آموزش Indie Game Development Pipeline Volume 2: Character Prototyping

Indie Game Development Pipeline Volume 2: Character Prototyping

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این جلد از خط لوله توسعه بازی Indie، ما نمونه سازی اولیه عملکرد شخصیت بازی خود را با استفاده از موتور قدرتمند بازی Unity آغاز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3. در این جلد از خط لوله توسعه بازی Indie، ما نمونه سازی اولیه عملکرد شخصیت بازی خود را با استفاده از موتور قدرتمند بازی Unity آغاز می کنیم. ما با تجزیه و تحلیل مفهوم شخصیت شروع می کنیم و شی بازی شخصیت را بر اساس نیازهای خاص خود تنظیم می کنیم. سپس دارایی‌های سطح خود را تنظیم می‌کنیم که بر اساس طرح‌های سطح متناسب با نیازهای ما باشد. هنگامی که دارایی های اولیه خود را ساختیم، با قدرت اسکریپت نویسی به شخصیت خود جان بخشیم. ما به چگونگی حرکت شخصیت، پرش، دوبل پرش و حمله خواهیم پرداخت. پس از نوشتن فیلمنامه حرکت شخصیت، نحوه ایجاد یک سیستم سلامت منحصر به فرد و یک تنظیم دوربین کلاسیک را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Indie Game Development Pipeline Volume 2: Character Prototyping Indie Game Development Pipeline Volume 2: Character Prototyping

  • تنظیم Character Game Object Setting up the Character Game Object

  • راه اندازی دارایی های سطح Setting up the Level Assets

  • اسکریپت حرکت اساسی Scripting Basic Movement

  • چرخاندن شخصیت Flipping the Character

  • اسکریپت نویسی عملکرد پرش Scripting the Jump Functionality

  • ایجاد ویژگی Double Jump Creating a Double Jump Feature

  • راه اندازی پیش ساخته شمشیر Setting up the Sword Prefab

  • نمونه سازی پیش ساخته شمشیر Instantiating the Sword Prefab

  • اسکریپت نویسی سلامت شخصیت Scripting the Character Health

  • تکمیل اسکریپت سلامت شخصیت Finishing the Character Health Script

  • ایجاد یک تنظیم دوربین کلاسیک Creating a Classic Camera Set Up

  • آزمایش اثر اختلاف منظر Testing the Parallax Effect

نمایش نظرات

آموزش Indie Game Development Pipeline Volume 2: Character Prototyping
جزییات دوره
1h 37m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.