نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این درس ها ، ما در مورد چگونگی ایجاد یک صحنه داخلی از ابتدا کاملاً کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Marvelous Designer 4 ، V-Ray 2.4 ، Debris Maker 2 ، Honeycomb ، Floor Generator. در طول این دوره ها ، ما نحوه ایجاد یک صحنه داخلی را از ابتدا بررسی خواهیم کرد. ما با استفاده از ترکیبی از 3ds Max و Marvelous Designer معماری ، جزئیات معماری ، مبلمان ، وسایل و پارچه ها را مدل خواهیم کرد. ما همچنین می توانیم مدل های مختلف را در مورد بافت و مواد باز کنیم. در آخر ، ما برای دستیابی به ظاهر نرم و پراکنده مورد نیاز خود ، نور اساسی را با استفاده از HDRI تنظیم خواهیم کرد. در قسمت دوم این مجموعه آموزشی ، ما صحنه خود را رندر و متن می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Marvelous Designer 4 ، V-Ray 2.4 ، Debris Maker 2 ، Honeycomb ، Floor Generator.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مدلسازی فضای داخلی واقعی در 3ds Max و Marvelous Designer
Modeling Realistic Interiors in 3ds Max and Marvelous Designer
-
تنظیم فضای کاری 3ds Max ما
Setting up Our 3ds Max Workspace
-
ایجاد معماری اساسی
Creating Basic Architecture
-
ادامه مدل سازی معماری ما
Continuing Our Architectural Modeling
-
جزئیات با تکنیک های مدل سازی Spline
Detailing with Spline Modeling Techniques
-
ایجاد کف کاشی شش ضلعی
Creating a Hexagonal Tiled Floor
-
طراحی کف چوبی
Designing a Wooden Floor
-
اضافه کردن هرج و مرج به مدل ما
Adding Chaos to Our Model
-
مدل سازی تیرهای چوبی
Modeling Wooden Beams
-
باز کردن اصول اولیه
Unwrapping Basics
-
استفاده از تکنیک های جزئیات سریع
Utilizing Quick Detailing Techniques
-
استفاده از Turbosmooth برای مدل سازی
Using Turbosmooth for Modeling
-
ادامه مدل Log Burner
Continuing the Log Burner Model
-
اتمام جزئیات Log Burner
Finishing the Log Burner Details
-
باز کردن Log Burner
Unwrapping the Log Burner
-
ایجاد سوراخ های دایره ای
Creating Circular Holes
-
صادرات صندلی اسلینگ
Exporting the Sling Chair
-
بررسی Marvelous Designer 4
Reviewing Marvelous Designer 4
-
ایجاد پارچه برای صندلی اسلینگ ما
Creating the Fabric for Our Sling Chair
-
وارد کردن پارچه به 3ds Max
Importing the Fabric to 3ds Max
-
ایجاد جدول برای صحنه ما
Creating Tables for Our Scene
-
شروع پارچه های تختخواب ما
Starting Our Bed Fabrics
-
پارچه های تاشو با پین
Folding Fabrics with Pins
-
شبیه سازی پارچه برای تختخواب ما
Simulating Fabrics for Our Bed
-
به پایان رساندن بالش ها و ایجاد کوسن ها
Finishing the Pillows and Creating Cushions
-
تمیز کردن پارچه ها در 3ds Max
Cleaning up Fabrics in 3ds Max
-
مدل سازی لامپ آویز
Modeling a Pendant Lamp
-
ایجاد دارایی با Debris Maker
Creating Assets with Debris Maker
-
پرده پردازی در صحنه ما
Modeling Blinds in Our Scene
-
طراحی سبد چوب خیزران
Designing a Rattan Basket
-
ایجاد لوازم جانبی برای صحنه ما
Creating Props for Our Scene
-
استفاده از اصلاح کننده مو و خز
Utilizing the Hair and Fur Modifier
-
روشن کردن صحنه ما با استفاده از نقشه Hdri
Lighting Our Scene Using an Hdri Map
-
ایجاد صحنه نهایی ما
Creating Our Final Scene
نمایش نظرات