نهایی ما Creating Our Final Scene

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی فضای داخلی واقعی در 3ds Max و Marvelous Designer
جزییات دوره
5h 21m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andrew Ryan Parker Andrew Ryan Parker

رایان یک هنرمند سه بعدی در منچستر است. وی در زمینه رندرهای داخلی تخصص دارد و در حال حاضر در صنعت KBB مشغول تولید تصاویر واقع گرایانه عکس است. او علاقه زیادی به عکاسی ، طراحی ، موسیقی ، معماری و CGI دارد. هدف اصلی وی در کلیه فعالیتهای مبتنی بر CG دستیابی به سطحی از واقع گرایی واقعی در کارهایش است.